Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan de "poëet" van Modellendag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aan de "poëet" van Modellendag

    Beste Bd'ers,

    Onze Kodoal kreeg na de modellendag een aantal lasterlijke emails.....

    hier stond een reactie van mijnentwege...

    op 16/11/03 kreeg Kodoal een email van dezelfde persoon waarin ZE zich bekendmaakte en haar veronschuldigingen aanbood....
    Koen heeft deze verontschuldigingen aanvaard, zoals het een echte heer betaamt, en ik volg hem daarin...

    excuses aanvaard, en laat deze topic nu maar snel ver weg in de analen van BD verdwijnen...

    Stef

  • #2
    Mijn oprechte mening:
    De inzending van " jef Driessen " hoort niet thuis op dit forum vanwege de strekking die eerder op een persoonlijk vete duid. Het antwoord trouwens ook niet, vooral vanwege het taalgebruik. Ik kan mij in beide niet vinden.
    Het was een fantastische dag ( en ik ben echt heel kritisch erna toe gegaan ) Laten we het daar bij houden. Webmaster laat onze mooie dag niet verpesten en verwijder a.u.b. genoemde inzending en daarna ook mijn "tribute"

    groeten,
    FotoFrans
    Frans Jacobs
    Maastricht/NL
    m.v.g.
    www.foto-frans.nl
    workshops: ook met jouw eigen model ! .

    Comment


    • #3
      Originally posted by fotofrans
      Mijn oprechte mening:
      De inzending van " jef Driessen " hoort niet thuis op dit forum vanwege de strekking die eerder op een persoonlijk vete duid. Het antwoord trouwens ook niet, vooral vanwege het taalgebruik. Ik kan mij in beide niet vinden.
      Het was een fantastische dag ( en ik ben echt heel kritisch erna toe gegaan ) Laten we het daar bij houden. Webmaster laat onze mooie dag niet verpesten en verwijder a.u.b. genoemde inzending en daarna ook mijn "tribute"

      groeten,
      FotoFrans
      Frans Jacobs
      Maastricht/NL
      niet naast je schoenen gaan lopen hee Frans....we waren blij met je aanwezigheid, maar ik heb van jou geen terechtwijzing nodig....
      Iedereen mag het weten....of ben je echt voorstander van een doofpotoperatie?

      Stef

      Comment


      • #4
        @Stef; Stef, het siert je dat je volmondig de verdediging van een collega opneemt; zo hoort het, dat is de spirit.
        En ik heb alle begrip voor de emoties in je repliek...alleen vind ik het een beetje jammer dat je in de 'dezelfde val' trapt als "jef driesen"....het is immers net de bedoeling om iedereen op stang te jagen met zulke mail...
        @mod: misschien toch maar naar chitchat ?
        Peter

        http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

        Comment


        • #5
          Ook mijn vraag aan de mods om deze topic te verwijder of aan Stef om de inhoud te verwijderen!

          Zowel Kodoal als ik zijn tevreden over een geslaagde dag. Ik kan over de uitspraak maar 1 ding zeggen.
          "De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen, wordt hij positief."

          Met voorbaat dank, een mede organisator
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Heren, heren.... laten we alsjeblief niet afzakken naar een spuwgevecht.
            De brief van Jef Driesen naar Kodoal is inderdaad beneden alle peil. Die mag van mij wel eens openbaar gemaakt worden, zodat iedereen kan zien dat er blijkbaar toch veel afgunst bestaat.
            Hierop verder reageren en schelden helpt toch niet aangezien Jef Driesen zich toch niet openbaar zal maken.

            Dus Stef, bedankt om ons met de neus op de "harde" feiten te duwen, maar we gaan toch proberen om ons niet op mekaar af te reageren...Deal?

            Tom Bombadil
            Canon 6D

            Comment


            • #7
              Weet je wat,

              als DIT niet kan, dan werk ik m'n foto's af en stuur ze op naar Kodoal, en nadien hou ik BD voor bekeken...as simple as that...

              Ik pik dit niet en daarmee basta ! Ben een heel bereidwillig iemand maar ik kan me ook van een heel andere kant laten zien !

              ik blijf bij m'n standpunt en verwijder niets...

              Stef

              Comment


              • #8
                Zo wens ik niet te discuteren. That's all.

                frans jacobs.
                m.v.g.
                www.foto-frans.nl
                workshops: ook met jouw eigen model ! .

                Comment


                • #9
                  Luister,

                  ik werd ook al door een ander afgebrand, so what.
                  Als het terechte negatieve kritiek is vind ik het ok. Voor de rest vind ik niet dat iemand hier energie in moet steken. Zeker niet in dit soort domme onzin.

                  Positieve kritiek ten over, opbouwende kritiek ook welkom. Bovenstaand voorbeeld in dit topic niet welkom.

                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #10
                    Stef, dat vraag ik toch niet ! Heb ik de topic gelockt ? Neen dus... ik probeer enkel escalaties waarbij we mekaar aanvallen te vermijden.

