Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis online fotografie cursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis online fotografie cursus

    Hoi allemaal, lang geleden maar ik was even met andere dingen bezig. Nu heb ik me weer volledig in het fotograferen gestort. Bij het doorspeuren van internet heb ik toch wel een hele leuke cursus gevonden en ook nog GRATIS. Het enige nadeel, als het een nadeel is dat het een engelse cursus is. In 10 lessen wordt je heel duidelijk uitgelegd hoe alles een beetje werkt. Verder zitten er ook opdrachten bij en kun je zien hoe andere het ervanaf hebben gebracht.
    Het is ZEKER de moeite waard en ik denk wel de beste online cursus (gratis) die ik tot nu toe gevonden heb. Volg de link en ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
    Misschien is dit gelijk een mooi topic om mee links naar gratis online cursussen te geven.
    Hier is mijn inbreng in iedergeval

    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

  • #2
    Re: Gratis online fotografie cursus

    Jpschouten,

    Dit is echt een schitterende cursus.

    Zeer uitgebreid, en goed voorzien van vele voorbeelden.

    Echt top ! Kweet wat ik deze avond te doen heb

    Comment


    • #3
      Re: Gratis online fotografie cursus

      Dank je wel, altijd interessant :-)

      mvg,

      Francis
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Gratis online fotografie cursus

        Ziet er interessant uit, bedankt voor de link.

        Dirk
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

        Comment


        • #5
          Re: Gratis online fotografie cursus

          zijn er nog digitale cursussen te vinden op internet? deze dateert van 2005 en de link geeft geen cursus meer weer.............

          Comment


          • #6
            Re: Gratis online fotografie cursus

            ik heb een zeer interessante gevonden, vink academy.

            Comment


            • #7
              Re: Gratis online fotografie cursus

              Oorspronkelijk geplaatst door johndeere Bekijk bericht
              zijn er nog digitale cursussen te vinden op internet? deze dateert van 2005 en de link geeft geen cursus meer weer.............
              Die oude link werkt niet goed meer maar op de site staan de lessen nog wel ; lessen worden meestal gegeven in een klaslokaal ... classroom in het engels, dus : http://www.morguefile.com/classroom

              Comment

              Working...
              X