Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

    Heb hier soms ook randjes en soms afgeknipt, dus te weinig. Vermoedelijk deed ik ergens iets fout van instellingen

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #47
      Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

      als je dat upload programma gebruikt (internet weet ik niet) kan je kiezen alles in zelfde formaat afdrukken,
      en die foto's zijn beide ook hetzelfde formaat?!

      raar dat hij dan zo'n dikke zwarte rand zet, ik heb dit zeker bij 20 foto's...
      maar heb ze wel nog niet besteld...
      You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
      www.koendd.be

      FZ50

      Comment


      • #48
        Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

        Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
        weet iemand wat dit is?



        beide foto's hebben dezelfde grootte maar bij sommige foto's komt een zwarte rand boven en onder en bij andere is niets aan de hand...
        Staat dit dan ook op de foto als je hem afdrukt?

        groeten en bedankt,
        Koen
        Hallo,

        Ik had dit verschijnsel ook. Het deed zich enkel voor met de landscape foto's op de eerste lijn in de uploadsoftware. Alle foto's hadden een perfecte 2:3 verhouding.
        De uiteindelijke afdrukken hadden geen randen of vervorming, dus waarschijnlijk gaat het om een software bug. Ik vind de uploadsoftware wel een beetje povertjes uitvallen...
        Online afdrukcentrales voor digitale foto's: de prijzen vergeleken - http://www.digitale-foto.be - Fotoboeken

        Comment


        • #49
          Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

          tjah,
          het maakt eigenlijk niet veel uit want de betaling werkt niet.

          zowel niet via eenmalige machtiging als via visa wil hij niet verder.
          Als ik mijn bankrek invul zegt hij dat hij fout is (maar dat is het niet)
          ik heb alle manieren van invullen geprobeerd

          met streepjes, spaties of alles aan elkaar maar het lukt niet...
          You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
          www.koendd.be

          FZ50

          Comment


          • #50
            Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

            het is ondertussen gelukt via uploaden met de browser.
            Maar ik denk dat ik door de vorige bestelling mijn tegoedbon van 20 foto's voor de eerste bestelling verloren ben (als bij de post enkele repley's hoger)

            ik heb een mailtje gestuurd.
            Maar ze zijn toch iig toegekomen.

            bedankt BD
            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
            www.koendd.be

            FZ50

            Comment


            • #51
              Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

              hallo :


              net mijn 70 *gratis* foto's ontvangen !!!
              Mooie kwaliteit


              nogmaals bedankt BD & Pixum voor dit zomergeschenk

              gtx
              BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
              It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

              Comment


              • #52
                Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                Ik heb vandaag ook mijn fotos gekregen, eigenaardig genoeg in het dubbel: 84 X 2 is 168

                De prijs is gelukkig niet verdubbeld.
                Kwaliteit is uitstekend, en het heeft langer geduurd om alles op te loaden dan om de fotos thuis te krijgen!

                BD en Pixum bedankt!

                Comment


                • #53
                  Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                  Ik heb net ook mijn foto's gekregen

                  De mails met de orderbevestiging,... zijn beter dan de andere diensten die ik tot nog toe gebruikte en de leveringssnelheid is ook erg goed. Het is wel spijtig dat men geen afdrukken op mat/satijn papier levert - glanzend is niet zo mijn ding. Ik heb wel al hun volledige site doorsnuffeld en alle andere dingen die men aanbiedt eens bekeken. Denkelijk zal Pixum dus nog bestellingen mogen verwachten
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                  Comment


                  • #54
                    Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                    Ziezo, ieder VZW-lid zou ondertussen zijn persoonlijke code ontvangen moeten hebben.

                    Tip van de dag: zorg er voor dat je mailbox niet overvol is, het zou zonde zijn dat net deze mail niet afgeleverd kan worden.
                    Ik vrees dat dit bij mij het geval geweest is ,was op verlof in de periode van 1tot 14 augustus .Misschien kan dit nog recht gezet worden mod .