                    Tom
                    Canon 6D

                    Comment


                    • #11
                      Stef,

                      nog even voor alle zekerheid en dat er geen misverstanden ontstaan. Het gaat er niet om dat ik van mening ben dat je ONGELIJK hebt. Daarom kan ik mij je kwaadheid ook levendig voorstellen. Ik denk zelf dat je in je volle kwaadheid hebt gereageerd. Stef, neem van mij aan dat ik dat gevoel heel goed ken. Maar kijk wat er nu gebeurt is iets wat ik denk dat jij zeker niet wil. Daarom; Stef, je hebt aan alle kanten gelezen hoe iedereen eigenlijk trots is hoe het op de BD modellendag gegaan is. Jij was daar toch ook een belangrijk onderdeel in. Ook ik heb gezien hoe geestdriftig jij in de weer was. Laat dit niet door een of andere gek kapot maken. Dat verdien jij en zeker de organisatie niet.
                      m.v.g.
                      www.foto-frans.nl
                      workshops: ook met jouw eigen model ! .

                      Comment


                      • #12
                        Stef,

                        ik weet nog goed wat je zie toen ik zondagavond vertrok na de fantastische dag... wel..ik zeg dat nu tegen jou "je bent een dijk van een kerel!"
                        maar please... we hebben zondag een onvergetelijke dag gehad...Koen, jij, Sonyke, Triker, Roadrunner, Umco, Lexieke, Silim, Webboy...en al degenen die erbij waren ...jullie hebben d'r SAMEN voor gezorgd dat dit een succes werd...
                        Laat dit nu niet verpesten door een simpele ziel die denkt dat ie het beter kan en NOOIT zoiets zal realiseren...

                        Wij weten wat de dag was en wie er iets betekent ...da's wat telt!
                        some toys 4 big boys
                        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                        Comment


                        • #13
                          ok guys....ik heb het begrepen....

                          Deze topic was gericht aan die welbepaalde persoon....en mijn taalgebruik ook...wees gerust...

                          Ik ben absoluut voorstander van kritiek te ontvangen zodat we de volgende editie NOG beter voor mekaar krijgen...maar NIET anoniem beginnen schelden naar een kerel die een speciale plek in m'n hart heeft gekregen...da KAN echt niet vind ik....en dan die opmerking over "centen eraan overhouden" is er helemaal over !

                          ik ben ook helemaal te vinden voor een naaktshoot, maar dan onder andere omstandigheden....geloof me, ik weet wat ik hier omtrent zeg...

                          Ik wou in deze topic vooral een kettingreactie uitlokken naar Kodoal toe, om hem een hart onder de riem te steken....

                          Zal nu niet meer gaan schelden, maar mijn mening over die persoon blijft identiek...

                          sorry aan diegenen die ik hiermee op de tenen heb getrapt of nog zal trappen, but that's me...

                          Ook sorry aan diegenen die ik Zondag soms heb uit de studio moeten zetten omdat het niet hun beurt was toen, maar ik heb misschien net hetzelfde gedaan toen jullie aan de beurt waren...dat was een politiek die we al weken voordien hadden vastgelegd, en geloof me : dat was enkel en alleen met de bedoeling iedereen dezelfde kansen en privacy te geven, ook diegenen die ik "aan de deur zette"...Diegenen die zich daar niet in kunnen vinden mogen dat heel eerlijk aan ons vertellen, graag zelfs, want we willen uit onze fouten leren !


                          Stef

                          Comment


                          • #14
                            stef ik heb je willen terug bellen,maar kan je nr niet meer vinden!
                            Ik wil hier een ding kwijt:
                            Voor mij was de SD iedere seconde inspanning meer dan uren waard.Ik heb genoten!Maar vooral ik heb vrienden gemaakt!!!!!!
                            Ik heb mogen ervaren wat "ruggesteun" wil zeggen.En op dat gebied heeft mijn vriend "Jef Driesen" volledig gelijk,ik heb er aan verdient!!En zelfs heel veel (en nog belastingsvrij ook!)Want deze vriendschap is niet te betalen!!
                            En bovendien denk ik dat onze Jef er ook heeft van genoten (want ik denk wel dat hij daar was),want ik heb die dag alleen maar blije gezichten gezien.En een zuurpruim met geile gedachten zou wel honderd keer gefotografeerd zijn!!!!!
                            Dus laten we het hier bij houden buddy,maar toch bedankt.(Geef mij maar een belletje dan praten we wel bij.

                            Comment


                            • #15
                              Ik kan alleen maar zeggen: "Koen Laat je niet kisten. 't zal een stuk onbenul zijn die niet beter weet."

                              Stef; ai ai ai straffe taal (ik ben het volledig met je eens hoor) ik zou jou niet graag tegen me hebben.

                              Kritiek of gezeur komt er altijd wel van iemand ook al doe je alles perfect, reden te meer om volgend jaar nog beter ons best te doen om nog iets beters in elkaar te zetten. Meer modellen, meer studio's zodat de fotografie capaciteit nog hoger komt te liggen. (en dan nog zul je lapzwansen hebben die moeten zeuren, maaar zoals gezegd die heb je altijd.)

                              Ik weet zeker dat de volgende keer net zo tof zo al niet toffer zal zijn .

                              Groetjes
                              Leo

                              Comment

                              Working...
                              X