Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15 oktober SD te Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 15 oktober SD te Leuven

    Voilà, dit even naar de juiste plaats verhuisd.
    Ik ken nog iemand die al wat voorbereiding gedaan heeft voor een BD-shoot in Leuven. Zal hem is contacteren
    Groeten,
    Ludo

    Comment


    • #17
      Re: 15 oktober SD te Leuven

      Ga eerst mijn agenda (lees vrouw) raadplegen en als ik die zondag niets te doen heb wil ik de organisatie wel op me nemen. Laat zondag hier iets weten... (indien er niemand anders kandidaat is hé )

      Comment


      • #18
        Re: 15 oktober SD te Leuven

        Oorspronkelijk geplaatst door Ludo_ Bekijk bericht
        Voilà, dit even naar de juiste plaats verhuisd.
        Ik ken nog iemand die al wat voorbereiding gedaan heeft voor een BD-shoot in Leuven. Zal hem is contacteren
        Hello,

        Ik heb een tijd geleden eentje voorbereid, maar hij is nog nooit getest eigenlijk ... Normaal gezien zitten er geen foutjes in, maar ik wil toch meelopen om de eventuele fouten eruit te halen.

        Dit is ie dan:
        http://www.cedric.be/leuven/leuvenmap.html

        Persoonlijk kan ik pas het weekend van 14/15 oktober. De week erna enkel op zaterdag. Vermits de jullie liefst op zondag hebben stel ik 15 oktober voor. Indien voldoende interesse wil ik dat dus wel op mij nemen.

        Of als iemand anders de organisatie op zich wil nemen, graag, dan zal ik als gids dienst doen.

        Groeten,

        Cedric

        Comment


        • #19
          Re: 15 oktober SD te Leuven

          Ik zie dit zeker zitten. Is bijna een thuismatch voor mij
          Rudi
          Fuji XT-4 en wat glas
          Web: Flickr

          Comment


          • #20
            Re: 15 oktober SD te Leuven

            Goed idee he
            Ik kijk er al naar uit
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

            Comment


            • #21
              Re: 15 oktober SD te Leuven

              Zijn jullie van plan om in de voormiddag en/of in de namiddag te esdejen? Ik heb wel interresse, maar zal me waarschijnlijk niet de hele dag kunnen vrij maken.
              Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

              Comment


              • #22
                Re: 15 oktober SD te Leuven

                Oorspronkelijk geplaatst door flowojo Bekijk bericht
                Zijn jullie van plan om in de voormiddag en/of in de namiddag te esdejen? Ik heb wel interresse, maar zal me waarschijnlijk niet de hele dag kunnen vrij maken.
                Goeie vraag. Ik heb ongeveer 3 uur over de wandeling gedaan. Als je eens wat langer stil blijft staan kan dat dus uitlopen. Misschien dat we best beginnen rond 10u / 10u30 zodat je enerzijds niet al te vroeg moet opstaan en anderzijds nog iets anders kan doen.

                10u30 aan het station van Leuven? Normaal kunnen we dan 's middags een klein hapje eten in het centrum en zouden we rond moeten zijn om 15u. De laatste halte is de kruidtuin. Daar blijf je zolang als je wil.

                Comment


                • #23
                  Re: 15 oktober SD te Leuven

                  Voor mij ok om 10u30 aan het station (vooraan dan zekerst?).
                  Hopelijk hebben we nog goed weer

                  Enne, ik heb nog wat tijd nodig om de goeie foto te maken he

                  Greetz
                  Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: 15 oktober SD te Leuven

                    Ik vind dit een superidee maar kan helaas dat weekend juist niet.


                    Jammer, maar ik hoop dat dit nog een keertje kan.


                    Veel succes met de shoot.


                    Mvg

                    Steven
                    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                    Comment


                    • #25
                      Re: 15 oktober SD te Leuven

                      Ik schrijf mij in met 3 personen, onder voorbehoud van geen regen.
                      Carine (mijn vrouw en met de D70 - haar eerste actieve SD), Dries, (mijn zoon van 10 met de Casio - heeft reeds SD Dendermonde meegemaakt), en mezelf.
                      natwork.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: 15 oktober SD te Leuven

                        Indien voldoende interesse wil ik dat dus wel op mij nemen.
                        Dus we gaan in op het organisatiegevoel van Cedric. Akkoord Cedric (alias CCC) ??
                        Ik houd wel de lijst met namen bij anders, we zijn dus al met 12.
                        Wie nog mee wil, kan zich hier dus nog aanmelden.

                        Ik kijk er alvast naar uit

                        Groetjes, Rosita
                        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: 15 oktober SD te Leuven

                          Ok Rosita, ik zal eens terug een boekje over Leuven moeten lezen :-)

                          Tot zondag 15 oktober, 10u30 aan de voorkant van het station.

                          Cedric

                          Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                          Dus we gaan in op het organisatiegevoel van Cedric. Akkoord Cedric (alias CCC) ??
                          Ik houd wel de lijst met namen bij anders, we zijn dus al met 12.
                          Wie nog mee wil, kan zich hier dus nog aanmelden.

                          Ik kijk er alvast naar uit

                          Groetjes, Rosita

                          Comment


                          • #28
                            Re: 15 oktober SD te Leuven

                            Iemand al contact opgenomen met de werkgroep Shootingday's ?
                            Deze SD komt namelijk in aanmerking voor een BD-SD.

                            Meer info vindt je hier
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment


                            • #29
                              Re: 15 oktober SD te Leuven

                              Iemand al contact opgenomen met de werkgroep Shootingday's ?
                              Deze SD komt namelijk in aanmerking voor een BD-SD.
                              Cedric?
                              Ik ben hier nog een leek op dat vlak.....

                              Greetz
                              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: 15 oktober SD te Leuven

                                Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                                Cedric?
                                Ik ben hier nog een leek op dat vlak.....

                                Greetz
                                Rosita, ik zal het bekijken. Het is ook de eerste keer dat ik zelf met de organistatie op dat vlak bezig ben. Zal het bekijken en om hulp schreeuwen waar nodig. Nu nog een gaatje vinden in de agenda ...

                                Cedric

                                Comment

                                Working...
                                X