Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    maar dan draai je het toch om? Basis = 11 juli en als het dan slecht weer is uitwijken naar de 4e???
    www.lowspark.nl

    Comment


    • #32
      Zeg, mislukte Flandrien ..onzen drasch National valt wel ieder jaar op den 21 ste juli he... t'is de Vlaamse feesdag die op den 11ste valt

      Stef

      Comment


      • #33
        @Stef, ben gestopt met roken, een van de nevenefecten is dat je soms hallucineert


        EDIT; en... niemand bezwaar dat we de datum verzetten naar 11/07 en de reserve (droge)datum naar 18/07??(dit ten behoeve van de Werchter fans)

        De SD datum gaan we dan definitief vastleggen nu zondag 18/04!




        Comment


        • #34
          Da was vorige keer echt wel de max, dus wij zullen ook wel terug van de partij zijn denk ik ... nog even vragen aan m'n secretaresse

          Comment


          • #35
            Originally posted by teddy-bear

            EDIT; en... niemand bezwaar dat we de datum verzetten naar 11/07 en de reserve (droge)datum naar 18/07??(dit ten behoeve van de Werchter fans)

            Nee, geen bezwaar , ik zal meerijden en heb dus nog een helm en zit vrij.

            Groeten,
            Kristof

            Comment


            • #36
              Originally posted by kristof_dc
              Nee, geen bezwaar , ik zal meerijden en heb dus nog een helm en zit vrij.

              Groeten,
              Kristof
              Als ik achterop mag, ga ik mee
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #37
                doeme toch, ik kan niet komen op 11/07 en 18/07 ,

                't verlof van den bouw begint dan en ik ben dan 14 dagen naar Frankrijk

                04/07 zou nog wel lukken voor mij
                Groetjes,
                Frank

                Comment


                • #38
                  Teddy-Bear

                  Ik ben van Buggenhout (middelpunt van euh, Vlaanderen). Geregeld kom ik langs de Schelde en dus die Stille Waters.
                  Ik wil best meehelpen.
                  Stille Waters heeft voor gebouwen beroep gedaan om de Orangerie van Opdorp (deelgemeente van Buggenhout).
                  Iets verder naar Dendermonde toe, heb je dan nog de Mira-brug in Hamme.
                  Let wel, je moet werkelijk op de dijken rijden of wandelen om te genieten van de omgeving.
                  In Mariekerke en/St-Amands kan je ook dat bootje nemen om naar den anderen kant te varen en natuurlijk ook weer terug. Dit is gratis en vaart om het half uur. Pech, motoren mogen daar niet op.
                  Tussen St-Amands en Baasrode (museum van boten, waar ik wel kan naar uitkijken indien we daar in kunnen) heb je nog Vlassenbroeck. Dit is zeer pitoresk en is vooral geliefd door schilders ...
                  ENfin er is zoveel ...

                  Wim
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by wimvan
                    Teddy-Bear

                    Ik ben van Buggenhout (middelpunt van euh, Vlaanderen). Geregeld kom ik langs de Schelde en dus die Stille Waters.
                    Ik wil best meehelpen.
                    Stille Waters heeft voor gebouwen beroep gedaan om de Orangerie van Opdorp (deelgemeente van Buggenhout).
                    Iets verder naar Dendermonde toe, heb je dan nog de Mira-brug in Hamme.
                    Let wel, je moet werkelijk op de dijken rijden of wandelen om te genieten van de omgeving.
                    In Mariekerke en/St-Amands kan je ook dat bootje nemen om naar den anderen kant te varen en natuurlijk ook weer terug. Dit is gratis en vaart om het half uur. Pech, motoren mogen daar niet op.
                    Tussen St-Amands en Baasrode (museum van boten, waar ik wel kan naar uitkijken indien we daar in kunnen) heb je nog Vlassenbroeck. Dit is zeer pitoresk en is vooral geliefd door schilders ...
                    ENfin er is zoveel ...

                    Wim
                    we kunnen het misschien omdopen naar "FIETS" BD
                    BD0235BE

                    http://www.pbase.com/macchap

                    We do what we can with what we have and where we are

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by teddy-bear
                      EDIT; en... niemand bezwaar dat we de datum verzetten naar 11/07 en de reserve (droge)datum naar 18/07??(dit ten behoeve van de Werchter fans)
                      Heb ik helemaal geen bezwaar tegen!! Teddy fijn dat jullie het toch willen overwegen!!!
                      :: http://www.dpix.be ::

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by teddy-bear

                        EDIT; en... niemand bezwaar dat we de datum verzetten naar 11/07 en de reserve (droge)datum naar 18/07??(


                        JA, nu moet ik iets doorhalen in mijn agenda en dat doe ik niet graag. Nu kan ik niets meer plannen op 04/07 omdat de hele pagina beklad is
                        http://www.vannecke.be
                        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by teddy-bear

                          EDIT; en... niemand bezwaar dat we de datum verzetten naar 11/07 en de reserve (droge)datum naar 18/07??(dit ten behoeve van de Werchter fans)

                          Ikke wel
                          De 4e lukt nog, maar 11 en 18 juli zit ik in Tunesië

                          Comment


                          • #43
                            Joepieeeeeeeeeeeeee.
                            Schrijf me toch almaar in.
                            ik doe zeker mee.. Weer of geen weer.
                            Als duozitter wel te verstaan.. want heb zelf gene motto.
                            Die vorige Auto-Motto shooting was 't einde... Zoiets zou ik niet willen missen.

                            Bedankt Teddy-Bear.

                            Comment


                            • #44
                              18/7 is de eerste zondag van mijn verlof ! Dan zit ik al ver weg ergens in Zuid-Europa.
                              Dan zal ik jammer genoeg niet meekunnen ;-)
                              Toch niet eerder ??
                              Originally posted by teddy-bear
                              @Stef, ben gestopt met roken, een van de nevenefecten is dat je soms hallucineert


                              EDIT; en... niemand bezwaar dat we de datum verzetten naar 11/07 en de reserve (droge)datum naar 18/07??(dit ten behoeve van de Werchter fans)

                              De SD datum gaan we dan definitief vastleggen nu zondag 18/04!





                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment


                              • #45
                                Laat het programma maar komen. Als we kunnen, zijn we mee....
                                http://users.pandora.be/Wim_Ellen

                                Comment

                                Working...
                                X