Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15 oktober SD te Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 15 oktober SD te Leuven

    Kan ik er ook nog bij? 'k heb zaterdagnacht nog een party-shoot in Leuven (en voor één keer kan ik wel enkele uurtjes in de auto slapen )

    Comment


    • #47
      Re: 15 oktober SD te Leuven

      Zondagmiddag is niet meteen het drukste moment in Leuven, een paar van de grotere tavernes zullen zeker plaats hebben, misschien niet de beste maar soit.... (Domus, Notre Dame, Hoge schoolplein.......)

      Comment


      • #48
        Re: 15 oktober SD te Leuven

        Ze voorspellen een zonnig weekend

        Comment


        • #49
          Re: 15 oktober SD te Leuven

          Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
          Ik zou ook heel graag meegaan!


          Tot zondag!
          Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
          Kan ik er ook nog bij? 'k heb zaterdagnacht nog een party-shoot in Leuven (en voor één keer kan ik wel enkele uurtjes in de auto slapen )
          Ok wat mij betreft, maar ik ben niet de topic starter! Misschien dat Rosita de lijst kan aanpassen.

          Comment


          • #50
            Re: 15 oktober SD te Leuven

            Is er geen kans om tijdens de shootingday ook een lenzenprobeersessie in te lassen ? Heb al gelezen op andere forums dat ze dit soms organiseren, dan kun je lenzen testen die je mischien zou willen aankopen , maar liever eerst eens probeert.... . Komt natuurlijk wel wat bij kijken qua organisatie, maar mischien met de steun van wat lokale winkeliers.....? Dan zou ik het zelfs zien zitten om van het verre torhout af te reizen voor de shootingday....

            gtrz
            i love my canon 30D ....and my wife...

            Comment


            • #51
              Re: 15 oktober SD te Leuven

              De shoot is binnen 3 dagen. Dat krijg je niet meer georganiseerd. Iedereen is wel vrij mijn lenzen te lenen voor die dag... als ik ze op dat moment niet nodig heb natuurlijk...
              natwork.be

              Comment


              • #52
                Re: 15 oktober SD te Leuven

                Hierbij de weervoorspellingen voor het weekend.


                Zaterdag: bewolkt
                Eerst nog redelijk wat bewolking, daarna worden de opklaringen geleidelijk breder.

                Zondag: zonnig
                We verwachten een vrij zonnige maar wat winderige dag met temperaturen van 10 tot 18 graden

                Comment


                • #53
                  Re: 15 oktober SD te Leuven

                  Sorry voor het late reageren, maar ik moest nogal veel werken + problemen met de computer

                  Ik zal direct de lijst aanpassen se, ik kijk al uit naar zondag, lenzen proberen zie ik ook wel zitten

                  Greetz Rosita
                  Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                  Comment


                  • #54
                    Re: 15 oktober SD te Leuven

                    Oeps, ik zie dat Ludo al de lijst bijgewerkt heeft
                    Dank je Ludo.....

                    Rosita
                    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                    Comment


                    • #55
                      Re: 15 oktober SD te Leuven

                      @ Easygirl,
                      Graag gedaan, normaal doe ik dit niet, wil je gewoon een handje toesteken bij je eerste SD .
                      Groeten,
                      Ludo

                      Comment


                      • #56
                        Re: 15 oktober SD te Leuven

                        Sorry voor de late annulatie maar ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn.

                        Comment


                        • #57
                          Re: 15 oktober SD te Leuven

                          Dat is wel jammer ja.........
                          De volgende keer beter dan

                          Wie nog wil mee gaan of een vermelding van familielid wil doen, kan dit nog doen..... >>> let wel, ik ben morgen de hele dag hier niet online, misschien effe in de voormiddag, maar Ludo houd dit wel even in de gaten zeker?

                          Greetz Rosita
                          Last edited by easygirl; 13 oktober 2006, 16:13. Reden: Vermelding
                          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                          Comment


                          • #58
                            Re: 15 oktober SD te Leuven

                            Ik zal er hopelijk om 10.25 zijn. Ik kom vanuit Buggenhout met de trein ...
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #59
                              Re: 15 oktober SD te Leuven

                              Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                              Dat is wel jammer ja.........
                              De volgende keer beter dan

                              Wie nog wil mee gaan of een vermelding van familielid wil doen, kan dit nog doen..... >>> let wel, ik ben morgen de hele dag hier niet online, misschien effe in de voormiddag, maar Ludo houd dit wel even in de gaten zeker?

                              Greetz Rosita
                              Ik zal pas zaterdagavond weer online zijn.

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Ik zal er hopelijk om 10.25 zijn. Ik kom vanuit Buggenhout met de trein ...
                              We zullen erop wachten!

                              Comment


                              • #60
                                Re: 15 oktober SD te Leuven

                                Ik zit samen met Purlut op dezelfde trein. Hopelijk komen we op tijd.
                                [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

                                FotoBlog

                                Comment

                                Working...
                                X