Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 51 t/m 62 van 62

Standaard Re: Eigen website of ruimte voor foto's op het web

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ISO200 Bekijk bericht
    Mocht Wix ook de mogelijkheid hebben om de layout aan te passen aan een tablet, zoals dit het geval is bij een smartphone, dan zou er reeds veel van de problemen zijn opgelost, maar dat kan dus niet en dat vind ik, en samen met mij nog een aantal andere mensen, onbegrijpelijk !!
    Waarschijnlijk zal ik dus uitkijken naar een andere websitebuilder. Jammer van de tijd en het werk dat ik in Wix gestoken heb. Ik had nochtans een website opgebouwd rond mijn portfolio waar ik best tevreden over was. Jammer maar helaas. Bezin dus voor je begint met Wix.

Update,

ik heb zonet mijn website gepubliceerd. Ik heb voorlopig de gratis formule gekozen om eens te kijken hoe een en ander er uitziet. Ik moet toegeven dat het toch nog meevalt.
    Op de Ipad van mijn vrouw wordt het geschaald maar blijkbaar is alleen de verticale mode mogelijk. (bij het draaien wordt er niet overgegaan naar een horizontale mode).
    Ikzelf gebruik een windows gestuurde surface pro tablet en daar schaalt het helemaal niet. Verticale en horizontale mode zijn dan weer wel mogelijk.
    Ik bekijk de site met de chrome browser. Als ik hier uitzoom met "ctrl -" dan komt het helemaal goed. Dus het gaat niet automatisch maar met een beetje goede wil is het toch bruikbaar. Voor diegenen die geïnteresseerd zijn hier is de link
    https://avh-photography.com

Er is reeds heel wat werk ingekropen, en er moeten nog een aantal zaken gebeuren. Toch hoor ik graag jullie commentaar.
    Laatst gewijzigd door ISO200; 16 maart 2019 om 18:34

Leuke website met een eenvoudige lay-out en duidelijk menu.
    Ook een zeer eigen stijl van foto's
    Keyki

When people ask what equipment I use, I tell them my eyes (Ansel Adams)

Dag ISO200,
    Ik ben ook bezig met een nieuwe website op te bouwen met Wix. Ik beschik al op ene die voor het grote publiek bestemd is. Die werd met Weebly gemaakt. Maar de nieuwe, met Wix, zal bestemd zijn voor de fotografen. Daarom zal ik alleen de beste foto’s plaatsen (een soort Portfolio). Ik gebruik de gratis versie en dat is niet voorlopig want ik betaal niet om mijn foto’s te laten zien. Ik heb je site gekeken en ik heb twee opmerkingen:
    1) Ik heb de optie volledig scherm laten staan. Door het feit dat alleen de beste foto’s verschijnen, hebt de kijker de foto’s op volledig scherm kunnen zien. Voor mij is dat een pluspunt. Het was niet gemakkelijk de goede instellingen te vinden maar eindelijk heb ik gevonden.
    2) Ik heb opgemerkt dat je hebt soms de tekst verdubbelt, zoals About me/Over mezelf. Wix als gratis versie laat je site multilanguage te maken. De mijne is bestemd voor 5 talen: Engels, Frans, Duits, Spaans en Nederlands. Het is niet mogelijk alles te vertalen, maar de tekst verschijnt alleen op de gekozen taal. En dat werkt!

Heb je meer informatie nodig, kan ik je helpen, maar ik ben geen expert. Ik ben maar beginner.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keyki Bekijk bericht
    Leuke website met een eenvoudige lay-out en duidelijk menu.
    Ook een zeer eigen stijl van foto's
    Bedankt voor de fijne reactie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GTrotter Bekijk bericht
    Dag ISO200,
    Ik ben ook bezig met een nieuwe website op te bouwen met Wix. Ik beschik al op ene die voor het grote publiek bestemd is. Die werd met Weebly gemaakt. Maar de nieuwe, met Wix, zal bestemd zijn voor de fotografen. Daarom zal ik alleen de beste foto’s plaatsen (een soort Portfolio). Ik gebruik de gratis versie en dat is niet voorlopig want ik betaal niet om mijn foto’s te laten zien. Ik heb je site gekeken en ik heb twee opmerkingen:
    1) Ik heb de optie volledig scherm laten staan. Door het feit dat alleen de beste foto’s verschijnen, hebt de kijker de foto’s op volledig scherm kunnen zien. Voor mij is dat een pluspunt. Het was niet gemakkelijk de goede instellingen te vinden maar eindelijk heb ik gevonden.
    2) Ik heb opgemerkt dat je hebt soms de tekst verdubbelt, zoals About me/Over mezelf. Wix als gratis versie laat je site multilanguage te maken. De mijne is bestemd voor 5 talen: Engels, Frans, Duits, Spaans en Nederlands. Het is niet mogelijk alles te vertalen, maar de tekst verschijnt alleen op de gekozen taal. En dat werkt!