                    Dank bij voorbaat
                    wingske

                    Comment


                    • #55
                      Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                      Oorspronkelijk geplaatst door wingske Bekijk bericht
                      Ik vrees dat dit bij mij het geval geweest is ,was op verlof in de periode van 1tot 14 augustus .Misschien kan dit nog recht gezet worden mod .
                      Is ondertussen in orde gebracht.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #56
                        Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                        Zo, heb alles netjes ontvangen.

                        Konklusies :

                        1/uploaden gaf geen probleem
                        2/door mijne eigen verstrooidheid had ik de overschrijving gemaakt zonder vermelding van mijn uniek bestelnr. , heb dit nadien vastgesteld en mail gestuurd naar Pixum...zéér snel een reaktie van hen ontvangen dat dit géén prob was...
                        3/na ontvangst van mijn 0,99 n€uri's bevestigingsmail van Pixum dat de pics onderweg waren
                        4/3 dagen later netjes thuis in een kartonnen enveloppe.
                        5/foto's zijn prima van kwaliteit, niet overal nétjes gesneden (rand van papier licht beschadigd)

                        Dus : prima kwaliteit op prima papier, snijden kan beter, prima communicatie van Pixum en dito afhandeling !

                        Bedankt BD én Pixum
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment


                        • #57
                          Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                          net 50 pics laten afdrukken

                          eerlijk gezegd: zwaar teleurgesteld door de kwaliteit, in lichte vlakken is er bij verschillende afdrukken duidelijk een soort van 'banding', rode, blauwe en gele banden die over de hele foto lopen, net alsof de printer vuile koppen had of niet goed uitgelijnd waren. + dat sommige kleuren veel te flets waren.

                          Tegelijkertijd had ik de foto's laten afdrukken bij foto.com, wat een verschil

                          Als eerste kennismaking met pixum: Aan mij gaan ze geen klant hebben gewonnen
                          Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

                          Comment


                          • #58
                            Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                            Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
                            net 50 pics laten afdrukken

                            eerlijk gezegd: zwaar teleurgesteld door de kwaliteit, in lichte vlakken is er bij verschillende afdrukken duidelijk een soort van 'banding', rode, blauwe en gele banden die over de hele foto lopen, net alsof de printer vuile koppen had of niet goed uitgelijnd waren. + dat sommige kleuren veel te flets waren.
                            Neem eens contact op met Pixum. De kwaliteit is normaal gesproken bij de betere die je in afdrukcentrales kan vinden!
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #59
                              Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                              Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
                              net 50 pics laten afdrukken

                              eerlijk gezegd: zwaar teleurgesteld door de kwaliteit, in lichte vlakken is er bij verschillende afdrukken duidelijk een soort van 'banding', rode, blauwe en gele banden die over de hele foto lopen, net alsof de printer vuile koppen had of niet goed uitgelijnd waren. + dat sommige kleuren veel te flets waren.

                              Tegelijkertijd had ik de foto's laten afdrukken bij foto.com, wat een verschil

                              Als eerste kennismaking met pixum: Aan mij gaan ze geen klant hebben gewonnen
                              Mij hoor je niet klagen; gisteren de foto's ontvangen en zowel opnames in kleur, sepia en zelfs zwart-wit zijn ok
                              Canikon 40D - D200, D300

                              Comment


                              • #60
                                Re: Tot 70 Gratis afdrukken dankzij Belgiumdigital VZW!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                                Neem eens contact op met Pixum. De kwaliteit is normaal gesproken bij de betere die je in afdrukcentrales kan vinden!
                                Kan hiermee volledig instellen. Heb verleden week 845 afdrukken laten uitvoeren op formaat 13 x 18,5 cm. Bestemming album voor Touroperator. Waren zeer tevreden van kwaliteit en moet zeggen dat het moeilijke klanten zijn. Voor mij is Pixum een aanrader. Kwaliteit, service en leveringstermijn zijn super.

                                Henri
                                lidnummer: BD0435BE

                                Comment

                                Working...
                                X