Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op 20min ben je er als je te voet gaat. Je neemt inderdaad de sint annatunnel en waar je aan de andere kant boven komt daar wordt er afgesproken op de SD. Maar je hebt dus ook keuze uit de lijnen 2,3 en 15.

    Groeten,
    Kristof

    Comment


    • Bedankt guys, ik kijk het weer gewoon even aan, is het mooi weer dan kom ik vroeger, en loop ik lekker alvast een endje, kan ik nog wat antwerpse tafreeltjes fotograferen.

      Ik weet dat er nl ergens onderweg naar de st anna tunnel in het verlengde van de Meir een steegje is met harstikke mooie Grafities, die heb ik daar op een beetje regenachtige dag geofotgrafeerd, maar die wil ik graag nog een keer met mooi licht erop zetten.

      Weet iemand toevallig hoe dat steegje heet?

      Doei
      Leo

      Comment


      • 'k geef je toch de raad om vanaf het centraal station de tram te nemen hoor, in vogelvlucht is het zo een 6 km en als je de weg goed kent en echt flink doorstap doe je er toch een uurtje over.

        Op de ontmoetingsplaats is overal rondom wel interesants te fotograferen hoor.

        Kom idd vroeg genoeg..

        Comment


        • Originally posted by Leo_Bezemer
          Bedankt guys, ik kijk het weer gewoon even aan, is het mooi weer dan kom ik vroeger, en loop ik lekker alvast een endje, kan ik nog wat antwerpse tafreeltjes fotograferen.

          Ik weet dat er nl ergens onderweg naar de st anna tunnel in het verlengde van de Meir een steegje is met harstikke mooie Grafities, die heb ik daar op een beetje regenachtige dag geofotgrafeerd, maar die wil ik graag nog een keer met mooi licht erop zetten.

          Weet iemand toevallig hoe dat steegje heet?

          Doei
          Leo
          Hallo leo

          Je doet er trouwens echt geen uur over. Misschien ben ik een snelle stapper dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar ik spreek wel uit ervaring, want zit meerdere malen op de week in Antwerpen ik vertrek ALTIJD te voet vanop Linker Oever door de tunnenl . Maar goed. Dat steegje met Grafitie, wel ik weet een soort plein zijn waar men legaal mag grafitie spuiten, echt kunstwerkjes zitten er daar tussen. Het is simpel te bereiken, ik zou zeggen wandel gewoon naar de voetgangerstunnel op rechtoever nog in atnwperpen dus. Stel je voor de ingang op met je rug naar de schelde. Als je het plein als een rechthoek bekijkt dan moet je nu de straat aan de rechterbovenhoek nemen, daar ga je rechts. Je gaat er +/-100 m in denk ik en dan neem je de straat links en dan op je rechterkant is dat plein. Ik hoop dat je er wat aan uit kan.

          Groeten,
          Kristof

          Comment


          • Juist die bedoelde ik Kristof. Dank je.

            Ik ben ook een vrij snelle stapper, en ik ken de meir en de route wel een beetje. Dat pleintje was het inderdaad wat ik bedoelde. Ergens in de buurt van een Zwart Wit huis aan het water. (daar stonden we toen geparkeerd en daar was het vlakbij.)

            Nogmaals dank
            Leo

            Comment


            • @ Kristof:

              Jij doet dus een afstand van 6km (afstand in vogelvlucht) op 20 minuten!!
              Jij moet dringend loopwedstrijden gaan meedoen beste vriend, want jij stapt dan minstens 18km/u

              My 3 cents ...

              Comment


              • Originally posted by Tony smeT
                @ Kristof:

                Jij doet dus een afstand van 6km (afstand in vogelvlucht) op 20 minuten!!
                Jij moet dringend loopwedstrijden gaan meedoen beste vriend, want jij stapt dan minstens 18km/u

                My 3 cents ...


                Afstand in vogelvlucht is 2.38 km

                Groeten,
                Kristof

                Comment


                • Te voet volgens Tomtom 3 is het 2.5Km.

                  Die 6km was mij doorgegeven door een ladderzatte vogel

                  Edit; was vergeten bij te vermelden dat TT3 er te voet 33min over zou doen.
                  Dan moet je idd. toch wel nen héél vlugge stapper zijn en bekaf bent als je aankomt.

                  Comment


                  • Die ladderzatte vogel zal in zijn wagen gekropen zijn, en dan is het toch ruim 5km omdat je dan langs de Waaslandtunnel moet

                    Comment


                    • Originally posted by teddy-bear


                      Edit; was vergeten bij te vermelden dat TT3 er te voet 33min over zou doen.
                      Dan moet je idd. toch wel nen héél vlugge stapper zijn en bekaf bent als je aankomt.


