Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat gaat naar Den Bosch!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Sterk album alweer, eMJeke .............
    De eerder vierkante uitsnedes vind ik vaak héél mooi!
    De handjes (foto 1) en onze kapitein (foto 3) - knap en af.
    Den Bosch / 14N7898 - WAW! Het zou een decor in een gangsterfilm kunnen zijn ......... eMJeke, waar heb JIJ die dag toch uitgehangen??!!!
    ... kan me dus niet herinneren dergelijke locatie te zijn binnengestapt
    De geposte foto hier is wel héél merkwaardig ... zo verwarrend; ik weet niet wat ik zie ... "what is real?!" - fijn en geslaagd geheimzinnig shot!








    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • #17
      Originally posted by BlackAdder
      Vraagje over de B/W's: desatureer je kleurenopnames tot B/W of neem je ze in B/W modus? Just curious.
      Volgens mij ben jij een van de weinigen die blijkbaar zwartwitfoto's direct maakt. Het lijkt me nl. veel gemakkelijker om ze achteraf om te zetten naar ZW. Zo heb je veel meer zeggenschap over het eindresultaat (mits je weet hoe je dit moet doen). En eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik pas sinds kort heb ontdekt hoe je dat doet met de kanaalmixer in PS.
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • #18
        Originally posted by BlackAdder
        Prachtig album eMJeke!
        Dat vind mijn ega (die je nog nooit ontmoet hebt ) ook.
        Mijn favorieten zijn de boot, de boei en de B/W foto's!
        Vraagje over de B/W's: desatureer je kleurenopnames tot B/W of neem je ze in B/W modus? Just curious.
        Groeten,
        Gert
        Hoi BlackAdder danke voor het compliment.
        Wat je echtgenote betreft, wel toen je, nadat je met mij een praatje had gemaakt in Jill's Place, terug naar je tafeltje ging, dacht ik dat de dame die daar zat je echtgenote was, vandaar de verwarring.

        Wat Z/W betreft. Ik maak al mijn foto's steeds in kleur en zet ze dan met PS om in Z/W.
        Soms maak ik wel eens een foto met de bedoeling om die in Z/W om te zetten dat was het geval bij de laatste in dit album 24N7931.
        Foto 11N7857 daar heb ik dat pas nadien beslist, vond ze sterker in Z/W.
        Soms denk ik dit wordt een leuke Z/W-foto en is het resultaat in kleur toch beter dat was het geval bij 17N7888 (Ik heb die ook in Z/W) als je wilt kan ik ze eens posten.
        eMJeke
        website

        Comment


        • #19
          @Jacki, bedankt en ja onderbelichting kan mooi zijn. Hier moest ik wel onderbelichten anders was de zon in dat dakraam niet zo mooi geweest.
          Nadien vond ik de donkerblauwe lucht eigenlijk wel mooi.


          @ Sammeke, ook bedankt
          Wat de "gangsterfoto 14N7898" betreft die is genomen in dat "vervalen-gebouw-museum" waar we toch wel een tijdje hebben vertoeft.

          De geposte foto 16N7929 is eigenlijk niets speciaals hoor. Het zijn gewoon mensen die op een terrasje zaten voor de winkel (Promiss) met in de etalage drie grote fotos van die madam... Ik vind ze wel tof, maar voor deze foto had ik wel graag een polarisatiefilter gehad, nu zie je rechts op de foto ook de weerspiegeling in het etalageraam van o.a. het standbeeld op het pleintje en dat is spijtig vind ik.
          eMJeke
          website

          Comment


          • #20
            Originally posted by eMJeke
            @Jacki, bedankt en ja onderbelichting kan mooi zijn. Hier moest ik wel onderbelichten anders was de zon in dat dakraam niet zo mooi geweest.
            Nadien vond ik de donkerblauwe lucht eigenlijk wel mooi.


            @ Sammeke, ook bedankt
            Wat de "gangsterfoto 14N7898" betreft die is genomen in dat "vervalen-gebouw-museum" waar we toch wel een tijdje hebben vertoeft.

