Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    En hier valt er 1-tje definitief af . Morgen verhuizen, een gedeelte althans dus ik heb mijn tijd hard nodig om alles een beetje op orde te krijgen.
    Dinant staat al heel lang op mijn verlanglijstje maar ja ... Ik kan nu eenmaal niet alles hebben .

    Gr. X.

    Edit: gezien het tijdstip vandaag dus

    Comment


    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      dankudankudanku aan allen die reeds een statief hebben aangeboden.
      Ik beloof een trappist naar keuze ter beloning aan degene wiens statief ik gebruik...
      (en aan de organisatoren voor het puike werk tot nu toe, ik heb gisteren een deeltje van de PDF kunnen lezen en heb weer heel wat bijgeleerd )

      Comment


      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        Bijna iedereen doet mee met het maken van een CD
        Volgende personen hebben nog geen toestemming gegeven:
        - Zunoel
        - Beaumkr
        - Cahor
        - Jepe
        - linda16093
        - Ludo
        - roadrunner
        - Roland Cuypers
        Mogen we deze personen vragen toch mee te doen met de SD-CD ? Spijt zullen jullie er zeker niet van hebben

        Stefaan & Purlut

        Comment


        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          Misschien belangrijk om op te merken dat wij deze CD ook bezorgen aan de mensen van de kerk en de grot en mogelijk de toeristische dienst van Dinant. Als je nièt wil dat zij jouw foto's mogen gebruiken (uiteraard met copyright en naamsvermelding!), laat het dan ook even weten.

          Ik veronderstel dat de meesten hier het een eer zouden vinden als hun foto's in wijdverspreide publicaties gebruikt zouden worden.

          Gelieve niet te beginnen over "dan moet ik er geld voor hebben"... 't Is ja of neen.

          Ter info: blijkbaar heeft de provincie Namen een fotograaf in dienst die op verzoek van de toeristische diensten foto's komt nemen... nice job if you can get it?

          Comment


          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

            Enkele wel belangrijke opmerkingen.
            1) Je kan foto's ter beschikking stellen voor globalizering op een CD
            2) Je bent niet verplicht een CD te ontvangen, maar wie een CD wil moet wel foto's bezorgen.
            3) De CD wordt niet verkocht. Indien je wil kan je die kopiëren. Diegen die de foto's op RW-schijf bezorgen, krijgen het album op diezelfde RW terug.
            Er wordt enkel voor verzending en eventueel de kostprijs van een CD
            4) de aanleveringstijd kan besproken worden, maar ik dacht eind februarie een haalbare kaart.

            Dus, zie maar.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Ter info: voor deze en toekomstige SD's waar er een CD gemaakt wordt: elke deelnemer die een breedband internetaansluiting heeft en Skype installeert, kan de foto's doorsturen naar een andere Skype gebruiker en hoeft dan geen CD te branden en die via de post te versturen.
              Je zipt de foto's naar een ZIP bestand, gewoon eenvoudiger te verzenden, en je stuurt het bestand door. Dat bestand mag zo grrot zijn als je wil, alleen de duurtijd van verzenden neemt toe met de grootte.
              Onlangs nog een pakket foto's (63 MB) op die manier verzonden van Lochristi naar Sint-Niklaas, op een halfuurtje was de klus geklaard. En het kost niks...

              Vreemd dat vrijwel overal messenger op een PC staat, en dat Skype nog relatief weinig bekend is.

              Ik bedoel hier uiteraard het aanleveren van de foto's voor de SD CD, niet het eindresultaat, dat hoort uiteraard wel thuis op een CD.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                nete
                Ja, ik heb skype en gebruik dat dagelijks, dus, iedereen kan zijn foto's op die manier naar mij doorsturen ....

                Ben te vinden als Wim Vanmaele wonende te Buggenhout ...
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Kan toch ook gewoon via MSN?
                  In elk geval ben ik ook op Skype te vinden onder: Rulan Kurek

                  Groeten, Cahor

                  Comment


                  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Ter info: voor deze en toekomstige SD's waar er een CD gemaakt wordt: elke deelnemer die een breedband internetaansluiting heeft en Skype installeert, kan de foto's doorsturen naar een andere Skype gebruiker en hoeft dan geen CD te branden en die via de post te versturen.
                    YouSendIt is ook een mogelijkheid.


                    seppuku.

                    Comment


                    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant - Hoofdthread

                      Spijtig dat ik deze thread te laat zie, ik had wel willen komen.
                      Ik verwacht oa foto's van (of eventueel vanop) de Viaduc Charlemagne

                      Comment


                      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        iedereen kan nog mee, maar dan wel nu beslissen ...
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          De volgende dag begint mijn examenreeks, het zal dus voor een andere keer zijn. Misschien bij Lightyears SD in Lissewege/Damme

                          Comment


                          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
                            De volgende dag begint mijn examenreeks, het zal dus voor een andere keer zijn. Misschien bij Lightyears SD in Lissewege/Damme
                            Mijn tentamens ook, maar daardoor heb ik me nog nooit laten tegenhouden . Is misschien te zien aan m'n studiepunten
                            One day, I would like to make nice pictures :-)
                            www.lucaskoijen.nl

                            Comment


                            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              De weergoden blijken ons gunstig gezind te worden.
                              Nog mee eikes naar d'arme Klaeren:

                              http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...cationId=55000

                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Straf van hln zelfs op het kmi en de bdb (bodemkundige dienst België) zijn er nog geen voorspellingen voor zondag

                                Comment

                                Working...
                                X