Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

    'k Had het moeten weten dat ik dat aan u moest vragen

    Voor wie wil: Wim heeft mijn iban en bic-gegevens, wie nog wil overschrijven contacteert hem via pm op purlut of SD-Dinant.

    Comment


    • #17
      Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

      Volgende week woendag wil ik een lading fluovestjes afleveren bij Ludo.
      Voor wie? Voor leden van vzw-Belgiumdigital, die niet op de Algemene vergadering in Mechelen waren en deelnemen aan de SD-Dinant. (De aanwezigen op de AV hebben er al een ontvangen.)

      Stuur je me een PM als ik je fluovestje volgende week al moet afleveren?

      [Edit]
      Momenteel al voorzien voor:
      - Purlut
      - -Fox-
      - Roland Cuypers
      - pdeco
      - linda16093
      Last edited by lut; 6 januari 2007, 10:46.

      Comment


      • #18
        Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

        Allen,
        Gisteren opdracht gegeven om met eieren naar 'arme Klaeren te gaan. Er eveneens bij gezegd dat het best struisvogeleieren zijn.
        Ondertussen de checklist overlopen, en enkel nog een pijnlijke schouder die ik nog ergens kwijt moet.
        Voor alle duidelijkheid aangaande de CD
        1) je kan me jullie beelden laten geworden op twee manieren nadat je alle data, sleutelwoorden via het daartoe-bestemde programmaatje hebt aangemaakt en een zip-bestand hebt gecreeerd. Zorg er wel voor dat de geleverde beelden niet groter zijn dat 1Mb, best resized naar max. 1024 Pixel op ...
        Ofwel stuur je me dat zip-bestandje op via een CD met de post
        Ofwel stuur je het me electronisch op. Dit laatste kan op diverse manieren. Het lijstje om dat te doen wordt hier nog aan toevoegd.

        2) Hoe ontvang je nu de CD ?
        Als alles klaar is, plaats ik een ZIP-bestand waarbij de deelnemers een PM krijgen zodat ze die zip kunnen ophalen, uitpakken en branden op een CD. Kostprijs ? gratis
        Diegene die echter een CD willen, dienen tegen zondag een postpaket te hebben (speciale omslag waar CD in kan en die geïsoleerd is) met daarop duidelijk hun naam en adres en vooral, de nodige portkosten om het pakje op te sturen. Je geeft die omslag zondag dan af aan ons.

        Vergeet niet, enkel die beelden die werden aangeleverd met behulp van de sd-albumgenerator-progje worden in aanmerking genomen.

        Downloadlink voor SD_albumgenerator-progje

        links om grote bestanden via het internet door te sturen:
        http://esnips.com/signin/index.jsp

        http://www.yousendit.com/

        http://www.megaupload.com/nl/

        http://www.dropload.com/

        http://www.sendyourfiles.com/

        of hier op een rijtje;


        - Rapidshare (bij voorkeur niet gebruiken, ze plaatsen tellers op de free en éénmaal een beperkt quota, moeten je uren en uren wachten)
        - Megaupload
        - File Factory
        - Sendspase
        - Spread it
        - Uploadport
        - Rapidupload
        - Turboupload
        - Yousendit
        - Sharebigfile
        - Easy Sharing
        - Updownloadserver

        en nu alles nog even trainen ... Opname in het donker, manuele scherpstelling, lange belichting, werken in een bende gekken, ...


        PS. met Skype gaat het ook. Zie in de bijhorende threads over SD-Dinant
        Last edited by bezoeker; 8 januari 2007, 08:49.

        Comment


        • #19
          Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

          bon, we zijn levend uit Hannover weggeraakt, 't werk is goed vooruit gegaan. Ik heb de betalingen nagekeken, behalve eefke en een aantal mensen die laten weten hebben cash te betalen heeft iedereen betaald.

          Eefke, breng je zondag cash geld mee? Als je toch overgeschreven hebt en er is wat vertraging bij de bank, dan stort ik gewoon het bedrag terug van zo gauw ik het ontvangen heb. Of stuur nog een pm'etje...

          één annulatie, petertje heeft laten weten dat hij toch niet meekan.

