Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

    off topic:
    @ First_time:

    LOL
    Ja sorry zenne, maar vind dit alles toch wel ferm leutig.

    Ik versta first_time zijn vraag zenne, maar hebt ge ooit al eens deftig de tijd genomen om uw handleiding te doorbladeren??
    Je moet die hele zooi niet in 1 keer doorworstelen he, maar gewoon al es de uitleg over de bedieningsknopen op uw toestel doorbladeren kan al soelaas brengen.

    Uitleg vragen op een forum gelijk BD, goed dat je die stap zet, maar indien mensen de tijd nemen om te reageren op je vraag (of het antwoord je nu aanstaat of niet) kan je daar toch wel ietwat respect voor opbrengen he.
    Heftig reageren en dergelijke doet niemand goed in tegendeel, ben ervan overtuigd dat jou naam in sommige hun geheugen gegrift is en die mensen je nooit nog zullen helpen. Iets wat nadelig kan zijn voor jou als je later met vragen zit ...
    Ikzelf heb reeds verscheidene malen info gekregen van forum members en ben hun dan ook enorm dankbaar daarvoor, want ben ook nog een NooB in dit alles.

    Het is voor iedereen een bezigheid en hobby en mensen helpen elkaar waar ze kunnen ...

    Dus allemaal elkaar een dikke kus geven en handjes schudden.
    Clueless ...

    Comment


    • #17
      Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

      thank god voor zoiets als een negeerlijst
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #18
        Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

        Oorspronkelijk geplaatst door First_time Bekijk bericht

        ps : bedankt pppictures
        Ocharme luckyluke, die heeft reeds twee maal het antwoord gegeven, zelfs slechts een kwartier nadat je je vraag hier hebt gezet...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #19
          Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

          Misschien kan Luckyluke hier ook nog eens het antwoord geven, kwestie van duidelijkheid hé...
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #20
            Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Misschien kan Luckyluke hier ook nog eens het antwoord geven, kwestie van duidelijkheid hé...
            Ey, goed is goed he!
            One day, I would like to make nice pictures :-)
            www.lucaskoijen.nl

            Comment


            • #21
              Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

              Aan allen die gereageerd hebben dank voor u uitleg .
              Graag had ik nog 1 vraag gesteld en deze is : waar kan een beginnend iemand zoals ik met een instapmodelleke ( Nikon D50 ) zowat speelgoed als ik het lees :
              1. parakiet zijn uitspraak = een D50 is een instapmodel
              2. stefken zijn uitspraak = Anders, als het teveel werk is : zwarte tipex werkt ook.
              Of gewoon uw camera weggooien en één van 100 euro kopen


              Heel mooie en vakkundige uitleg van hoogleraren " Fotografie "

              Ik zoek wel een site waar men weet wat en hoe men een beginneling , wel op een normale en effektieve en deskundig woord uitleg kan bijstaan , want hier zitten alleen HOOGLERAREN ( alleeeee dat denken er toch een 4 tal , niet iedereen is hier zo gelukkig maar.) en voor diene ostendenoare , hopelijk tot ziens .

              Comment


              • #22
                Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                Oorspronkelijk geplaatst door First_time Bekijk bericht
                Graag had ik nog 1 vraag gesteld en deze is : waar kan een beginnend iemand zoals ik met een instapmodelleke ( Nikon D50 )
                Wat is de vraag precies? Waar kan ik wat?

                Comment


                • #23
                  Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                  ok toch nog de moeite gedaan je post te lezen.
                  omdat deze stukken vriendelijker is zal'k nog de moeite nemen te antwoorden

                  een D50 is de goedkoopste nikon dslr, daarom noemt met dat een instapmodel.
                  je moet daar niets meer achter zoeken dan dat. als je men eerste post hier herleest zul je ook merken dat je met zo'n D50 héél veel kan doen maar dan zul je minstens de handleiding moeten lezen.

                  je wil aan fotografie doen? schitterend!

                  ik vrees wel dat je dan je camera zult moeten leren gebruiken, willen of niet
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                    @First_time : Ik vind het spijtig dat deze discussie ervoor zou zorgen dat je BD de rug toe draait.

                    Het gebeurt soms dat de forumleden bij een vraag (welke voor hun nogal simpel en evident lijkt) een nogal kort en direct antwoord geven.

                    Ik begrijp ook dat een beginnend fotografe als jij hier niet veel mee bent.

                    Het beste is dan dit duidelijk te maken en om meer uitleg vragen.
                    Ik kan je garanderen dat je altijd wel, een voor u begrijpelijk antwoord zult krijgen van iemand.

                    Wat je best niet doet is kwaad worden en iemand persoonlijk bekritiseren.
                    Dit lokt alijd negatieve reacties uit, en dit kun je best vermijden.

                    Groetjes
                    zunoel
                    Last edited by zunoel; 28 september 2006, 13:51.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Ik begrijp ook dat een beginnend fotografe als jij hier niet veel mee bent.
                      Fotografe? Als ze dat er meteen bij had gezegd was iedereen hier veeeel geduldiger en aardiger geweest.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                        @First_time : Ik vind het spijtig dat deze discussie ervoor zou zorgen dat je BD de rug toe draait.

