Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lachen... als het kan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lachen... als het kan

    Op mijn werk is er een fotowedstrijd met humor als 1 van de onderwerpen. Ik heb me al te pletter gegoogled naar wat ideeën maar nie simpel zelle. Zijn er BDers die hun fantasie eens willen laten draaien?

    Djienbe

  • #2
    Re: lachen... als het kan

    Mss eens een kijkje nemen in de sectie "Fotofun" van dit forum?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: lachen... als het kan

      Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
      Op mijn werk is er een fotowedstrijd met humor als 1 van de onderwerpen. Ik heb me al te pletter gegoogled naar wat ideeën maar nie simpel zelle. Zijn er BDers die hun fantasie eens willen laten draaien?

      Djienbe

      Méér inlichtingen gevraagd : waaruit bestaat de hoofdprijs en hoe gaan we die verdelen bij eventuele (?) winst ?
      (Louter informatief : ik heb in 1982 ooit een heuse auto gewonnen in zo'n domme wedstrijd hoor...)

      Comment


      • #4
        Re: lachen... als het kan

        Auto gewonnen? Ooh klein probleempje dan, ik werk in Holland en de hoofdprijs is dat ze de foto's ten toon hangen. 'k Weet het, wij doen da in België anders maar ja zo'n beetje olympische gedachte dat meedoen belangrijker is dan winnen kan ik wel mee om.

        Djienbe

        Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
        Méér inlichtingen gevraagd : waaruit bestaat de hoofdprijs en hoe gaan we die verdelen bij eventuele (?) winst ?
        (Louter informatief : ik heb in 1982 ooit een heuse auto gewonnen in zo'n domme wedstrijd hoor...)

        Comment

        Working...
        X