Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32

Standaard Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    @First_time : Ik vind het spijtig dat deze discussie ervoor zou zorgen dat je BD de rug toe draait.

Het gebeurt soms dat de forumleden bij een vraag (welke voor hun nogal simpel en evident lijkt) een nogal kort en direct antwoord geven.

Ik begrijp ook dat een beginnend fotografe als jij hier niet veel mee bent.

Het beste is dan dit duidelijk te maken en om meer uitleg vragen.
    Ik kan je garanderen dat je altijd wel, een voor u begrijpelijk antwoord zult krijgen van iemand.

Wat je best niet doet is kwaad worden en iemand persoonlijk bekritiseren.
    Dit lokt alijd negatieve reacties uit, en dit kun je best vermijden.

Groetjes
    zunoel
    Flamebaits
    Met de groei van het forum krijgen we steeds meer gebruikers online, gebruikers met allemaal hun eigen mening. Die meningen willen in de discussies nog wel eens botsen. Laat je echter nooit verleiden tot scheldpartijen, oftewel raak niet verzeild in flamewars. Als je het niet eens bent met iemand anders, probeer hem dan door middel van een goede argumentatie te overtuigen en niet door middel van schelden of door je tegenstander belachelijk te maken of te kwetsen.
    ik neem aan dat er mod edits gaan gebeuren of wordt het tijd om elkaar lastig te vallen met nick woordspelingen?
    foto als spiegel of als venster?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trebs
    Just use the bloody things and stop pulling pixels out your arse.
    Now that was an attack !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    @First_time : Ik vind het spijtig dat deze discussie ervoor zou zorgen dat je BD de rug toe draait.

Het gebeurt soms dat de forumleden bij een vraag (welke voor hun nogal simpel en evident lijkt) een nogal kort en direct antwoord geven.

Ik begrijp ook dat een beginnend fotografe als jij hier niet veel mee bent.

Het beste is dan dit duidelijk te maken en om meer uitleg vragen.
    Ik kan je garanderen dat je altijd wel, een voor u begrijpelijk antwoord zult krijgen van iemand.

Wat je best niet doet is kwaad worden en iemand persoonlijk bekritiseren.
    Dit lokt alijd negatieve reacties uit, en dit kun je best vermijden.

Groetjes
    zunoel

Ik wil u in de eerste plaats danken voor het begrip , en zoals u zegt zijn beginnelingen , niet altijd direkt of soms geholpen met de korte , soms in termen uitgedrukte antwoorden . U zal ook wel bgrijpen als je dan een antwoord krijgt van gebruik " TIPEX " dat het niet zo aangenaam is en dat je denkt van , tja is dat nu een antwoord . Als volwaardige BD gebruikers een vraag zien waarin ik vraag wat die witte knipperende puntjes zijn , dan ga ik er toch vanuit dat de meest gevorderden onder jullie direkt , toch door hebben dat zo'n vraag van een beginneling komt en dan zeggen lees je handleiding , ok ben ik met u eens , je kunt enorm veel leren uit je handleiding , maar waarom als je iets niet terugvind , dan die korte , en onaardige antwoorden. ik meen te merken dat parakiet , nu toch ook wel al anders reageert dan zijn eerste antwoord omdat hij ook mogeljks weet dat iemand die pas begint , het moeilijk heeft .vandaar ook de Nikon D50 , omdat men mij zei bij aankoop dat dit voor iemand die net begint zeer goed was en andere duurdere versies nog ingewikkelder waren .
    Nu ik hoop dat men reeds nu weet dat ik een eche beginster ben . ja ja ben een jongevrouw ( 35 jaar ) , maar dat maakt geen verschil uit ik wil behandelt worden als een ander gebruiker, maar wel als beginnelinge. ik hoop dat er veel uitgeklaard is bij deze .

groeten en dank voor de hulp en begrip.

Ik wil hier geen olie op het vuur gooien maar het feit dat je beginneling bent, betekent niet dat je moet beginnen flamen.
    Ik had op uw vraag geantwoord (dan heb ik het niet over de tipex post) en ben altijd bereid om voor mensen die pas beginnen de zaken duidelijk uiteen te zetten. Ik heb al vaak hele epistels geschreven om mensen verder te helpen en anderen hebben dit ook al voor mij gedaan.

Waar de een beginneling in is, is de andere expert in en omgekeerd. Iedereen moet ergens beginnnen.

Maar onthou dat flamen niemand iets oplevert.

Allez... 't is genoeg geweest hé, iedereen heeft zijn zegje gedaan(hoewel het soms op het randje was hoor), nu over naar het volgende...
    en braaf zijn hé of ik pak mijn sleutel!

Het is zo dat er van beginnelingen ook 'enig' inzet word verwacht, meermaals is het antwoord op een probleem te vinden in de handleiding van het toestel.

Hou dat in gedachten voor u een vraag post.