          Amai, als iedereen ter plaatse even gedisciplineerd zal zijn komt alles goed

          Comment


          • #20
            Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

            Oorspronkelijk geplaatst door SD-Dinant Bekijk bericht
            bon, we zijn levend uit Hannover weggeraakt, 't werk is goed vooruit gegaan. Ik heb de betalingen nagekeken, behalve eefke en een aantal mensen die laten weten hebben cash te betalen heeft iedereen betaald.

            Eefke, breng je zondag cash geld mee? Als je toch overgeschreven hebt en er is wat vertraging bij de bank, dan stort ik gewoon het bedrag terug van zo gauw ik het ontvangen heb. Of stuur nog een pm'etje...

            één annulatie, petertje heeft laten weten dat hij toch niet meekan.

            Amai, als iedereen ter plaatse even gedisciplineerd zal zijn komt alles goed

            Heb je net een PM gestuurd: bij mij is het geld pas gisteren van de rekening gegaan. Heb jij het intussen ontvangen? Heb het een paar maanden geleden nog voor gehad - maar gelukkig tussen 2 rekeningen van mezelf. Als het zo is, heb je het binnen 10 dagen nog niet. Laat je me wat weten, dan neem ik - indien nodig- contact op met de bank. Dat heeft vorige keer toch geholpen.


            Groetjes,

            Evi
            Imagination is intelligence having fun.
            Piep!

            Comment


            • #21
              Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

              dan zal het wel in orde komen, bedankt!

              Comment


              • #22
                Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                volledigheidshalve moet ik toevoegen dat er een foutje stond in onze informatie: de deken is niet meer E.H. Maurice Herbiet maar E.H. Philippe Goffinet.

                ("moette wij da kenne op 't ekzaaaamen?")

                Comment


                • #23
                  Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                  Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                  volledigheidshalve moet ik toevoegen dat er een foutje stond in onze informatie: de deken is niet meer E.H. Maurice Herbiet maar E.H. Philippe Goffinet.

                  ("moette wij da kenne op 't ekzaaaamen?")
                  Zoveel informatie, en dan zo'n klein foutje. Waar spreken we toch over
                  Maar als gij SD's organiseert, doet gij het goed. Dat viel we gisteren op U mag vaker SD's organiseren.
                  Waar een wil is, is een weg
                  ---------------------------------

                  Comment


                  • #24
                    Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                    En hier de groepsfoto. Wie er niet opstaat is met uitzondering van Yammee niet op SD-Dinant geweest

                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #25
                      Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                      Ik ga is van de groepsfoto een lijnen tekening maken met alle nummers, dus als iedereen verteld welk nummer dat hij is. Dan weet je wie wie is Ik ben nog niet zo goed in namen , maar jullie waren wel allemaal toffe mensen
                      Waar een wil is, is een weg
                      ---------------------------------

                      Comment


                      • #26
                        Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                        En hier de groepsfoto. Wie er niet opstaat is met uitzondering van Yammee niet op SD-Dinant geweest
                        Wie er ook niet opstaat maar wel op de SD was is mevrouw TBoeve, want zij heeft de foto gemeekt
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #27
                          Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                          Aai aam usheemed....
                          Inderdaad, de echtgenote TBoeve staat hier helaas niet op want dank zij haar hebben we deze foto ...
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #28
                            Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                            Belangrijk denk ik:

                            voorstel extra sleutelwoorden

                            Om het geheel wat overzichtelijk te houden stel ik alvast volgende extra sleutelwoorden voor i.v.m. de CD:

                            - Citadel
                            - Stadswandeling
                            - Avond- en nachtfoto's

                            Alvast dank voor je werk aan het programma Wim, in je handleiding staan wel nog één dt-fout en twee typfoutjes maar ego te absolvo

                            Comment


                            • #29
                              Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                              Heb nu wat foto's met me SLR online staan.
                              Verschillende van jullie staan er ook is op.
                              Een groepsfoto'tje. pdeco en Krims@nline onbekende mannen UPDATE: de foto's zijn nu te zien
                              Waar een wil is, is een weg
                              ---------------------------------

                              Comment

                              Working...
                              X