Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

    Heb het net even opgezocht. Met St.vith bedoel je toch Sankt Vith?
    Is zowieso 'n eind, hmmm, dus m'n argument kust->... *kuch* Aardrijkskunde was nooit m'n sterkste kant. (geschiedenis ook niet maar dit terzijde )

    Oorspronkelijk geplaatst door beaumkr Bekijk bericht
    En in de zomer is een camping denk ik nog gezelliger als we wat vuur kunnen maken. Drank ed brengt iedereen dan voor zichzelf mee dan rest ons enkel het eten, één avondje zonder warm maal (of spaghetti op campinggaz ofzo) kan ons een héél goedkope en leuke SD opleveren.
    Iedereen ophalen vind ik echter minder leuk...centrale afspreekpunten daarentegen vind ik beter...
    Hmm, 'k heb nog wel ergens 'n tentje liggen, moet lukken.
    En centrale afspreekpunten, mocht ik mee gaan, dan liefst rond de E40 (of zo). Kunnen anderen misschien de as Gent->Antwerpen->... doen?
    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

    Comment


    • #17
      Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

      In de categorie jongere pas ik nog, in de categorie zonder vervoer niet. M'n ouder hebben immers een busje dat ik best wel eens een weekendje mag lenen... 't Is een Mitsubishi Valley voor 9 personen. Een oud ding, en dus waarschijnlijk niet zo comfortabel als een gehuurd exemplaar, maar ongetwijfeld goedkoper...

      Update: Intussen nog eens rustig de thread gelezen en gemerkt dat er nu niet meteen een gebrek aan auto's is. Hoe dan ook: ik wil als "groentje" graag eens mee op een SD en een weekendje kamperen in de oostkantons zie ik zeker ook wel zitten.
      Last edited by TijlV; 21 januari 2007, 21:26.

      Comment


      • #18
        Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

        Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
        Jongeren SD met drank?

        Cool

        Zo jong en zonder vervoer ben ik trouwens ook niet, heb m'n rijbewijs al, maar geen eigen auto...
        same here,
        zou ik wel nog zien zitten
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

        FZ50

        Comment


        • #19
          Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

          Ook in deze SD zou ik nu al helemaal zin in hebben
          Ik vind het niet zo om langs de snelweg staan met me bagage tot dat ze me komen oppikken. Maar er zullen wel mogelijkheden wezen om er toch te geraken. Ik woon een uurke van Antwerpen dus in Antwerpen kan ik wel opstappen denk ik. En graag zou ik persoonlijke zo'n weekendje zien in de vakantie, maar of iedereen in dezelfde periode vakantie heeft is ook nog eens de vraag. Maar dan zou je het in de zomervakantie kunnen doen, maar dat is weer zo ver weg.
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment


          • #20
            Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

            dit wordt interessant
            Persoonlijk ben ik geen tentenfanaat maar niets belet ons om ergens "in the great outdoors" onze voorraad te nuttigen. Ik verwittig jullie wel dat foto's maken met een stuk in de voeten niet al te best lukt, zelfs niet met statief (je toestel lijkt plots dubbel zoveel knopjes te hebben, en er stààn er al zo veel op!).

            Ik wil met dit idee zeker de "ouderen" of de mensen "met vervoer" niet uitsluiten, maar ik hou gewoon niet van het idee van een sliert van 8 auto's voor 10 man
            Dat voorstel van dat busje vind ik zéér vriendelijk, daar nog de picnic bij en we kunnen al heel wat volk meevoeren. En ik zit er zeker niet mee in om een km'tje rond te rijden om iemand op te laden. Ik zal straks thuis de geografische gegevens van de gegadigden eens checken (Ik rijd niet naar Amsterdam om daarna terug naar Luik te rijden )

            St Vith is inderdaad Sankt Vith, dat ligt in een zéér leuk gebied en de jeugdherberg daar is al getest en goed bevonden. 't Is trouwens een Nederlandstalige jeugdherberg (van de vfj, niet van laj - voor de kenners ) zodat iedereen in zijn moedertaal een Rochefort 10 kan bestellen in de bar.

            Comment


            • #21
              Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

              Om te logeren in een jeugdherberg moet je jezelf toch lid maken ?


              #
              Het lidmaatschap voor -26 jarigen kost 9,00 euro en is 12 maanden geldig.
              #
              Het lidmaatschap voor +26 jarigen kost 15,00 euro en is 12 maanden geldig.

              St.Vith is idd. een mooie herberg, die van Malmedy ook.
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #22
                Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                ben nog nooit naar mijn lidmaatschap gevraagd via online booking... Ondertussen al verbleven in Luik en St Vith...