            De geposte foto 16N7929 is eigenlijk niets speciaals hoor. Het zijn gewoon mensen die op een terrasje zaten voor de winkel (Promiss) met in de etalage drie grote fotos van die madam... Ik vind ze wel tof, maar voor deze foto had ik wel graag een polarisatiefilter gehad, nu zie je rechts op de foto ook de weerspiegeling in het etalageraam van o.a. het standbeeld op het pleintje en dat is spijtig vind ik.


            AHA! Met een polarisatiefilter ga je weerspiegelingen tegen - juist ... was ik effe vergeten! Merci voor de tip bij deze

            Sam greetzzzzzzz U
            -------------------------------------------
            Never apologize for showing feeling.
            When you do so, you apologize for the truth.
            -------------------------------------------
            Canon Stuff

            Comment


            • #21
              1/2trouwboek + een? van uw grootste fans hebben weer likkebaardend (uit)gekeken en echt genoten van uw vebluffende album en zijn foto's.

              Ook nu weer vernieuwend en prachtig werk.

              Voor mij topklasse fotografie door een lieve topfotografe

              De getoonde foto's zijn zo goed dat wij geen voorkeur kunnen geven!

              Comment


              • #22
                Hallo TB(Teddy-Bear) en 1/2TB(TrouwBoek)
                Bedank voor jullie fijne reply, dat doet plezier!
                eMJeke
                website

                Comment


                • #23
                  Zitten zeer mooie foto's bij. OOk bij de overige topics die op je site staan (eenvoudige beelden, maar zeeeer mooi weergegeven, dat spreekt me aan).

                  Comment


                  • #24
                    Bedankt Calexico!
                    eMJeke
                    website

                    Comment


                    • #25
                      Schitterend album. Vind de teaser de mooiste, misschien nog wel mooier als 27 . Aantal malen heel erg goed gezien.
                      Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                      Comment


                      • #26
                        Prachtig album eMJeke. De nadruk ligt soms een beetje aan de donkere kant, maar ik neem aan dat je dat bewust hebt gedaan. Mij bevalt het in ieder geval goed.

                        Comment


                        • #27
                          Hallo eMJeke,

                          Correct me if I'm wrong maar jouw foto's worden steeds warmer, met nadruk op de mensen, dit komt jouw foto's zeer ten goede.
                          Blijft natuurlijk zoals altijd de feilloze afwerking, de eenvoud, het goede oog, en de persoonlijke MJ touch die ik zeer kan smaken.

                          Als ik een favo moet aanduiden :absoluut mooi en subliem vind ik 14N7898, maar laat daarom de rest zeker niet niet minderwaardig zijn.
                          Puik werk en een feest om naar te kijken.

                          Saluti,

                          Pascal

                          Comment


                          • #28
                            Heel verzorgd album met foto's die ik nog niet in de andere albums gezien heb !
                            07 en 21 zijn mijn favo's.

                            Groetjes.
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #29
                              Dit is echt een bijzonder album eMJeke ... je kan erg mooi 'bewegen' tegenwoordig en die low-light shots zijn erg geslaagd. Ik hou wel erg van deze sfeervolle stijl.
                              14N7898 is een heel knap resultaat!
                              http://www.razziphoto.com/

                              Comment


                              • #30
                                iedereen nogmaals bedankt

                                @ monsi: foto 27 is wel een speciale hé, nu ja 't is de "mens" op de foto, die hier de foto maakt

                                @ j@n: ja bewust, 't was een testje, leuk hé, 'k ben er best ook tevreden mee!

                                @ dama: 21 is een leuk portretje hé

                                @ pascal en razzi: Leuk dat jullie foto 14N7898 mooi vinden, 't is gewoon schaduw, licht en enkele silhouettes.
                                k' ben blij dat het resultaat bevalt, had tijdens het maken wat bedenkingen bij de silhoutettes, maar uiteindelijk maken ze het beeld sterker, niet?
                                eMJeke
                                website

                                Comment

                                Working...
                                X