Heb je meer informatie nodig, kan ik je helpen, maar ik ben geen expert. Ik ben maar beginner.
    Hallo,
    bedankt voor jou interessante feedback.
    Ik heb nu even geen tijd maar ga zeker eens de gedane suggesties bekijken.

Het is zeker aan te raden om een website te starten. Geeft je veel publiciteit. Het lijkt altijd ingewikkeld en een grote stap om eraan te beginnen. Maar als je er van dag tot dag een beetje werk insteekt is je website meteen klaar. Ik ben zelf ook een website gestart ( LiDesign ) en heb aan het ontwerpen zeer veel plezier gehad. Het is uiteindelijk ook een creatief proces, de technische elementen pik je zeer snel op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LiDesign Bekijk bericht
    Het is zeker aan te raden om een website te starten. Geeft je veel publiciteit. Het lijkt altijd ingewikkeld en een grote stap om eraan te beginnen. Maar als je er van dag tot dag een beetje werk insteekt is je website meteen klaar. Ik ben zelf ook een website gestart ( LiDesign ) en heb aan het ontwerpen zeer veel plezier gehad. Het is uiteindelijk ook een creatief proces, de technische elementen pik je zeer snel op.
    Spijtig genoeg ben ik niet zo optimist, minstens als gewoon amateur. Ik ben vijf jaar geleden begonnen met het opbouwen van een site om gewoon mijn foto’s te tonen. Ik heb voor Weebly gekozen. Het begin was hel simpel en plezant. Tegenwoordig kan nog deze site verder zetten zonder probleem. Maar ik kwam op het idee een nieuwe site op te bouwen. Ik heb gekozen voor Wix. Deze hosting biedt enkele voordelen (maar ook nadelen) t.o.v. Weebly. Het begin was iets moeilijk dat bij Weebly en ik heb veel tijd ingestoken om alle toetjes en touwtjes te kennen et ik moet toegeven dat ik heb het nog niet onder de knieën. Deze nieuwe site is nog niet klaar en het grootste probleem kwam een paar manden geleden voor. Ik kon de site niet verder bewerken. Wix had iets verander en mijn browsers werken niet goed. Zowel IE, Chrome en Opera. De enige browser die nog compatibel is, is Firefox, maar hij werkt zo traaaag met mijn oude computer (met Vista) dat het is niet mogelijk iets te doen. Alles is dus relatief!

ik gebruik site123.me, gratis, eenvoudig om site te maken, en ze passen je foto's niet aan.
    voorbeeld: http://nickvanderperre.site123.me.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nick71 Bekijk bericht
    ik gebruik site123.me, gratis, eenvoudig om site te maken, en ze passen je foto's niet aan.
    voorbeeld: http://nickvanderperre.site123.me.
    Bedankt voor deze tip Nick!
    Heel mooie website en prachtige foto's trouwens!
    grts,
    Raf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
    Bedankt voor deze tip Nick!
    Heel mooie website en prachtige foto's trouwens!
    grts,
    Raf.
    Daar ben ik het mee eens!

bedankt om de site te bekijken. Vooral leuk als anderen mijn foto's mooi vinden.

Hallo iedereen,

Ik ben een beginnend amateurfotograaf en heb 50mb gratis webruimte bij mijn internetabonnement.
    Via de login ftp://users.telenet.be en mijn login krijg ik er echter niets op? Failed to connect. Ik heb al een gedeelde map pogen aanmaken in windows 10 en een ftp programma gedownload om via daar te verbinden.

Telkens failed to connect,

Mijn nickname is trouwens een grandioze typefout, het moest Skywatcher zijn. De belangrijkste lens die ik gebruik is een Skywatcher telescoop 40/800. Cheapskater hier. Toestel een Canon eos M50 en een Canon eos D1000 van 10j oud.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3

Soortgelijke discussies

1. Foto's op eigen website
    Door Guce in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 28 april 2017, 13:20
  2. hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website
    Door lightningbit in forum Algemeen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 14 oktober 2009, 11:44

Regels voor berichten