                        Het gebeurt soms dat de forumleden bij een vraag (welke voor hun nogal simpel en evident lijkt) een nogal kort en direct antwoord geven.

                        Ik begrijp ook dat een beginnend fotografe als jij hier niet veel mee bent.

                        Het beste is dan dit duidelijk te maken en om meer uitleg vragen.
                        Ik kan je garanderen dat je altijd wel, een voor u begrijpelijk antwoord zult krijgen van iemand.

                        Wat je best niet doet is kwaad worden en iemand persoonlijk bekritiseren.
                        Dit lokt alijd negatieve reacties uit, en dit kun je best vermijden.

                        Groetjes
                        zunoel
                        Flamebaits
                        Met de groei van het forum krijgen we steeds meer gebruikers online, gebruikers met allemaal hun eigen mening. Die meningen willen in de discussies nog wel eens botsen. Laat je echter nooit verleiden tot scheldpartijen, oftewel raak niet verzeild in flamewars. Als je het niet eens bent met iemand anders, probeer hem dan door middel van een goede argumentatie te overtuigen en niet door middel van schelden of door je tegenstander belachelijk te maken of te kwetsen.
                        ik neem aan dat er mod edits gaan gebeuren of wordt het tijd om elkaar lastig te vallen met nick woordspelingen?
                        foto als spiegel of als venster?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          @First_time : Ik vind het spijtig dat deze discussie ervoor zou zorgen dat je BD de rug toe draait.

                          Het gebeurt soms dat de forumleden bij een vraag (welke voor hun nogal simpel en evident lijkt) een nogal kort en direct antwoord geven.

                          Ik begrijp ook dat een beginnend fotografe als jij hier niet veel mee bent.

                          Het beste is dan dit duidelijk te maken en om meer uitleg vragen.
                          Ik kan je garanderen dat je altijd wel, een voor u begrijpelijk antwoord zult krijgen van iemand.

                          Wat je best niet doet is kwaad worden en iemand persoonlijk bekritiseren.
                          Dit lokt alijd negatieve reacties uit, en dit kun je best vermijden.

                          Groetjes
                          zunoel

                          Ik wil u in de eerste plaats danken voor het begrip , en zoals u zegt zijn beginnelingen , niet altijd direkt of soms geholpen met de korte , soms in termen uitgedrukte antwoorden . U zal ook wel bgrijpen als je dan een antwoord krijgt van gebruik " TIPEX " dat het niet zo aangenaam is en dat je denkt van , tja is dat nu een antwoord . Als volwaardige BD gebruikers een vraag zien waarin ik vraag wat die witte knipperende puntjes zijn , dan ga ik er toch vanuit dat de meest gevorderden onder jullie direkt , toch door hebben dat zo'n vraag van een beginneling komt en dan zeggen lees je handleiding , ok ben ik met u eens , je kunt enorm veel leren uit je handleiding , maar waarom als je iets niet terugvind , dan die korte , en onaardige antwoorden. ik meen te merken dat parakiet , nu toch ook wel al anders reageert dan zijn eerste antwoord omdat hij ook mogeljks weet dat iemand die pas begint , het moeilijk heeft .vandaar ook de Nikon D50 , omdat men mij zei bij aankoop dat dit voor iemand die net begint zeer goed was en andere duurdere versies nog ingewikkelder waren .
                          Nu ik hoop dat men reeds nu weet dat ik een eche beginster ben . ja ja ben een jongevrouw ( 35 jaar ) , maar dat maakt geen verschil uit ik wil behandelt worden als een ander gebruiker, maar wel als beginnelinge. ik hoop dat er veel uitgeklaard is bij deze .


                          groeten en dank voor de hulp en begrip.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                            Ik wil hier geen olie op het vuur gooien maar het feit dat je beginneling bent, betekent niet dat je moet beginnen flamen.
                            Ik had op uw vraag geantwoord (dan heb ik het niet over de tipex post) en ben altijd bereid om voor mensen die pas beginnen de zaken duidelijk uiteen te zetten. Ik heb al vaak hele epistels geschreven om mensen verder te helpen en anderen hebben dit ook al voor mij gedaan.

                            Waar de een beginneling in is, is de andere expert in en omgekeerd. Iedereen moet ergens beginnnen.

                            Maar onthou dat flamen niemand iets oplevert.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                              Allez... 't is genoeg geweest hé, iedereen heeft zijn zegje gedaan(hoewel het soms op het randje was hoor), nu over naar het volgende...
                              en braaf zijn hé of ik pak mijn sleutel!


                              Het is zo dat er van beginnelingen ook 'enig' inzet word verwacht, meermaals is het antwoord op een probleem te vinden in de handleiding van het toestel.

                              Hou dat in gedachten voor u een vraag post.


                              En we blijven lief zijn voor elkaar hé!
                              Last edited by teddy-bear; 28 september 2006, 17:39.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Knipperende puntjes te zien op foto in diplay

                                Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear Bekijk bericht

                                en braaf zijn hé of ik pak mijn sleutel!
                                ........maar waar is dat slotje nu toch gebleven.
                                mvg FrançoisVM
                                Canon 7D

                                Comment

                                Working...
                                X