Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11 juli 2020 SD Beekse Bergen (datum in overleg verplaatst)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 11 juli 2020 SD Beekse Bergen (datum in overleg verplaatst)

    Omdat de Algemene Leden op 4 juli gepland is, heb ik in overleg met enkele belangstellenden de datum voor de SD in de Beekse Bergen verplaatst naar 11 juli. Bij de Beekse Bergen dient van te voreneen toegangsbewijs te worden gekocht en de geplande inkomtijd te worden vastgelegd, daarna is toegang de gehele dag geregeld. Ook leden met een abonnement op de Beekse Beregen dienen zelf de inkomtijd te reserveren. Een aantal zaken momenteel nog niet functioneel, zoals de bus- en boot-safari. Per 1 juli zou die situatie kunnen veranderen. De wandelsafari kent eenrichtingsverkeer (goed te doen en er zij n ook shortcuts om stukken van de route te herhalen. De horeca is halverwege de route geopend met zeer ruime afstand. Het kan zijn dat er maatregelen per 1 juli versoepeld worden maar dat zien we tegen die tijd wel.

    We maken gebruik van de mogelijkheid om tussen 9.30 en 10.00 binnen te gaan. De vraag is of we na afloop iets te eten moeten plannen. Wil je deelnemen, stuur me dan een berichtje met

    1 Nickname
    2 naam
    3 telefoonnummer
    4 aantal personen
    5 wens om wel of niet iets te eten te regelen na afloop (einde voorzien rond 16.30)

    Deelnemers:

    1 bernyby (2 personen)
    2 mutley69
    3 jeevanhoof
    4 EtienneVdH (2 personen)
    5 Newfy
    6 JePe
    7 ALDL
    Last edited by Spanjaart; 8 september 2020, 19:06.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

    ok tof, dit park staat reeds geruime tijd op mijn verlanglijstje, dus
    1 bernyby
    2 Bernard Riga & Josiane De Backer
    3 +32478463745
    4 Twee personen
    5 ok voor een maaltijd alvorens terug huiswaarts te keren...

    Comment


    • #3
      Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

      helaas, Rob, die dag hebben we al de (virtuele) Algemene Vergadering voor de vzw-leden...
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

        Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
        helaas, Rob, die dag hebben we al de (virtuele) Algemene Vergadering voor de vzw-leden...
        René,
        Gezien de ALV in gesloten kring gebeurt en in feite blijf-in-uw-kot video-vergadering is, stel ik me toch de vraag waarom dit op de zaterdagvoormiddag moet om 10.30 ?
        Het initiatief is lovenswaardig, maar persoonlijk zou ik dat eerder 's avonds houden.

        Rob, indien ik mee kan weet ik nog niet. Eerst overleggen en de voor- en tegens afwegen.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

          Wim, we hebben het 'ideale' moment voor die sessie vooraf uitgebreid intern besproken.

          In de praktijk kwam het erop neer dat er altijd wel voor elke dag van de week pro's en cons te vinden waren...
          We zijn dan maar teruggevallen op het 'gebruikelijke' moment voor een AV.

          Noteer dat je niet thuis aan je PC moet zitten om me te volgen, via tablet of smartphone kan het van overal (zolang er WiFi of 4G is).
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

            Het eenrichtingsverkeer is misschien nogal beperkend voor een fotograaf, ik kijk ook nog even de kat uit de boom en denk eerder om in september eens terug te gaan als er wat meer toegelaten is.
            Toch bedankt voor het initiatief Rob.

            Groetjes

            Peter

            Comment


            • #7
              Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

              Ikzelf ga ook mogen passen voor deze beekse bergen begin juli. Met veel spijt in 't hart - uiteraard.

              Comment


              • #8
                Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

                Wat ik jammer vind is dat ik al maanden geleden datum heb voorgesteld en geen verzoek heb gekregen voor een alternatieve datum. Helpt het als we het een week later organiseren? Het eenrichtingsverkeer heeft mij bij eerste bezoek niet gehinderd om mooie foto’s te maken, ook is het gezien de regels rustiger in het oark.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment


                • #9
                  Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

                  Wij als Belgen weten ook nog niet lang wanneer we de grens terug over mochten.

                  Een week vroeger zou voor mij beter uitkomen

                  mvg
                  nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                  Comment


                  • #10
                    Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

                    Voor mij is 11 juli een prima datum - de examens op 't werk zijn dan door. Dus ik kom zeker af!

                    Comment


                    • #11
                      Re: 4 juli 2020 SD Beese Bergen

                      Rob,

                      Dus je mag/kan niet zomaar rondlopen in het park ?
                      Moet je in groep blijven ?
                      BD0497BE : Nikon body + glas
                      www.RudyVerrijt.info

                      Comment


                      • #12
                        Re: 11 juli 2020 SD Beese Bergen (datum in overleg verplaatst)

                        Iedereen mag rondlopen! En soms kom je elkaar tegen. We spreken in ieder geval een tijd af voor de lunch om ervaringen uit te wisselen.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

                        Comment


                        • #13
                          Re: 11 juli 2020 SD Beese Bergen (datum in overleg verplaatst)

                          Mij mag je alvast inschrijven.
                          Ik stuur pm.
                          Eten mag nadien

                          Mvg
                          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                          Comment


                          • #14
                            Re: 11 juli 2020 SD Beese Bergen (datum in overleg verplaatst)

                            Aangezien het park tot 19.00 open is stel ik voor om aan het eind van de dag in het park iets te eten.
                            Sony en Olympus
                            Fotoseries

                            Comment


                            • #15
                              Re: 11 juli 2020 SD Beese Bergen (datum in overleg verplaatst)

                              Ik zie dat Wock Garden ook terug open is,
                              misschien ook een idee, was steeds prima ?

                              mvg
                              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                              Comment

                              Working...
                              X