Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

homemade bouncer ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • homemade bouncer ?

    Na een filmke te bezien hier op het forum van het maken van een bouncer op een externe flitser dacht ik van "hmmm, zou ik dit ook kunnen maken voor een interne flitser zoals die van de 350D"

    dus ik ben beginnen te knutselen... nu goh... ^^ het doet wel wat vind ik mijn "homemade ding" maar ik denk toch maar dat ik binnenkort een externe zal gaan kopen... of vinden jullie het wel een succes...





    persoonlijk heb ik het gevoel dat het eigenlijk niet echt bounced zoals het hoort te zijn.. marja... het was maar een probeersel
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

  • #2
    Re: homemade bouncer ?

    Het ziet er in ieder geval beter uit.
    Kan je eens geen foto laten zien wat je juist gemaakt hebt.
    I put the sexy in dyslexia

    Comment


    • #3
      Re: homemade bouncer ?

      zolang dat je maar niet lacht met mijn prototype haha

      wie ni waagt wie ni wint...

      en nu hopen dat er mensen zijn die kunnen helpen van maak het zo of zo of gebruik dat materiaal ofzo ;-)

      Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

      Comment


      • #4
        Re: homemade bouncer ?

        en blijft dat wat vast staan?

        Comment


        • #5
          Re: homemade bouncer ?

          als je vanvoor 2 kleine haakjes zer in zou doen die over da ding klikken van je flitser waar "canon" opstaat... dan wel ^^
          Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

          Comment


          • #6
            Re: homemade bouncer ?

            Ik heb dit ding: http://www.lumiquest.com/softscreen.htm
            12,95 bij Knijn en werkt prima als diffuser... hoewel niet zo mooi als een flits met bounce

            Comment


            • #7
              Re: homemade bouncer ?

              Ik heb er een tijdje geleden ook één gemaakt voor mijn interne flits (eigenlijk een diffuser), maar hij voldoet uitstekend, hij wordt vastgezet in het flitschoentje. Op mijn site kun je er foto's van vinden onder de rubriek"flitsen in beeld"
              Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

              Comment

              Working...
              X