Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steun ons als vzw-lid in 2020!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Steun ons als vzw-lid in 2020!

    Beste vzw-lid,

    Graag willen we je danken voor je aanwezigheid op en bijdrage tot dit forum gedurende het voorbije jaar.

    Na de viering van ons 20-jarig bestaan in 2019 werken we opnieuw volop aan een aantrekkelijk programma, met activiteiten voor elke fotoliefhebber.

    Een community als de onze kan onmogelijk bestaan zonder de hulp van partners/adverteerders, en de vrijwillige bijdragen van leden.
    Met die steun kunnen we onze werking verder uitbouwen en verbeteren, en de onafhankelijkheid ervan garanderen.
    We willen je dan ook uitnodigen om de Belgiumdigital-familie in 2020 actief te ondersteunen als lid van onze VZW.

    Het lidgeld voor 2020 blijft ongewijzigd op €45 en geeft recht op:
    • korting* of andere voordelen* bij Belgiumdigital workshops en activiteiten;
    • een jaar lang een onbeperkte 20% korting op alle bestellingen bij CEWE Fotoservice (excl. verwerkings- en verzendkosten);
    • korting op de toegang tot evenementen zoals de Photo Days in Brussel, de Photo Inspiration Day (ja, er komt er nog eentje!) en het Lowland Photo Festival;
    • toegang tot de private forums voorbehouden aan vzw-leden;
    • je eigen portfolio op de BD-server voor je beste foto’s;
    • een gratis ongevallenverzekering (lichamelijke schade) bij erkende Shooting Days;.
    • toegang tot en stemrecht op de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (en kans om daar één van twee aankoopbonnen van 125€ en eventuele andere sponsorprijzen te winnen)

    (Voor het gratis jaarabonnement op het fotomagazine Shoot moest je aanmelden én betalen vóór 12 januari 2020)

    * Voorbeeld: op eerdere workshops kregen de vzw-leden een korting op de deelnameprijs, en voorrang bij de plaatsreservatie.

    Je kunt je vanaf nu aanmelden via het online registratieformulier.
    Gelieve je persoonlijke gegevens volledig in te vullen (anders kunnen we niet met jou communiceren!) en die eerst op te slaan vooraleer je lidmaatschap te bevestigen.

    Wij hopen je vaak te kunnen begroeten tijdens de komende maanden, en danken je alvast voor je gewaardeerde steun!

    Het bestuur en de medewerkers van Belgiumdigital VZW
    Last edited by baloo; 14 januari 2020, 16:49.
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

  • #2
    Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

    Het is gebeurd.
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #3
      Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

      aanmelden via de link lukt niet. Ik kan mij wel aanmelden op het forum. De Link geeft volgende foutmelding:
      " invalid query: 1064-You have an error in your SQL syntax "
      Geprobeerd in de browsers firefox, edge, brave. Is hier een oplossing voor?

      mvg,
      Paul
      "It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds

      Comment


      • #4
        Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

        Hier geen probleem hoor.Peter

        Comment


        • #5
          Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

          Werkt hier ook, is gebeurd.

          Comment


          • #6
            Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

            Oorspronkelijk geplaatst door paul' Bekijk bericht
            aanmelden via de link lukt niet. Ik kan mij wel aanmelden op het forum. De Link geeft volgende foutmelding:
            " invalid query: 1064-You have an error in your SQL syntax "
            Geprobeerd in de browsers firefox, edge, brave. Is hier een oplossing voor?

            mvg,
            Paul
            Klik gewoon in de menubalk op Belgiumdigital.
            Onderaan vind je dan de knop die je naar de inschrijvingspagina leid.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

              Het is gebeurd

              Comment


              • #8
                Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

                hallo , de hernieuwing is vlot verlopen maar ik heb nog geen bevestiging e-mail gekregen
                om de betaling te doen
                grtjs
                mielke
                grijs
                mielke :-)

                Comment


                • #9
                  Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

                  hallo dank u hiervoor ik heb de testmail gekregen
                  heb ondertussen de e-mail gevonden tussen de rommel van de spam en ongewenste reclame :-(
                  heb dan ook vlug mijn lidgeld betaald :-)
                  bedankt voor de mail
                  mielke

                  nog een mooie kerst :-)
                  grijs
                  mielke :-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

                    Is het mogelijk dat de lidkaarten 2020 nog niet zijn verstuurd? Ik heb de vraag reeds enkele malen gesteld doch krijg geen reactie!
                    ___________________________________
                    JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

                      Oorspronkelijk geplaatst door JeanP Bekijk bericht
                      Is het mogelijk dat de lidkaarten 2020 nog niet zijn verstuurd? Ik heb de vraag reeds enkele malen gesteld doch krijg geen reactie!
                      Da's toch al enkele maanden geleden hoor.
                      Best contact opnemen met het BD-bestuur via het contactformulier.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

                        Beste,

                        We hebben je vraag via de helpdesk al 5x ontvangen en evenveel keer beantwoord...
                        Je lidkaart is in februari verstuurd naar het door jou opgegeven adres.
                        Die kan dus (helaas) "onderweg" ergens verloren zijn gegaan ...
                        Via de helpdesk gebruiken we het mailadres dat je zelf gebruikt hebt. Klopt dat nog wel?
                        We hebben je immers al 5x geantwoord ...
                        Heb je je spambox eens nagekeken?

                        Jaja

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

                          Bedankt, dat is heel raar. In de spam zit niks. Ik kijk dat regelmatig na. De reactiemails op discussies krijg ik wel altijd.
                          Grt Jean-Pierre
                          ___________________________________
                          JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Steun ons als vzw-lid in 2020!

                            Oorspronkelijk geplaatst door JeanP Bekijk bericht
                            Bedankt, dat is heel raar. In de spam zit niks. Ik kijk dat regelmatig na. De reactiemails op discussies krijg ik wel altijd.
                            Grt Jean-Pierre
                            Inderdaad heel raar ...
                            Maar je hebt nu een antwoord - al duurde het wat langer.

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment

                            Working...
                            X