Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas/rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototas/rugzak

    Kan iemand me tips of advies geven voor de aanschaf van een nieuwe fototas/rugzak.
    Moet er zeker in kunnen : Dslr + 1x 24/70 + 1x70/200 + 1x90mm macro + flash + bevestiging statief + de normale kleine spulletjes.
    Ik heb al beelden gezien van een rugzak die je kan draaien tot op de buik en daar openen om materiaal te wisselen. Is dat handig ?

  • #2
    Re: Fototas/rugzak

    Bij accessoires zal je alles vinden:

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Fototas/rugzak

      Ik heb zelf zo een rugzak de volgende rugzak: LOWEPRO FLIPSIDE TREK BP 350
      Ik gebruik die voor urbex fotografie, maar heb die ook meegenomen naar Ierland (roadtrip).
      Naar mijn mening is het een ideale rugzak. Hierin kan ik het volgende kwijt:
      - Sony A7iii met Sigma 12-24mm lens
      - Sony 28-70mm lens
      - extra batterijen
      - DJI MINI 2 drone
      - DJI MINI 2 battery pack
      - DJI MINI 2 afstandsbediening

      Dit kan gerust allemaal in de voorziene plaats voor de camera. Daarnaast heb ik nog een vak waarin ik boeken, een jas ... kan steken.

      Comment


      • #4
        Re: Fototas/rugzak

        Spul meenemen naar een winkel die veel tussen heeft en erin passen en zelf de tas met inhoud passen en hopelijk tref je een goede verkopen, die ook ideëen heeft. Ik heb het ooit eens gehad dat de verkoper even keek en alle schotten eruit trok, kompleet anders plaatste en het spul er wel inkon.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Fototas/rugzak

          Ik heb er ook eentje van Lowepro.
          Geen idee welk model.
          Maar hij is echt mega handig.
          Het is een omgekeerde tas. De sluiting zit op mijn rug als ik hem om heb. Kunnen ze niet uit stelen.
          Als ik de sluiting open maak dan presenteren zich alle stukken materiaal mooi geordend.
          Als ik een minpuntje moet bedenken dan zijn het de vakjes voor batterijen die ontbreken.
          De vakjes die er nu in zitten zijn enkel geschikt om bv SD kaartjes in kwijt te steken.

          Comment


          • #6
            Re: Fototas/rugzak

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Bij accessoires zal je alles vinden:
            https://forum.belgiumdigital.com/f36...ic-436852.html
            Heb ik net even bekeken. Dat is een behoorlijk magere topic. Wordt gemiddeld maar één keer per jaar iets in gepost...
            Know what you know, and don't know what you don't know.

            Comment


            • #7
              Re: Fototas/rugzak

              Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk bericht
              Heb ik net even bekeken. Dat is een behoorlijk magere topic. Wordt gemiddeld maar één keer per jaar iets in gepost...
              Ik heb een 18l Mind Shift van Think Tank. Zeer tevreden over en alles wat je opnoemt kan erin.
              Ik kan er hetvolgende in kwijt Canon eos 5d IV met 24-7, een 70-210, een grote opzetflitser en wat kleine rommel. In het cameravak kan nog een lens mee als je goed indeelt.
              Wisselen zonder je zak op de grond te zetten is handig. Moet je hem toch neerleggen, je doet hem open langs het rugpand. Zo krijg je nooit zand, slijk e.d. op je kleren.

              Comment


              • #8
                Re: Fototas/rugzak

                Oorspronkelijk geplaatst door MM_MK2 Bekijk bericht
                Ik heb zelf zo een rugzak de volgende rugzak: LOWEPRO FLIPSIDE TREK BP 350
                Ik gebruik die voor urbex fotografie, maar heb die ook meegenomen naar Ierland (roadtrip).
                Naar mijn mening is het een ideale rugzak. Hierin kan ik het volgende kwijt:
                - Sony A7iii met Sigma 12-24mm lens
                - Sony 28-70mm lens
                - extra batterijen
                - DJI MINI 2 drone
                - DJI MINI 2 battery pack
                - DJI MINI 2 afstandsbediening

                Dit kan gerust allemaal in de voorziene plaats voor de camera. Daarnaast heb ik nog een vak waarin ik boeken, een jas ... kan steken.
                Hee dank je voor deze tip. Ik ben ook opzoek naar een stevige rugtas. Ik ga vaker op natuurwandelingen door de heuvels, maar door mijn twee linkse benen struikel ik vaker.
                Hierdoor ben ik bang dat mijn camera slecht beveiligd is tegen schokken. Ik zal deze rugtas zeker uittesten.
                Beveiliging tip: Klik hier

                Comment

                Working...
                X