Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD - SD Antwerp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Mic,

    je blijft een zonnetje in m'n leven



    het mailtje is reeds onderweg
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #32
      Triker je DVD vertrekt morgen richting Nederland.
      Veel plezier ermee, je staat er een paar maal heel mooi op

      en da's een knappe foto van mezelf... (al zeg ik 't zelf )

      Comment


      • #33
        Hi, "Spielberg"

        The boss en Gass-Babe zijn gisterenavond de DVD komen halen, hebben eerst samen uw "Oscar nominatie" film bekeken.

        Het viel mij op dat ze erg zwijgzaam waren tijdens het bekijken ervan, ook hun mond stond steeds open, woorden als "bangelijk", "dat kan nu toch nie", "ongelofelijk knap gedaan" en "hoe heeft die dat geflikt?".

        De intro is origineel en mist zijn impact niet!

        Er zitten enkele prachtige scenario's in, ook het vrije gevoel van het motorrijden heb je prima weergegeven.
        Dit moest ik je vertellen.

        Zij waren zeer blij met de DVD en ik moest ook via deze weg Mic bedanken, alsook alle leden voor hun mooie foto's.

        De Colonel en Ons-lieve-vrouwke zijn op dit ogenblik in Griekenland, maar na hun terugkomst zal ik hen ook uitnodigen om samen hun premiere te beleven.

        Ik heb de film nu 3x gezien en ja tijdens het rijden is er soms wat onstabiel beeld, maar wat wil je, als je jezelf 360° rondraaid al rijdend op een motor

        En die muziek, man, man toch

        Comment


        • #34
          Bedankt voor je commentaar Teddy-Bear.
          Het verheugd me dat jullie er blij mee zijn.
          Zo kon ik toch iets terug doen voor de ongelooflijke dag die jullie me gegeven hebben.
          Die muziek... tja ... dat vind ik altijd het moeilijkste.
          Ik vind, de muziek moet bij de beelden passen. Eerst selecteer ik zo'n twintig muziekstukken om ze dan tesamen met de beelden te laten lopen, daarna vallen er vijftien af en blijven er enkele open.
          Dan vul ik de stukken tussen de muziek op met wat gitaarsolo's en klaar is kees.
          en de intro... Tja die is wel speciaal...
          Ik wou zeker het typische geluid van een Harley laten horen, en niets dan dat. Daarom zie je eerst een beeld van de cover en dan wordt 't beeld zwart en hoor je dat gebrom van die Harley.
          Dan komen die flashes van 1 sec beeld met geluid om over te gaan op de molen, die naar zwart wit gaat met daarna een snelle opvolging van zwart wit foto's, dat geluid is wel speciaal en heb ik zo moeten knippen en plakken dat het juist paste.
          Maar idd, het is het effect wat ik wou.
          De titel is er pas na een één minuut met stilstaand beeld van die motorbabes...


          Ik heb me kostelijk geamuseert bij 't maken van dat filmpje.

          Comment


          • #35
            Vrienden... ik zit zonder DVDkes... morgen effe naar de winkel...
            Ik dacht dat ik er nog liggen had, maar nu trek ik de kast open en dat zijn allemaal gewone Cd's, geen DVD's.. oeps.
            Dus even geduld voor de mensen die pas besteld hebben.
            I' m so sorry.

            Comment


            • #36
              10 augustus is je deadline Mic

              Comment


              • #37
                Originally posted by Tony smeT
                10 augustus is je deadline Mic
                Oei, amaai, ik ga hier mogen werken om op tijd klaar te komen...
                Maar ik breng ze mee naar de Zoo...
                Misschien kunnen we ze daar wel laten zien... in de cafetaria op TV ...

                Comment


                • #38
                  BEDANKT aan allen voor de mooie reakties over de DVD.
                  Ik heb 't met plezier gedaan, maar het is altijd plezant om te horen dat mensen je werkstukje appreciëren.
                  Hopelijk zijn alle verzonden pakketjes goed en zonder brokken door de post gekomen...
                  Veel plezier ermee.

                  Comment


                  • #39
                    Hallo Mic
                    Bedankt voor de mooie DVD het is mooi en kompleet,het is weer opnieuw beleven wat er die dag is gedaan, hier is zeker aardig wat tijd ingaan zitten, en ik zie dat ik nog veel moet leren om ook zo,n leuke dvd te maken (ben pas begonnen met video bewerking)
                    Dus Mic BEDANKT
                    Groetjes Jan & Coby
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by NoName
                      Hallo Mic
                      Bedankt voor de mooie DVD het is mooi en kompleet,het is weer opnieuw beleven wat er die dag is gedaan, hier is zeker aardig wat tijd ingaan zitten, en ik zie dat ik nog veel moet leren om ook zo,n leuke dvd te maken (ben pas begonnen met video bewerking)
                      Dus Mic BEDANKT
                      Groetjes Jan & Coby
                      Graag gedaan... enne dankewel

                      Comment


                      • #41
                        Mic, je mag voor mij eentje klaarmaken en meebrengen naar Olmen ok?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Act
                          Mic, je mag voor mij eentje klaarmaken en meebrengen naar Olmen ok?
                          OK, Act, ik zal er eentje branden...
                          Maar heb je dan een DVD speler gekocht?

                          Als je wil kan ik die video ook op een VHS cassette zetten, maar dan verlies je wel 50 % van de beeld & geluidskwaliteit.

                          Comment


                          • #43
                            Neen heb geen DVD speler, maar carlos heeft wel een Xbox. Daarmee kan je dat naar het schijnt ook zien.
                            Hij verhuist wel binnenkort, maar dan kan moeder naar zoon lief gaan DVD bekijken

                            Comment


                            • #44
                              Hoi luitjes,

                              we hebben hier samen genoten op de bank van de BD dvd dag, zowaar op de xbox, dus werkt perfect

                              Zelfs m'n kat nam de moeitje om een kijkje te nemen naar al die vreemde gasten die voorbij kwamen op het beeld



                              Mic
                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment


                              • #45
                                LOl Triker
                                Je kat heeft goede smaak voor films...

                                Comment

                                Working...
                                X