                      Blijkbaar geloof je het nog niet helemaal. Wandelen heb ik helemaal geen problemen mee. Als ik echt ver moet zijn dan neem ik mijn motor. En anders doe ik alles te voet. Met een half uurtje stappen zit ik niks in. En ja ik doe die afstand op 20 min. Ben overlaatst nog van het festival Mano Mundo in boom te voet naar huis gegaan ook door antwerpen en de voetgangers tunnel zo tot in Melsele. Was 28 km wel ik heb daar 4uur en 20min over gedaan. Ik hou er een stevige kadans op na ja. Maar bekaf nee, zeker niet! Ik was nog super firs als ik thuis kwam (twee kleine blaren op mijn rechtervoet was al), heb dan ook besloten dat ik de dodentocht (100km) ga meedoen en uitlopen! Als het niet regent toch. Al besef ik dat ik bij de dodentocht voor de laatste kilometers karakter nodig zal hebben. Maar ook dat is geen probleem denk ik.

                      Iemand die een beetje doorstapt doet het dus echt wel op 20 min!

                      En ik denk niet dat een computerke dat al eens in het echt gedaan heeft Maar goed nu zal Leo wel zelf wel een schatting kunnen maken denk ik want niet iedereen wandelt even snel.

                      Groeten,
                      Kristof.

                      Comment


                      • Een laatste reactie, graag...

                        Je bent een jonge, sympatieke en sportieve kerel kristof, ik zie jou dat idd probleemloos in 20 min doen.

                        Gegarandeerd dat ik er meer dan 1 h over doe, ben ook een pak ouder, heb last met de benen(pijn) en heb veel 'extra' mee te sleuren.

                        Zo zie je maar, iedereen zijn waarheid hé

                        Leo heeft nu wel een duidelijk beeld, hij zal nu wel veilig en op tijd zijn.

                        ps. Ik ga 'waarschijnlijk' nu zaterdag-kort-na-de-middag nog eens een SD testrit doen, ga je mee?, maar niet te voet hé

                        Comment


                        • Originally posted by teddy-bear

                          ps. Ik ga 'waarschijnlijk' nu zaterdag-kort-na-de-middag nog eens een SD testrit doen, ga je mee?, maar niet te voet hé


                          Heel graag teddy-bear! Zeg maar om welk uur ik aan Frederik van Eden moet zijn!

                          Groeten,
                          Kristof

                          Comment


                          • @teddy-bear, you got mail about the suprise
                            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                            Comment


                            • TESTRIT(en) (sorry, enkel voor motorrijders, dit wegens organisatorische en veiligheids redenen)

                              Zelf hebben we reeds 3 testritten achter de rug.

                              Waarom testrit(en) doen en met andere motorrijders;
                              - Het voornaamste doel = nieuwe en nog interesantere wegen te ontdekken/op te sporen/onderzoeken mede dank zij uw hulp
                              - de bestaande wegen contoleren (werkzaamheden/staat, lastige knooppunten, kermis, omleiding, enz..)
                              - om de gezelligheid en het samen rijden
                              - een excuus om buiten te mogen komen en te kunnen blijven hangen
                              - het is en blijft een mooie trip, steeds is het anders.
                              - het is op de testdagen NIET de bedoeling dat we de doelen gaan bezichtigen, enkel de road, terrasje's en de omgeving hebben onze aandacht.

                              - bewust de lat(veiligheid) hoog leggen en trachten niets aan het toeval over te laten en met meerderen weet/kan men ook meer...
                              - verbroederen onder motards en uitwisselen van ideën
                              - omdat het gewoon leuk is om te doen!

                              We voorzien nog een 3-4 testritten te doen, iedere motard is natuurlijk welkom om mee te rijden op alle ritten en u blijft zolang u wenst.

                              Bij uitzondering is het NU op een ZATERDAG 29 Mei om 13.00h = GOED WEER!!! op het “Frederik Van Eedenplein” = aan de voetgangerstunnel, Linker oever Antwerpen.
                              Het begin is steeds hier, het einde = ?? = meestal een gezellig terrasje of restaurantje of beide

                              De andere testdagen zullen op zondag zijn en slechts enkele dagen op voorhand (werk=kunnen?) bekend gemaakt worden.
                              Dit zal u steeds kunnen zien/weten in de titel van deze topic met de extra vermelding "TESTRIT 30/05".

                              Liefst even opgeven wie wenst mee te gaan=handig om weten

                              In geval van?? of noodzaak => 0475 820 720


                              OK zo Kristof

                              @Triker, mail ontvangen, zal me er mee bezighouden



                              Comment


                              • Originally posted by teddy-bear

                                OK zo Kristof

                                Ok dat is duidelijk, ik zal er zijn!

                                Groeten,
                                Kristof

                                Comment

                                Working...
                                X