Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36

Standaard Re: Eigen website of ruimte voor foto's op het web

Ik gebruik squarespace. Zeer gemakkelijk in gebruik en zeer tevreden van.
    www.nielsdevisscher.be

Stuur me gerust een berichtje bij vragen.
    - Photography made me look at things differently -

Bedankt voor deze bijkomende info.
    Mooi, maar 11 of 15 euro per maand (132 euro per jaar) is me wel wat teveel.
    Wanneer je het voor de verkoop doet kan dat interessant zijn. Maar wie verkoopt foto's en wat brengt dat op? Hoeveel bekijken er een website van een fotograaf (tenzij het een bekende is) en wie bestelt daar dan foto's van? Ik denk dat het vooral geïnteresseerde fotografen zijn die foto's van hun collega's bekijken. Of ben ik helemaal verkeerd?
    Het zou ook eens interessant zijn om te vernemen of zo een web site alleen maar mooi is of ook nog de kosten terugbetaalt.

Blijkbaar kan je momenteel via GuruShots gratis een site maken bij Wix.

Heb er even mee gespeeld. Lijkt te werken, en heb nog geen CC of rekeningnummer moeten doorgeven ;-)
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    500px - Instagram

Bij Weebly heb ik geen enkel cent betaald.

Zijn er mensen die de Adobe portfolio functie gebruiken, die bij het CC abo zit?
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    500px - Instagram

Stack : 1000 GB gratis opslagruimte

Geen webpagina's denk ik
    Nikon D610

Als fotografie je hobby is en je wilt je niet bezighouden met de leercurve van je website opzetten en onderhouden dan raad ik wix, weebly of squarespace aan. Jammer dat squarespace zo duur is. Heb zelf nog jaren websites gemaakt en onderhouden. Zelf werk ik met wordpress. Maar aangezien fotografie mijn hobby is en ik ook wel graag nog wat aan mijn site sleutel koos ik voor wordpress met siteground als hosting. Maar hoe makkelijk wordpress ook is. Je zult er altijd tijd moeten insteken om het te leren en te beheren.

Ondertussen heb ik weebly eens bekeken en ziet er goed uit. Gratis tot 500MB opslag en met advertenties. 7 euro per maand als starter zonder advertenties en onbeperkt opslag. 500MB is natuurlijk niet teveel om foto's van goede kwaliteit te tonen (ongeveer 50 foto's of minder).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
    Ondertussen heb ik weebly eens bekeken en ziet er goed uit. Gratis tot 500MB opslag en met advertenties. 7 euro per maand als starter zonder advertenties en onbeperkt opslag. 500MB is natuurlijk niet teveel om foto's van goede kwaliteit te tonen (ongeveer 50 foto's of minder).
    Is Weebly strenger geworden? Ik ben verrast. Ik gebruik al lang en ik heb veel meer dan 50 foto’s erop, en totnogtoe heb ik geen enkel cent betaald. Qua advertenties bestaat alleen kleine reclame voor Weebly.

http://darnaphoto.tk/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
    Als fotografie je hobby is en je wilt je niet bezighouden met de leercurve van je website opzetten en onderhouden dan raad ik wix, weebly of squarespace aan. Jammer dat squarespace zo duur is. Heb zelf nog jaren websites gemaakt en onderhouden. Zelf werk ik met wordpress. Maar aangezien fotografie mijn hobby is en ik ook wel graag nog wat aan mijn site sleutel koos ik voor wordpress met siteground als hosting. Maar hoe makkelijk wordpress ook is. Je zult er altijd tijd moeten insteken om het te leren en te beheren Tutuapp 9apps Showbox .
    degene die op zoek is naar een goede investering Ik raad squarespace aan het is waar dat het een beetje duur is, maar ook dat het de beste is
    het blijft mijn mening en bedankt
    Laatst gewijzigd door wahidovic123; 8 december 2018 om 10:45

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
    Zijn er mensen die de Adobe portfolio functie gebruiken, die bij het CC abo zit?
    ik heb er een site mee opgestart en het blijkt toch vrij goed te werken. de site is nog niet echt uitgebreid, voor mij eenvoudiger dan weebly
    https://joscaeymaex.myportfolio.com/
    D 7500 > 16/85 > 70/300>105

Grt. Jos

Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. Foto's op eigen website
    Door Guce in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 28 april 2017, 14:20
  2. hosted foto "verkoop" services voor op je eigen website
    Door lightningbit in forum Algemeen
    Reacties: 6