Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboeken laten maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboeken laten maken

    Ik heb verschillende mooie voorbeelden gezien van fotoboeken, waarbij digitale foto's afgedrukt zijn als ware het een koffietafel fotoboek. Verschillende groottes van foto's naast elkaar en lay-out zelf te bepalen.

    Weet iemand waar dit kan en wat zijn de ervaringen met deze zaken?
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Fotoboeken laten maken


    Een vriend en amateur-fotograaf is zeer tevreden van zijn boekje.
    Terwille van het gebruiksgemak zijn je layout mogelijkheden wel niet oneindig.
    Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens :)
    Flickr album Homepage

    Comment


    • #3
      Re: Fotoboeken laten maken

      op spector.be kan je een klein progje downloaden en dit helemaal zelf instellen met je eigen foto's naar keuze.. alle uitleg op de website.
      poof

      Comment


      • #4
        Re: Fotoboeken laten maken

        Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
        Ik heb verschillende mooie voorbeelden gezien van fotoboeken, waarbij digitale foto's afgedrukt zijn als ware het een koffietafel fotoboek. Verschillende groottes van foto's naast elkaar en lay-out zelf te bepalen.

        Weet iemand waar dit kan en wat zijn de ervaringen met deze zaken?
        Kijk eens naar deze topic.
        Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

        Comment


        • #5
          Re: Fotoboeken laten maken

          Albumprinter is mijn favoriet, mooie boeken en vele mogelijkheden.
          Ze leveren prachtig werk, ben aan mijn Zesde album bezig . . .

          Grts madam rooman
          zero

          Comment


          • #6
            Re: Fotoboeken laten maken

            Bedankt voor de reacties!

            Met Satpet's link heb ik wel even leeswerk...
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

            Comment


            • #7
              Re: Fotoboeken laten maken

              Ik heb net 2 albums laten drukken bij Tic Tac Photo.
              Zéér tevreden over het resultaat.
              Je kan software downloaden op de site en hiermee aan de slag gaan.
              Als het boek naar wens is kan je het naar hen uploaden.
              Om te laten drukken is het 5 werkdagen.

              Comment


              • #8
                Re: Fotoboeken laten maken

                Wij hebben een fotoboek(je) laten maken bij Kruidvat. 't Viel al bij al nogal mee qua kwaliteit. Als je nog eens in Eke bent moet je er maar eens naar vragen...
                www.elwee.net

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoboeken laten maken

                  Ik bezit een MacBook, via aPPle is dit zeer duur doch heel goed gemaakt.
                  Heeft iemand andere ervaringen ivm fotoboeken maken op een aPPle.
                  Lijfspreuk: 'k En zijn in 't geel nie t'akkord mee tgeen daa soms zegt, moir 'k zoen mej loiden dued sloin vuer au aune zegte loiden doen..." Naar Voltaire 1694-1778 doch vrij vertaald naar het Adegems.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoboeken laten maken

                    De Easybooks van Pixum worden aangemaakt met knappe intelligente software (te downloaden), het resultaat is schitterend! Een aanrader.
                    BD0910BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotoboeken laten maken

                      Ik ga mee met rooman! Mijn album is vandaag binnen en het is in één woord prachtig! Niets op aan te merken...
                      "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
                      Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotoboeken laten maken

                        al eens gekeken bij www.fotobuch.de
                        gratis software om te downloaden en ook de achtergronden en themas kun je downloaden en deze worden regelmatig aangevult met nieuwe die dan ook weer kunt downloaden. werkt perfect ik ben zeer tevreden alles kun je bewerken, indeling pagina en dan kun je nog schuiven met foto's, kaft is ook helemaal te bewerken.

                        succes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotoboeken laten maken

                          Oorspronkelijk geplaatst door Herrebaut Bekijk bericht
                          Ik bezit een MacBook, via aPPle is dit zeer duur doch heel goed gemaakt.
                          Heeft iemand andere ervaringen ivm fotoboeken maken op een aPPle.
                          myphotobook.nl

                          Ik ben er althans tevreden van

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotoboeken laten maken

                            Ik kan me bij KPR aansluiten!!

                            Pixum
                            Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotoboeken laten maken

                              Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                              op spector.be kan je een klein progje downloaden en dit helemaal zelf instellen met je eigen foto's naar keuze.. alle uitleg op de website.
                              Heb er zelf al verschillende gemaakt met de spector-software en ben heel tevreden van het resultaat.
                              Twee jaar geleden maakte ik er een met Henzo-software, met héél veel mogelijkheden, maar het resultaat was héél wat minder. Onscherp en héél veel ruis, daar waar de foto's wel scherp waren. Misschien is de software of drukproces ondertussen fel verbeterd.

                              Comment

                              Working...
                              X