Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leren kijken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leren kijken

    Om goede foto's te maken moet je eerst leren kijken hebben ze mij altijd wijsgemaakt. Deze man heeft dat alvast goed begrepen:

    Matt Stuart is a street photographer born in London. He has been shooting on the streets for twenty years.

  • #2
    Goe, héél goe...

    Comment


    • #3
      Yep, hij ziet prachtige dingen...
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Mooie site met verrassende foto's. Het bezoeken meer dan waard.

        Het is soms even uitkijken waar de 'pointe' zit - als dat al soms niet gemakkelijk is, welk een concentratie moet het dan vragen om het als fotograaf te zien en - op tijd - af te drukken...

        Dank voor de reminder : "Een fotograaf moet uit zijn doppen kijken én geduld hebben"...

        Vriendelijke groet,
        Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Dat is inderdaad een knappe fotograaf!

          en een man met een augurk op zijn neus tegenkomen... (strange!)
          http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

          Comment


          • #6
            Originally posted by Creator
            en een man met een augurk op zijn neus tegenkomen... (strange!)
            Of misschien de grip van zijn paraplu ... ?

            Comment


            • #7
              Echt super.
              Ik zou willen dat ik dat kon!

              Groetjes Ellen, Canon Powershot 3S iS

              Comment


              • #8
                Die man heeft een ongelooflijk oog voor detail.
                En waarschijnlijk veel tijd.

                Comment


                • #9
                  Hoe hij het doet weet ik niet, zelfs al zit er een deel opzet in, of is er een deel PS werk in, hij heeft er oog voor. prachtig..candid.
                  __Romain______________________________________________..

                  Comment


                  • #10
                    inderdaad ... that's "IT".
                    == Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. ==

                    Fuji S602 Zoom - Metz 34 CS-2 Digital - AR-FX9 - UV - TCON17

                    Comment


                    • #11
                      denk dat ie zijn toestel dag en nacht in aanslag houdt wel heel tof
                      moet dat ook gaan doen (maar wanneer)
                      gr, eb

                      Comment


                      • #12
                        Als je goede ideeën hebt, moet je niet noodzakelijk wachten tot het toeval je gunstig gezind is. Er bestaat ook zoiets als enscenering .
                        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                        Comment


                        • #13
                          Prachtige foto's; schitterende ideeën... Je "ziet" hoe deze kerel erover nagedacht heeft en... hoeveel tijd hij erin gestopt heeft.

                          recept : kies je locatie en wacht tot "het visje bijt"... In grootsteden als Londen zijn er 1001 schitterende photo opportunities.
                          alternatief recept : ensceneer erop los (cf. de "commercial" pics en nog enkele andere, i'm sure)

                          maar hoe dan ook, knap werk.
                          Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

                          Comment


                          • #14
                            idd, prachtige foto's...
                            Maar of het zomaar snapshots zijn.. Mijn gedacht zijn er enkele geënsceneerd... en anders heeft hij veel geluk gehad...
                            Maar ben wel jaloers op zulke prachtige vondsten.

                            Comment

                            Working...
                            X