Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties Gezocht in Oudenaarde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties Gezocht in Oudenaarde

    goedeavond ,

    Cameera heeft tijdje stil gelegen , maar krijg zin om met camera op stap te gaan..
    Heb altijd thuis foto's getrokken van in de tuin enzo.

    Maar nu zou ik graag wat op stap gaan om foto's te trekken.
    En zeker nu het zo'n mooi weer is.

    Dit in Oudenaarde , woon hier nog niet zo lang en weet dus geen plekken zijn.

    Iemand die mij kan helpen?
    Ben beginner.

    Ook nog vraagje welke instellingen ik het beste kan gebruiken..

    Beschik over een Nikon D40 met standaard kitlens 18-55mm


    Alvast bedankt
    Camera : Nikon D40 + Kit DX 18-55mm
    Gallery : http://FlipSider.deviantart.com

  • #2
    Re: Locaties Gezocht in Oudenaarde

    Ik ben ook een beginner en ik trek eerst en vooral wat rond in het dorp/stad, trek wat foto's van de voordehandliggende dingen... Kerken, torens, mooie gebouwen en als je geluk hebt in een groene gemeente te wonen eens een landschapje meepikken.

    Specifieke plaatsen kan ik niet geven want ik weet niks van Oudenaarde

    Comment


    • #3
      Re: Locaties Gezocht in Oudenaarde

      De donkvijver s'morgens vroeg.(baan Oudenaarde-kerckhove)Prachtige locatie.
      Groeten. Ronald

      Comment


      • #4
        Re: Locaties Gezocht in Oudenaarde

        Oorspronkelijk geplaatst door nmr Bekijk bericht
        De donkvijver s'morgens vroeg.(baan Oudenaarde-kerckhove)Prachtige locatie.
        Weet je nog plaatsen ?
        Camera : Nikon D40 + Kit DX 18-55mm
        Gallery : http://FlipSider.deviantart.com

        Comment


        • #5
          Re: Locaties Gezocht in Oudenaarde

          Oorspronkelijk geplaatst door nmr Bekijk bericht
          De donkvijver s'morgens vroeg.(baan Oudenaarde-kerckhove)Prachtige locatie.
          prachtige lokatie voor de omgeving? of... voor de beestjes? ;-)