Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

    Derde keer, goede keer



    SD Sportfotografie Rugby Leuven



    Leuven, Koetsweg 204



    Zondag 24 maart 2019 om 12.00 uur





    Op zondag 24 maart 2019 om 12.00 uur SD Sportfotografie Rugby te Leuven op de terreinen van Rugby Club Leuven gelegen te Leuven, Koetsweg 204


    Coördinaten: N = 50.52.37.67 en O = 004.44.40.41





    Tussen de huizen is een doorgang naar de parking en het veld.


    In de bijlage "Rugby by ErikDR" kan je lezen wat het meest geschikte materieel is, de instellingen van uw toestel en waar ge moet op letten voor de autofocus. Eveneens uw positie rond het terrein en waar op letten.

    De andere bijlage "Rugby spelregels" is een korte samenvatting va, de spelregels.



    Bijkomende info



    Te voorzien bij regenweer een bescherming voor de camera en de lens en aangepaste kledij voor jezelf.

    Eventueel een opklapbaar stoeltje met driepoten of een campingstoeltje om te gaan zitten, zodat je de hele wedstrijd niet moet blijven rechtstaan.




    Zekers niet vergeten



    Uw bankkaart voor uw dranken en eventueel uw eten ter plaatse te betalen, er wordt aldaar GEEN cashgeld aanvaard.



    We zullen twee wedstrijden om 13.00 en 1500 uur (beide van 2 x 40 minuten elk) volgen van de senioren 1 en 2.

    Na de matchen, is er nog een nabespreking in de kantine.

    De inkom is gratis.

    Voor inschrijving gewoon hier reageren en word je bijgeschreven op de lijst.






    Belangrijk



    Gelieve zaterdag voor de match en zondag ook nog even te controleren hier op deze aankondiging of de match wel zal doorgaan.
    Bij slecht weer bestaat de mogelijkheid dat de matchen worden afgelast en we hebben het al eens meegemaakt

    Maar voor de derde keer zal het zekers wel lukken nu. Het is al wat beter weer.


    Voor de hongerige: die zondag is er een spaghetti eetfestijn t.v.v. RC Leuven. Vooraf inschrijven is niet nodig en het smaakt heerlijk. Dit eetfestijn gaat niet door, is verplaatst naar een latere datum, maar de SD gaat gewoon door.
    Attached Files
    Last edited by Bachus1909; 20 maart 2019, 19:42.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

  • #2
    Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

    INSCHRIJVINGEN



    01 Erikdr
    02 Bachus1909
    03 Francis1950
    04 Lieven Lema
    05 Heembeek
    06 Jan Akkermans
    07 Koen Verstrepen
    08 Zazou
    09 Droopie007
    10 Mutley69
    11 Lieven Lema
    12 fotosdirk
    Last edited by Bachus1909; 24 maart 2019, 08:19. Reden: Aanpassing deelnemers
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

      Ah samen met de spaghetti, zet er mij maar bij.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

        zet mij ook maar op de lijst

        Comment


        • #5
          Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

          Mij mag je ook terug bijschrijven op de lijst.
          Jan Akkermans
          (BD1097BE)
          Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

            Dag allen,

            ik zou zondag ook van de partij willen zijn, dus zet me maar op de lijst, Frans.

            Tot dan.

            Eugène Vloeberghen.
            BD1766BE

            Comment


            • #7
              Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

              Zoals het er nu naar uit ziet (de voorbereidingen voor morgen zijn vlot gegaan) - ga ik weliswaar wat later dan het voorziene beginuur langskomen - uiteraard gaan we de clubkas helpen spijzen.
              Welke camera en welke lens - da's voor zondagochtend te beslissen.

              Comment


              • #8
                Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

                Ik kom tussen de twee matchen, heb nog een verplichting in de voor middag. Nee, geen mis, een laat ontbijt. :-)
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

                  Ik zie dat het spaghettifestijn niet doorgaat en verplaatst is naar een latere datum. Bestaat de mogelijkheid om er iets anders “eetbaar” te nuttigen, of is er enkel drank voorhanden. (Kwestie van er niet om 12u00 met een lege maag toe te komen en dan te merken dat ik op mijn “honger” moet blijven zitten ).
                  Alleszins tot morgen.
                  Jan Akkermans
                  (BD1097BE)
                  Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

                    Dedju - geen spaghetti - goed dat men ons waarschuwt!
                    Dan is het aan te bevelen dat u even bij de bakker langsgaat.
                    Wellicht ga je wel iets vinden om te knabbelen - zoals chips, wafel of zo - maar vb. geen pannekoeken en dat soort brasserie-hapjes - als mijn geheugen me niet te fel in de steek laat...
                    Nu is Leuven wel niet ver af - en op de diestsesteenweg zullen we misschien ook wel in Kessel-lo wat kunnen vinden voor nadien... Erik komt - en die kent Leuven mogelijks culinair nog wat beter dan ikzelf.
                    Aan't station zijn zeker behoorlijke zaken te vinden - als je een iets betere hap wil - en toch geen fortuin kwijt wil spelen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Derde keer, goede keer. SD Sportfotografie Rugby Leuven, zondag 24/03/2019.

                      Heb een paar uurtjes verlof kunnen regelen.
                      De gelegenheid dus om nog even wat te oefenen en na te kijken of alles nog werkt.

                      Tot strakjes,

                      Groetjes,
                      Dirk

                      Comment

                      Working...
                      X