Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograferen met als doel de juiste focus vinden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograferen met als doel de juiste focus vinden

    Goedemiddag,
    Ik ben een beginnend fotograaf (de term fotograaf mag ik denk ik nog niet gebruiken...) haha
    Maar heb als einddoel voor de fotografie, foto's te maken van sneakers (een soort productfotografie..)
    nu ben ik bezig met een fotografie cursus om de Iso,diafragma,sluitertijd onder de knie te krijgen en te begrijpen wat deze inhouden..

    alleen vraag ik mij nu af hoe ik toch een soort focus stand handmatig kan instellen.. wil er graag zelf mee spelen maar krijg het maar niet voor elkaar..
    de camera die ik heb gekocht is een Nikon D5600 met een AF-P Nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6 G

    hebben jullie eventueel tips, tricks of kunnen jullie mij hiermee helpen?
    alvast super bedankt !


    hieronder wat foto's van voorbeelden waar ik naartoe wil gaan met mij fotografie.

    ps ook krijg ik het niet voor elkaar om de plaatjes direct hierop te krijgen... (weet iemand hoe je dit misschien doet?)
    (ik ben dus een echte beginner haha)




  • #2
    Re: fotograferen met als doel de juiste focus vinden

    Oorspronkelijk geplaatst door Fotokwast Bekijk bericht
    Goedemiddag,
    Ik ben een beginnend fotograaf (de term fotograaf mag ik denk ik nog niet gebruiken...) haha
    Maar heb als einddoel voor de fotografie, foto's te maken van sneakers (een soort productfotografie..)
    nu ben ik bezig met een fotografie cursus om de Iso,diafragma,sluitertijd onder de knie te krijgen en te begrijpen wat deze inhouden..

    alleen vraag ik mij nu af hoe ik toch een soort focus stand handmatig kan instellen.. wil er graag zelf mee spelen maar krijg het maar niet voor elkaar..
    de camera die ik heb gekocht is een Nikon D5600 met een AF-P Nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6 G