Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen 30 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Antwerpen 30 juni

    Wees gerust, t zal beperkt blijven tot 1 rit van 5 km, op voorwaarde dat we genoeg auto's hebben. En plaats vinden zal een eitje zijn.
    Als er niet genoeg auto's zijn laten we het Galgenweel vallen en gaan we rechtstreeks van de Tentoonstellingswijk naar t Zuid wandelen, waarna ik jullie autorijders terug bij je voertuig zal brengen.

    Als die kerel van Crowne Plaza nu eens zou willen antwoorden...
    Last edited by -ƒƒ-; 14 juni 2007, 17:14.

    Comment


    • #32
      Re: SD Antwerpen 30 juni

      Ik kom ook met de wagen en onder voorbehoud van de timing kan ik drie mensen oppikken aan Berchem-Station (ik heb wel maar een Citroën C2, dus de 2 mensen achteraan hebben best niet te lange benen )

      Comment


      • #33
        Re: SD Antwerpen 30 juni

        Sorry -ff-, maar ik zal moeten passen voor deze keer. Nog veel plezier gewenst.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #34
          Re: SD Antwerpen 30 juni

          Kom ook met de auto (Clio), er kan 3 man mee naar het Galgenweel.

          grt, otof

          Comment


          • #35
            Re: SD Antwerpen 30 juni

            kom vanuit Waasmunster, nog 4 plaatsen vrij, met airco

            Comment


            • #36
              Re: SD Antwerpen 30 juni

              Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
              kom vanuit Waasmunster, nog 4 plaatsen vrij, met airco
              Zou ik misschien met jou kunnen meerijden? Ik kom van Dendermonde, en dat is maar een kort eindje tot in Waasmunster

              Comment


              • #37
                Re: SD Antwerpen 30 juni

                Is er al bekend welke gebouwen we in mogen?
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment


                • #38
                  Re: SD Antwerpen 30 juni

                  Die van Crowne Plaza had bevestigd, maar ik heb hem afgelopen week een mail gestuurd om het uur te bevestigen, maar nog geen antwoord. Als dat zo blijft ga ik dinsdag na mijn examen eens bellen.

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Antwerpen 30 juni

                    Het toeval wil dat de vent van Crowne Plaza vandaag geantwoord heeft. Het uur is OK, alleen wordt er met groepen van 15 gewerkt.
                    Aangezien we met net over de 30 zijn zal ik vanaf de 31ste op de wachtlijst zetten.

                    Tussen mijn middageten door zet ik zodadelijk het programma op de eerste post

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Antwerpen 30 juni

                      Het programma is er.

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Antwerpen 30 juni

                        Ik veronderstel dat de groep op Crowne Plaza wel genoeg heeft aan een half uur,
                        Gelukkig is er een lift
                        Is een half uur niet wat weinig? Ik denk dat het merendeel wel een panorama zal schieten, en dat kan toch wat tijd in beslag nemen denk ik zo?

                        Ik kom met de tram van L.O naar A'pen-centraal en kan dus met die groep meegaan.

                        groeten

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Antwerpen 30 juni

                          Is drie kwartier misschien realistischer? Zou op zich niet slecht zijn hoor, dan kan ik met de grond-groep ook wat rustig aan doen. Een uur per groep zou mij wat lang lijken. Die gast die ons boven laat blijft daar de hele tijd bij en zal waarschijnlijk nog ander werk te doen hebben.

                          Ik heb vanavond de wandelroutes eens met de fiets gedaan. In de Tentoonstellingswijk/Kiel komt het op 7 km uit. Met middageten erbij kan dat dus 4 uren duren.
                          Door de Kennedytunnel en rond het Galgenweel is 3 km, en op Linkeroever maken we de wandeling zo lang of kort als we willen.

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Antwerpen 30 juni

                            Als t per mail niet lukt, kna je misschien met de telefoon wat meer regelen (silvertoptorens... ;-))
                            www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Antwerpen 30 juni

                              StevenVH heeft al gereserveerd in de s.goovy-auto, dus nog twee plaatsen beschikbaar vanaf Berchem-Station (achterin Citroën C2, dus dubbele meters wezen gewaarschuwd )

                              Ik zou zeggen: afspraak tussen 9u15 en 9u30, aan de uitgang van het station zijde Kerkstraat/Drie Koningenstraat
                              Last edited by s.goovy; 20 juni 2007, 09:20.

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Antwerpen 30 juni

                                Diane & kpr rijden vanuit Ternat rechtstreeks naar Crowne Plaza...
                                Nog 3 plaatsjes vrij...
                                Last edited by Koen; 20 juni 2007, 10:02.
                                BD0910BE

                                Comment

                                Working...
                                X