                TijlV, het voorstel van dat busje vind ik echt wel goed... Als we een man of 10-15 kunnen verdelen over twee auto's (de jouwe en de mijne) hebben we er toch meer aan als groep dan wanneer iedereen in z'n eigen auto in de karavaan pikt... Om dan nog maar te zwijgen van de problemen als iedereen wil stoppen aan een ànder schilderachtig landschapje. Nu kunnen we met twee wagens en 2 walkie-talkietjes al een heel eind komen.

                Misschien kunnen eventuele geïnteresseerden iets laten weten over héél geschikte of minder geschikte tijdstippen? Ter herinnering: het zou gaan over een weekendje van zaterdagochtend vrij vroeg tot zondagavond/nacht.

                Comment


                • #23
                  Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                  Ge wilt het in de zomervakantie doen, toch? Tegen dan heb ik wel wat SD's meegemaakt, dan ken ik jullie tenminste. Wat ik in de grote vakantie ga doen is nog niet vastgelegd: waarschijnlijk begin juli een tiental dagen naar Barcelona, voor de rest nog geen idee.

                  En ik woon in Berchem, op 350m van verkeerswisselaar R1-E19, dus de Waasmunsterheren kunnen mij gemakkelijk oppikken aan de Crowne Plaza of zo

                  Comment


                  • #24
                    Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                    boh, tijdstip maakt me echt niet uit, zomervakantie is trouwens misschien drukker, ik hou van een rustiger moment... Zitten al jullie weekends "tussendoor" echt zo vol? Zijn er ergens nog lange weekends of zo?

                    Comment


                    • #25
                      Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                      Ik moet vrijwel elk weekend werken, en de overige heb ik vaak al vol staan. Het lange weekend met pasen zit ik in Parijs (om mooie foto's te maken natuurlijk )
                      One day, I would like to make nice pictures :-)
                      www.lucaskoijen.nl

                      Comment


                      • #26
                        Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                        Ik zing in het Antwerps Kathedraalkoor, dus moet zondagochtend normaal de mis zingen. Maar dat een keertje skippen kan geen kwaad. Verder heb ik 4 keer per jaar examens: als deze reeks voorbij is, komt er nog een voor de Paasvakantie, en dan in de eerste helft van juni.
                        Misschien dat er voor de Krokusvakantie nog wat te regelen valt, maar dat betwijfel ik want in februari moet ik een bedrijfscase afgewerkt hebben, en die in maart presenteren.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                          Ik weet nog niet welke data's me wel en niet goed uitkomen.
                          Maar had wel over iets nagedacht. Misschien kunnen we een groot veld regelen en iedereen z'n eigentent laten meenemen of zo 'n hele grote tent nemen. We hebben laatst van iemand een brandertje gehad. Alleen hebben we nog geen volle gas fles, maar als we die ook eentje hebben kunnen we ook al water opwarmen voor thee en koffie. En nemen we wel of geen electra. Denk aan in de nacht batterijen opladen. Maar we zouden ook een blokhut kunnen huren, maar dat zal niet de jeudige prijs ten goede komen.
                          Als we nou is in een natuurgebied mochten blijven overnachten, dat zou me ook wel cool lijken.
                          Waar een wil is, is een weg
                          ---------------------------------

                          Comment


                          • #28
                            Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                            data is meervoud van datum, dus data's is een dubbel meervoud, dat is dus niet nodig. Tot zover de les

                            Wel, ook ivm het fotomateriaal ben ik niet zo wild van kamperen (laat staan wildkamperen ) - je kan nooit weten dat het een vochtige bedoening wordt, en dat is niet bevorderlijk voor je materiaal. Vandaar dat ik toch wil vasthouden aan dat jeugdherberg-idee. Heb je tevens stopcontacten voor je lader(s) en eventuele laptop, en een douche. Misschien ben ik ondertussen al een beetje te veel een "luxebeest" geworden.

                            Maar zolang ik geen interesse heb van meer dan 5 personen heeft het geen zin dit echt als een SD in te richten hé... dan nodig ik jullie gewoon eens uit op één van mijn zondagen of weekendjes.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                              Ik heb zelf geen tent, en met zoveel electronische apparatuur lijkt me dat idd niet echt wenselijk. En een jeugdherberg, het woord zegt het zelf, is nu niet echt duur.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Gek idee: SD voor "jongeren zonder vervoer"

                                Tja, electronica kan wel in een auto vochtvrij bewaard worden denk ik zo.
                                Als we op café gaan nemen we een groot dominoblok mee en sluiten alle batterijladers aan en moeten zo lang blijven drinken als het duurt om alle batterijen op te laden
                                Douches heb je ook op campings en grote groepen krijgen meestal de mogelijkheid ergens vuur te maken!

                                Wildcamperen daarentegen... zou ik niet zo aan beginnen. Dan vraag ik liever een of andere landbouwer of ik op z'n erf m'n tentje mag opslaan... maar in groep is dat lastiger

                                Maarja, mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik zit als werkmens met een iets uitgebreider budget .

                                Comment

                                Working...
                                X