Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adobe portfolio en eigen website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • adobe portfolio en eigen website

    Hallo collega's

    Graag jullie hulp bij het volgende probleem .

    Ik heb een abb voor fotografen bij Adobe, daarbij heb je ook de mogelijkheid om gratis een portfolio te maken.
    Wat ik uiteraard gemaakt heb.
    Verder heb ik ook een eigen domeinnaam bij webcreating.be
    Er bestaat blijkbaar een manier om de portfolio via mijn eigen domeinnaam te benaderen.

    Heeft iemand hier ervaring mee of beter wie kan mij helpen ?

    Alvast bedankt

    Rexy
    Gino
    Nikon D7100 + D810 / Nikon 70-200 mm f2.8 / Tamron 24-70 mm f2.8 / Tamrom 90 mm f2.8 macro/ sigma 17-35 mm 2,8 - 4,0 / Tamron 70-300 mm en nog wat primelenzen

  • #2
    Re: adobe portfolio en eigen website

    Tenzij je adobe portfolio door een provider wordt gehost (webhosting) denk ik niet dat het mogelijk is om deze terug te vinden onder jouw domein.
    Je zou eerst een website moeten maken en je portfolio daar op toevoegen (dat gaat dikwijls via html code).
    Er zijn verschillende platformen waar je een website kan maken (wix, joomla, weebly, webnode, jimdo, eigenwebsite, wordpress,...).
    Ik ben er zelf ook eentje aant maken bij webnode, omdat het daar vrij gemakkelijk is. Ze hebben ook instructievideos. Niet alle providers hebben deze heb ik ondervonden.
    Klik op de volgende link http://bit.ly/Gratis-website-maken om samen met mij een gratis website te beginnen makenZie hoe je een website op een uitzonderlijk ...


    Als het lukt om je portfolio via html code op een website te zetten, kan je deze dan ook posten?
    Ik zou graag willen zien hoe het eruit ziet.

    Comment


    • #3
      Re: adobe portfolio en eigen website

      Rexy, heb je al gevonden hoe het moet?
      ik kan aan de help functie van Adobe over hoe het zou moeten niet aan uit!

      alvast bedankt
      Greet

      Comment

      Working...
      X