Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend recovery SD card

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringend recovery SD card

    Ben net een mov filmpje kwijtgeraakt en wil het recoveren van mijn sd kaartje.
    Met trail programmas ben ik niet veel want het is echt wel dringend!
    Dat progje van sandisk is niet meer gratis en pc inspector kan het niet vinden. wat moet ik nu doen??
    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: Dringend recovery SD card

    Kijk even onder het kopje "links" vanop de hoofdpagina, daar staan nog een aantal van die programma's....
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Dringend recovery SD card

      Op de website http://www.geheugenkaart.be staat ook zo'n tooltje.
      Ik heb het nog niet geprobeerd maar het zou moeten werken.

      Groetjes
      Stef

      Comment


      • #4
        Re: Dringend recovery SD card

        er bestaat een kei goed tooltje dat bovendien gratis is, recovery heet het, het heeft me nog nooit in de steek gelaten.


        stuur me maar een mailtje op ckn@scarlet.be en dan stuur ik het je wel door
        Nikon D810 en nen hoop glas

        Comment


        • #5
          Re: Dringend recovery SD card

          Jammer dat je niet vlak bij mij woonde, want ik heb een tooltje gratis bij een geheugenkaartje gehad vandaag.
          Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn
          Ben net een mov filmpje kwijtgeraakt en wil het recoveren van mijn sd kaartje.
          Met trail programmas ben ik niet veel want het is echt wel dringend!
          Dat progje van sandisk is niet meer gratis en pc inspector kan het niet vinden. wat moet ik nu doen??

          Comment


          • #6
            Re: Dringend recovery SD card

            Hallo,
            Ga eens gaan kijken op volgende website:

            In de rubriek "Fotosoftware" staat een link naar een gratis tooltje :"Digital Image recovery" werkt uitstekend.
            Er staat trouwens nog veel meer "foto " en ander interessante SW op deze site. Alle vermelde software is gratis te downloaden.
            Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

            Comment

            Working...
            X