Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BELANGRIJK : Modellendag verzending.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BELANGRIJK : Modellendag verzending.

    Zoals belooft hierbij de adres gegevens om toe te zenden naar 1 van de twee orginisatoren van het evenement:

    Triker: (voor de Nederlandse fotografen)
    GGJ Magendans
    Oude Veenendaalseweg 15
    3911 NL Rhenen

    Kodoal: (voor de Belgische fotografen)
    Koen Van Craenendonck
    Donk 35
    2400 Mol

    Willen alle fotografen de bewertek foto's in groot formaat zo spoedig mogelijk toezenden naar 1 van deze twee heren. Wij maken dan een compilatie voor de modellen en zorgen dat de modellen de cd's krijgen met daarop een directory struktuur van de namen van fotografen.

    De modellendag was op 2 november, meestal zie ik binnen een week bijna alle albums online, dus bij deze vraag ik aan u (de fotografen die daar aawezig waren) om de cd's voor 14 november te verzenden. Hierdoor kunnen we zo spoedig mogelijk de cd's klaar maken voor verzending naar modellen. Graag wil ik een ieder eraan herinneren, dat degeen die te laat hun cd toesturen, ervoor zorgen dat de distributie moet wachten op "hun". En onthou dat de late verzenders na deze twee weken on-topic met hun naam eraan herinnerd worden om hieraan alsnog spoedig te voldoen.


    Foto cd's ontvangen in Nederland: (Triker)
    Erik & Jacki
    Jamonadap
    Majorpain
    Hans Vogelzang
    Diga
    Ebi
    Middas/Diny/Ineke
    Leo Bezemer
    Z900

    Foto cd's ontvangen in Belgie: (Kodoal)
    Huggy
    Dama
    Epix
    Webboy
    Vicky
    Roadrunner
    Lazy Charles
    Tom en Maggy
    Tinne De Langhe
    Philip VdP
    Filmar
    Brabo
    Mila
    amica
    pieterbie
    macchap
    stef
    todosranas
    Frederik
    sonyke
    serge-vc
    kris vc
    jaja
    razzi
    igoforit
    ruve
    froto
    sam jae
    laiko
    kristof_dc
    nina
    swa
    emjeke
    act
    appelke
    lexieke
    tom bombadil

  • #2
    ik heb mijn kaartje op de pc laten downloaden die van koen zou zijn geweest (waar de epson printer aangesloten was).

    Is het dan nog nodig om deze op te sturen ?

    Comment


    • #3
      @PhilippeVDP: Graag ontvangen we jullie mooiste foto's op cd, evt bewerkt in de hoogste resoltie.

      Wat uw vraag betreft over de download op de locale pc aldaar, blijf ik je het antwoord even schuldig, daar zal Kodoal spoedig op antwoorden.
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        oké de cd met al mijn foto's zal spoedig opgestuurd worden

        Originally posted by PhilippeVDP
        ik heb mijn kaartje op de pc laten downloaden die van koen zou zijn geweest (waar de epson printer aangesloten was).

        Is het dan nog nodig om deze op te sturen ?

        Comment


        • #5
          @Serge_VC en overigen. Voor velen onder ons zijn de gemaakte foto's niet altijd 100% gelukt. Zowieso heeft niet iedereen de ervaring met studio werk, de flitsen of instellingen van de camera. Dus er zal tijdens de shooting ook wel het een en ander niet zo goed zijn gelukt als verwacht. Stuur dus alleen je mooiste foto's toe, want deze zullen uiteraard naar de modellen toe gestuurd worden.
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Komt in orde! De dames en heren modellen hebben hun best gedaan voor ons, dus moeten wij onze kant van de afspraak nakomen.
            Kan niet beloven dat ik er deze week in slaag, nogal druk.
            Maar op het einde van deze week een weekend van 4 dagen, dus dan lukt het mij zeker.
            En prior zegeltjes plakken hé mensen, dan komt het zeker op tijd toe.
            http://pieterbie.skynetblogs.be

            Comment


            • #7
              net de cd bij mijn ma gaan droppen, ze zal morgen voormiddag naar de post gaan en de cd opsturen ...
              ziezo, mijn taak is gedaan voor de modellendag dan

              Comment


              • #8
                Die van mij zullen iets langer onderweg zijn.

                Waarschijnlijk tegen 20-11, sorry.
                Heb het redelijk druk + ff weg op citytrip.

                Maar geen nood, de modellen mogen mij eigenhandig komen afstraffen ....

                Die van Maggy komen dus ook een beetje later, maar ik zal de modellen zelf op aparte CD's branden, dan moeten jullie gewoon de cd'tjes versturen, thats it.

                Comment


                • #9
                  Die van mij wordt vandaag of morgen verstuurd. Ik heb echter niet de eperiënce of het geduld om foto's te bewerken. Ik heb ze daarom allemaal op één cd geplaatst, ook de minder goede, dan kunnen je jullie zelf zien wat je al dan niet gebruikt.
                  Ik ben momenteel ook een aantal foto's aan het uploaden naar pixagogo, ook onbewerkt, daar mogen uiteraard commentaar en vragen op komen. Indien je dat liever niet via het forum doet kan dat perfect via mail.

                  Nogmaals een dikke pluim voor de organisatie, ik kan het niet genoeg benadrukken.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Die van mij zullen iets langer onderweg zijn.

                    Waarschijnlijk tegen 20-11, sorry.
                    Heb het redelijk druk + ff weg op citytrip.
                    Onverwachte 'meevaller', kzit weer thuis met mijne rug.
                    De CD is ondertussen klaar en gaat vandaag of morgen de post op.

                    Comment


                    • #11
                      goed voor je modellen dat je last hebt van je rug
                      spijtig voor jou ...maar dan zien we binnenkort ook nog (meer) foto's van je hier op 't forum verschijnen ;-)

                      Comment


                      • #12
                        eerste CD aangekregen van Philip V.d.P
                        merciekes

                        Comment


                        • #13
                          Is het nu de bedoeling dat we alle foto's op een cd zetten, of een persoonlijke selectie.
                          Dan heb je wel de kans dat ik er bvb een foto uit haal, die het model dan misschien wel goed vind.
                          De technisch minder geslaagde liever niet zeker, of toch ? Daar kan soms iets mee gedaan worden ?
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            't is nikske ... veel foto's staan er wel niet op ;-)

                            Originally posted by kodoal
                            eerste CD aangekregen van Philip V.d.P
                            merciekes

                            Comment


                            • #15
                              Het pakje met mijn cd'ke deze morgen netjes laten wegen op de Post en voldoende gefrankeerd, dus mannen dat krijgt ge een van de dagen in uw brievenbuske
                              Groetjes Vicky

                              Comment

                              Working...
                              X