Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 de Macro SD 13 Juli 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

    vdkx
    1 persoon
    eten : ja
    carpool : neen

    groetjes,

    Dirk

    Comment


    • #17
      Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

      Voor degene die mee gaan, is er iemand van de kanten van Oud-Turnhout/Retie? Mss kunnen we samen rijden??

      Groetjes
      Ellen
      Fantasie is belangrijker dan weten, want het weten is begrensd

      Comment


      • #18
        Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

        hallo liliane,

        mij mag je inschrijven ,zou er graag bij zijn
        blackje
        1 persoon
        ga mee eten

        groetjes
        sonia

        Comment


        • #19
          Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

          zo het is weer vlug gegaan
          alle plaatsen zijn weer opgevuld
          vanaf volgende week krijgen jullie een PM met verdere gegevens
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #20
            Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

            zo PM met de laatste loodjes is onderweg naar jullie
            en er is nog een plekje terug vrij gekomen
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #21
              Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

              Dag Liliane,
              Indien mogelijk zou ik graag inschrijven voor deze SD
              marnixvdg
              53
              eten ja
              Groetjes
              Marnix
              Website: http://www.marnixvandegehuchte.be
              Facebook: https://www.facebook.com/marnix.vandegehuchte

              Comment


              • #22
                Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                Marnix je bent toegevoegd aan de lijst van deelnemers
                door een foutje van mij een persoon dubbel opgezet voor deze dagen is er nog een plaatsje vrij gekomen
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #23
                  Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                  Het werk zit erop, het gras staat terug kort, het verlof kan nu eindelijk ook voor mij beginnen .
                  Dadelijk alles klaar leggen voor morgen om niet teveel tijd te verliezen, het zal met klein oogskes zijn want heb er weer een zware werkweek opzitten.
                  Frigobox, drank, zomers outfitje en sandalen voor de afterparty en natuurlijk ook de fotospullen.
                  Groetjes en tot morgen voor een heerlijk dagje macro,

                  Edje C
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #24
                    Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                    Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                    Het werk zit erop, het gras staat terug kort, het verlof kan nu eindelijk ook voor mij beginnen .
                    Dadelijk alles klaar leggen voor morgen om niet teveel tijd te verliezen, het zal met klein oogskes zijn want heb er weer een zware werkweek opzitten.
                    Frigobox, drank, zomers outfitje en sandalen voor de afterparty en natuurlijk ook de fotospullen.
                    Groetjes en tot morgen voor een heerlijk dagje macro,

                    Edje C
                    hier is ook bijna alles klaar dadelijk nog even de brommer op om de SD wegwijs plaatjes op te hangen zoadt jullie weten dat jullie zeker goed ziten morgen
                    kijk er echt naar uit om jullie weer allemaal te ontmoeten

                    tot morgen
                    groetjes liliane
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #25
                      Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                      Ik heb ook net mijn raketje volgestouwen met de nodige spullen
                      Kijk ernaar uit!
                      Tot morgen!
                      FLICKR PHOTOSTREAM
                      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                      Comment


                      • #26
                        Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                        Weer thuis na een heerlijk dagje macro, bedankt iedereen voor de fijne dag.
                        In het bijzonder natuurlijk een grote dank je wel aan Lilybie voor de perfecte organisatie en de goede zorg voor de deelnemers .

                        Grtjs,
                        Edje C
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #27
                          Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                          Ik sluit me helemaal aan bij Edje C.

                          Comment


                          • #28
                            Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                            Hallo beste macrovrienden,
                            allen bedankt voor jullie aanwezigheid
                            een zeer mooi dagje zit er weer op, ik heb er volop van genoten
                            jullie gezelschap en leuke babbel maakte er ook dit keer weer een top dag van voor mij
                            enkel het aantal beestjes had ik niet in de hand door het slecht voorjaar waren ze niet zo talrijk
                            maar ik denk dat de meesten van jullie toch tevreden naar zijn terug gekeerd
                            heb alleen maar vrolijke ,nieuwe en bekende gezichten gezien en dat is voor mij meer dan voldoende
                            nu op naar de al weer de laatste Macro DS voor dit jaar.
                            hoop deze voor jullie tot een geslaagde dag te mogen maken maar dat zal zeker lukken denk ik,te bedenken dat dit jaar alles enkele weken later is zo ook de blauwtjes
                            dus tot 10/08
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #29
                              Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                              Beste Liliane,

                              Bedankt voor deze fijne super-dag !
                              Dit was werkelijk top: fijne locatie, mooi weer, toffe groep, lekker eten en drinken....
                              ...en het kon niet meer stuk door het mooie weer...
                              Ik heb ervan genoten, mijn nieuw toestelleke eens goed laten werken, en ja hoor...ik héb resultaat!
                              Weer nieuwe personen leren kennen, weer 'bekenden' gezien...
                              Amaai wat een leuke bedoening...
                              Wat me opviel was dat veel deelnemers elkaar geholpen hebben tijdens het 'macrowerk' door logistieke ondersteuning!!!!
                              @ alle deelnemers, bedankt voor het toffe gezelschap!
                              @ Dominiek, dikke merci voor het carpoolen
                              @ Liliane, bedankt voor de info van de Lumix

                              Ik kijk al uit naar de groepsfoto...
                              Groeten, Roland

                              Comment


                              • #30
                                Re: 3 de Macro SD 13 Juli 2013

                                Beste Liliane,

                                Ik wil me graag aansluiten bij wat Roland hierboven al schreef. Het was schitterend !
                                M'n oprechte dank voor de organisatie.

                                Ook aan de anderen dank voor het leuke gezelschap. Het was andermaal een toffe bende met vele bekende gezichten en ook een paar leuke nieuwkomers (of voor mij toch nieuwe gezichten ).
                                Ik post zo meteen een eerste plaatje in de zusterrubriek met de SD foto's.

                                Groetjes en tot een volgende gelegenheid !

                                Dominiek
                                Master the craft, and the art will follow.
                                Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                                http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                                Comment

                                Working...
                                X