Iemand ervaring met deze?
http://www.mediaschool.be/cursus/digitale-fotografie/
Ik was oorspronkelijk van plan die van cvo Kempen te doen maar daar krijg je geen officieel attest.
Iemand ervaring met deze?
http://www.mediaschool.be/cursus/digitale-fotografie/
Ik was oorspronkelijk van plan die van cvo Kempen te doen maar daar krijg je geen officieel attest.
|
waarvoor heb je een officieel attest nodig? Er zit geen vestigingswet op fotografie.
Cvo vertelde mij zelf dat het wel nodig is, ze gaan toch niet tegen hun eigen winkel spreken?
Verstuurd van mijn IPad.
Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
|
Wat zou jij doen? Cvo of mediaschool wel de groepslessen ipv thuisstudies
Verstuurd van mijn IPad.
Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB
Bij mediaschool is het 6x 3u les en dat lijkt me zo weinig?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb die cursus gevolgd bij de mediaschool alsook de vervolgcursus. Nadien nog wat workshops gevolgd in België en Nederland. Dit jaar ben ik dan toch uiteindelijk gestart in het PCVO te Ninove voor fotografie.
Na alles eens op een rijtje gezet te hebben, vind ik het wel beter om CVO te volgen. je bent intenser bezig met fotografie. Veel meer verscheidenheid aan opdrachten. Je leert bij PCVO ook een combinatie van fotografie en verwerking van de beelden (wat ook niet onbelangrijk is).
Succes met je keuze
Heb me ingeschreven bij mediaschool, ben eens benieuwd
Verstuurd van mijn IPad.
|