Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

    ik heb paar fotoalbums staan bij www.pixum.be
    1gig ruimte
    gratis
    er zitten wel niet veel toeters en bellen op

    Comment


    • #32
      Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

      Jammer genoeg is de 25$ jaarlijks. Maar het idee erachter kijkt me wel oké.
      *Wees gul en geef aan anderen wat ze verdienen.*

      Comment


      • #33
        Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

        Fototime: $23.95 voor 1GB nu (5GB bandwith/maand)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #34
          Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

          Er is een vrij nieuwe maar heel knappe hosting site. Ga je zeker nog van horen. Moest ik nu moeten kiezen ik zou serieus twijfelen tussen Smugmug en Zenfolio.

          Zenfolio photography portfolio websites make it easy for photographers to showcase their work & grow their business. Start a Free Trial & explore our features!

          Comment


          • #35
            Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

            www.zoom.nl Heb ik het een en ander geupload staan...
            1000 foto's gratis... En anders (ik heb 15 euro voor een jaar betaald geloof ik) onbeperkt bij hcc lidmaatschap...

            Comment


            • #36
              Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

              www.phanfare.com. Hele mooie albums, met weinig afleiding en een heel gebruiksvriendelijk programma om foto's te uppen (loopt in de achtergrond, maar maakt zeer snel thumbs aan, zodat je website quasi direct up-to-date is)

              Comment


              • #37
                Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                Ik zit bij zenfoilio, volgens mij belooft dit een grote jongen te worden. Voor 35 dolar per jaar heb je er onbeperkte opslagruimte. Ik ben er voor de 14 dagen dat ik er bij zit allezinds zeer content van.
                www.zenfolio.com

                Comment


                • #38
                  Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                  't is al 2GB bij Fototime

                  dus 10GB bandwith per maand
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #39
                    Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                    De flickr pro-accounts zijn goedkoper geworden.

                    1 jaar: US $24.95
                    2 jaar: US $47.99
                    Canon EOS 400D - EF 50mm f1.8 - EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 - EF-S 55-200mm 1:4.5-5.6 USM - iBook G4 - Adobe Lightroom Beta 3
                    http://www.achter.be - YouDiet OS X Widget - Flickr photos

                    Comment


                    • #40
                      Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                      Ik vind dat er bij Pbase nog wel een positief element bij mag: visibiliteit! Er komen veel uitgevers en publicisten kijken.

                      Van de andere sites weet ik dat niet.
                      ______
                      www.vue.photo

                      Comment


                      • #41
                        Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                        nog eentje:


                        pos:
                        - layout/look and feel.
                        - eenvoudig
                        - zeer mooie backend (ajax goed toegepast)

                        neg:
                        - beperkte gratis account.
                        Last edited by littlewan; 25 januari 2007, 14:50.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                          Ik ben nieuw op deze site sinds kort en op zoek om mijn foto's met direct linking te kunnen posten hier.. het is zowaar een boeiende trip aan het worden met uitproberen, zoeken en lezen alleen al.

                          Mijn eigen webspace host staat geen direct linking toe dus ...een paar van de hier vermelde mogelijkheden uitgeprobeerd zijnde:

                          Service 1: http://www.fotopic.net : gratis en betalend
                          betalend: £3.75 per maand (Engelse Pond)
                          pro: 250 Mb gratis per email-adres, eenvoudig, Direct linking
                          contra: voorlopig niet werkzeker. Eénmaal album gemaakt weinig bewerkbaar.

                          Service 9: http://www.pictureparking.com : gratis
                          pro: 200Mb (maar meer als je het zou nodig hebben), Direct linking, makkelijke URL, publieke albums of afgeschermd met paswoord (your choice)
                          contra: ?
                          Ik heb dus een account aangemaakt bij Fotopic.net en daarna geprobeerd maar direct linking is niet toegestaan. Bij de visuele handleiding van servo http://www.belgiumdigital.com/tips/articleid/152 staat er wel dat het aangevinkt kan worden. En bij de pro's van service 1 hier staat het ook vermeld.

                          Doe ik iets verkeerd of tekort?

                          Dan over service 9 zijnde PictureParking is direct linking geen probleem... Wel had ik eergisteren een gallery aangemaakt en gisteren lag de server al plat ...dus Contra: geen zekerheid

                          Mvg
                          Anastacia
                          Al wat je leert kan men je niet meer afnemen...

                          Canon 300D + 18-55mm - Kodak P850

                          Comment


                          • #43
                            Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                            Pbase is $23 per jaar voor 400 Mb. Voordeel: ik heb het nog nooit down geweten en je krijgt veel exposure. Er komen heel veel editors en publishers kijken.
                            ______
                            www.vue.photo

                            Comment


                            • #44
                              Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                              Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                              Pbase is $23 per jaar voor 400 Mb. Voordeel: ik heb het nog nooit down geweten en je krijgt veel exposure. Er komen heel veel editors en publishers kijken.
                              Dan ben je toch nog niet lang bij Pbase.
                              Ik vind pbase heel goed maar down en problemen hebben ook zij al met hopen gehad.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a

                                Hoort Picasaweb hier ook niet bij, ik krijg daar 1Gb, gratis.

                                Comment

                                Working...
                                X