En we blijven lief zijn voor elkaar hé!
    Laatst gewijzigd door teddy-bear; 28 september 2006 om 18:39

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear Bekijk bericht

en braaf zijn hé of ik pak mijn sleutel!
    ........maar waar is dat slotje nu toch gebleven.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Hallo First-time

toch even iets rechtzetten:

Als volwaardige BD gebruikers een vraag zien waarin ik vraag wat die witte knipperende puntjes zijn , ................
    Dat vroeg je dus niet hé.
    Jouw vraag was:
    hoe krijg ik dat gemakkelijk weg ????
    weet iemand hoe het moet
    En hieruit is de ganse discusie ontstaan want niemand begrijpt (in 1ste instantie) waarom je een heel handige hulp niet zou willen gebruiken.

Kat was de 1ste die je antwoordde en je hierop met humor attent maakte. Maar OK, als beginnende heb je dat misschien niet gesnapt en gedacht dat haar opmerking om de foto te hermaken nogal bot was?
    LuckyLuke ( de 2de persoon die reageerde) gaf je het antwoord op je vraag met nog enige bijkomende uitleg.
    Blijkbaar kwam ook die boodschap niet goed door. Misschien omdat hij het over de "foto-bekijk-modus" had?
    In antwoord #5 herhaalt hij nogmaals zijn antwoord in nog gemakkelijk termen.
    Andre BD-ers zien ook dat het antwoord reeds verscheidene malen gegeven werd maar dat de vraagsteller het niet snapt omdat haar waarschijnlijk enkele elementaire begrippen ontbreken.
    Dus krijg je als antwoord: RTFM
    Dat is niet slecht bedoeld, het is gewoon een goede raad.
    Je zit hier immers op een forum en niet naast een fysiek persoon die je dat even vlug persoonlijk kan tonen.
    Door te lezen ( en eventueel te herlezen en te proberen) krijgt je een hoop info, raak je vertrouwd met de meest courante termen / handelingen en met de diverse ondelen van je nieuw toestel.
    Dat je niet alles onmiddellijk verstaat is geen probleem. Het zal je wel helpen om je vraag duidelijker te stellen, de antwoorden vlugger te begrijpen en niemand zal je nog kunnen verwijten de handleiding niet te hebben gelezen.

mvgr
    Jo(han)
    Laatst gewijzigd door Jo; 28 september 2006 om 22:30
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
    Hallo First-time

toch even iets rechtzetten:

Dat vroeg je dus niet hé.
    Jouw vraag was:

En hieruit is de ganse discusie ontstaan want niemand begrijpt (in 1ste instantie) waarom je een heel handige hulp niet zou willen gebruiken.

Kat was de 1ste die je antwoordde en je hierop met humor attent maakte. Maar OK, als beginnende heb je dat misschien niet gesnapt en gedacht dat haar opmerking om de foto te hermaken nogal bot was?
    LuckyLuke ( de 2de persoon die reageerde) gaf je het antwoord op je vraag met nog enige bijkomende uitleg.
    Blijkbaar kwam ook die boodschap niet goed door. Misschien omdat hij het over de "foto-bekijk-modus" had?
    In antwoord #5 herhaalt hij nogmaals zijn antwoord in nog gemakkelijk termen.
    Andre BD-ers zien ook dat het antwoord reeds verscheidene malen gegeven werd maar dat de vraagsteller het niet snapt omdat haar waarschijnlijk enkele elementaire begrippen ontbreken.
    Dus krijg je als antwoord: RTFM
    Dat is niet slecht bedoeld, het is gewoon een goede raad.
    Je zit hier immers op een forum en niet naast een fysiek persoon die je dat even vlug persoonlijk kan tonen.
    Door te lezen ( en eventueel te herlezen en te proberen) krijgt je een hoop info, raak je vertrouwd met de meest courante termen / handelingen en met de diverse ondelen van je nieuw toestel.
    Dat je niet alles onmiddellijk verstaat is geen probleem. Het zal je wel helpen om je vraag duidelijker te stellen, de antwoorden vlugger te begrijpen en niemand zal je nog kunnen verwijten de handleiding niet te hebben gelezen.

mvgr
    Jo(han)

Beste Jo(han) ,

Ik denk dat je de nagel recht op zijn kop slaat , ik , als beginnelinge begreep niet echt wat men bedoelde , en vooral niet wanneer men zei : gooi hem weg en koop er eentje van 100 € , en dan dat ik zwarte Tipex moest gebruiken , dat is mogelijks door ervaren mensen , mogelijks een belachelijke vraag van mij , maar als je het niet begrijpt , dacht ik dat men hier terecht kon voor een antwoord , ik bedoel stap voor stap , en daar kwam de discussie van . maar ja niet blond zijnde , kan je ook welleens iets niet begrijpen , heb zeker niks tegen blond hoor voor alle duidelijkheid . Nu ik kreeg nu achteraf gezien wel het antwoord op mijn vraag maar die was heel anders geformuleerd dan bij de help-support , maar wie is er nu perfekt ??? niemand denk ik en ik ben ervan overtuigd dat iedereen elke dag bijleerd . nu , ik denk dat bij deze de discussie afgerond is en er een slotje op mag

ik wil toch iedereen bedanken , want uit mijn fouten heb ik ook geleerd

dank aan iedereen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Regels voor berichten