Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...



    Helaas hebben wij moeten besluiten dat de jaarlijkse Nieuwjaars-SD in Planckendael ook dit jaar niet zal kunnen doorgaan.

    Niet alleen zou onze traditionele korte receptie moeten vervallen, de nu al geldende coronamaatregelen voorzien dat fotografen
    op minstens vier 400mm-telelenzen afstand van elkaar moeten blijven.Niet meteen de gezelligste manier om elkaar te ontmoeten

    Wie weet: een herkansing rond Pasen???

    Het staat iedereen natuurlijk vrij om op eigen initiatief naar het dierenpark te trekken, en zo onze traditie in ere te houden.

    We hopen jullie allen binnenkort toch weer in levenden lijve te mogen ontmoeten (en we voorzien dan een golf van SD's!).

    We wensen jullie alvast een prettig eindejaar!

    Het Belgiumdigital-team



  • #2
    Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

    Spijtig, eerste jaar op pensioen en kon eindelijk nog eens mee gaan....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

      Proficiat Franciskiné, en nu tijd genoeg voor die golf aan SD's.
      We kijken uit naar die eerste en dan zien we weer wel.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
        Proficiat Franciskiné, en nu tijd genoeg voor die golf aan SD's.
        We kijken uit naar die eerste en dan zien we weer wel.
        Zolang ze niet in Brussel zijn dan toch...
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Proficiat Franciskiné, en nu tijd genoeg voor die golf aan SD's.
          We kijken uit naar die eerste en dan zien we weer wel.
          Ik zou vanaf nu het woord 'golf' met een zekere voorzichtigheid gebruiken , het begint gevoelig te worden
          Last edited by stapperke; 24 december 2021, 15:26.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Zolang ze niet in Brussel zijn dan toch...
            Brussel valt eigenlijk best wel mee en fotografisch zijn er heel wat leuke dingen, buiten de gekende hotspots. Gare Maritime (op Tour&Taxis) is echt de moeite waard, maar ook Villa Empain, de nieuwe belichting van de OLV-kerk te Laken, Wolf Brussels, Horta Museum, Maison Solvay, Old England (Instrumentenmuseum), Maison Cauchie, Spoorwegmuseum,...
            Neem eens ene kijkje op https://www.admirable-facades.brussels en je zal snel zien dat Brussel nog heel wat onbekende, maar fotografisch interessante hoekjes telt.
            De foto-galerij Hangar in de Chatelain-wijk biedt heel vaak heel interessante foto-tentoonstellingen (die van Martin Parr is net voorbij).

            Altijd bereid om je wegwijs te maken, je zou versteld staan.

            Een Brusselaar

            Vriendelijke groeten,

            Peter

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

              Peter, het heeft gewoon te maken met het feit dat ik niet graag met de wagen naar Brussel rij, meer moet je er niet achter zoeken. Moest iemand uit de buurt mij mee nemen.... geen enkel probleem..... Brussel is een toplocatie voor fotografie, daar ligt het zeker niet aan.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                Brussel valt eigenlijk best wel mee en fotografisch zijn er heel wat leuke dingen, buiten de gekende hotspots. Gare Maritime (op Tour&Taxis) is echt de moeite waard, maar ook Villa Empain, de nieuwe belichting van de OLV-kerk te Laken, Wolf Brussels, Horta Museum, Maison Solvay, Old England (Instrumentenmuseum), Maison Cauchie, Spoorwegmuseum,...
                Neem eens ene kijkje op https://www.admirable-facades.brussels en je zal snel zien dat Brussel nog heel wat onbekende, maar fotografisch interessante hoekjes telt.
                De foto-galerij Hangar in de Chatelain-wijk biedt heel vaak heel interessante foto-tentoonstellingen (die van Martin Parr is net voorbij).

                Altijd bereid om je wegwijs te maken, je zou versteld staan.

                Een Brusselaar

                Vriendelijke groeten,

                Peter
                Peter,

                We zijn zeker bereid je geleide wandeling mee te maken van zodra het kan.
                Ideetje?
                En ja Franciskine, we zorgen dat je mee kan! [emoji854][emoji106]
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Peter, het heeft gewoon te maken met het feit dat ik niet graag met de wagen naar Brussel rij, meer moet je er niet achter zoeken. Moest iemand uit de buurt mij mee nemen.... geen enkel probleem..... Brussel is een toplocatie voor fotografie, daar ligt het zeker niet aan.
                  Als je intussen 65+ bent rij je voor een habbekrats met de trein naar Brussel.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Als je intussen 65+ bent rij je voor een habbekrats met de trein naar Brussel.
                    Voorlopig 64, maar het heeft meer met onveiligheid te maken, ik ben al 2 keer overvallen geweest en 1 keer bestolen geweest op de trein......
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwjaars-SD 2022: jammer, maar helaas ...

                      'tju 't gingvoor mij ook de eerste keer dat dit zou lukken. Ambtshalve kon dit nooit en nu ik na bijna 2 jaren fulltime home working eindelijk op rust.
                      Euh, 't is niet veel als je 65+ bent, maar je mag pas de trein op na 9 uur, met uitzondering van 't weekend en feestdagen en gezien ik hier de trein steeds om 10 minuten voor het uur heb is dit helemaal niet meer interessant. Rail Pass is iets duurder maar je hebt geen verplicht tijdsslot.
                      Maar aan iedereen een gelukkig, gezond en fotorijk 2022 en hopelijk kunnen we volgende zin eens uit tieren: Blijf nu eens NIET in uw kot.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment

                      Working...
                      X