Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RSS feeds belgiumdigital

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: RSS feeds belgiumdigital

    in mozilla thunderbird (e-mail programma van mozilla) kan je je rss feeds rechtstreeks laten binnen komen. open thunderbird --> extra--->accountinstellingen--->account toevoegen--->rss news en blogs--->volgende --->accountnaam ingeven (bvb belgium digital )--->volgende--->klaar---->klik op accountnaam--->abonnementen beheren--->klikken op accountnaam (of op bewerken ,eerst account selecteren )--->veld feed url invullen met rss link http://forum.belgiumdigital.com/external.php?type=rss2 +3x ok .nu krijg je alle nieuwe post van bd als je thunderbird opent . hopelijk hebben jullie er iets aan .
    groetjes yves

    Comment


    • #17
      Re: RSS feeds belgiumdigital

      "RSS news and blogs"

      Dat staat er bij mij niet bij...ik heb alleen staan "emailaccount" en "nieuwsgroepen".

      Wat nu?

      Comment


      • #18
        Re: RSS feeds belgiumdigital

        Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
        "RSS news and blogs"

        Dat staat er bij mij niet bij...ik heb alleen staan "emailaccount" en "nieuwsgroepen".

        Wat nu?
        @geertjebeertje , al ik de knop "account toevoegen" aanklik
        krijg ik de keuze tussen e-mailaccount , rss news en blogs en nieuwsgroepaccount. waarom jij dit niet krijgt weet ik niet .misschien andere versie .mijn versie is mozilla thunderbird versie 1.0 (20041206) en is gedownloaded van de officiele mozilla site .
        mvg yves

        Comment


        • #19
          Re: RSS feeds belgiumdigital

          awel, ik heb net dezelfde versie...dat vind ik straf!

          Kan iemand helpen?

          Of kan ik al mijn mails (gekregen en verzonden mails) opslaan...Thunderbird deïnstalleren en herinstalleren. En dan de opgeslagen mails terug in voeren? (en mijn adreslijsten niet te vergeten natuurlijk...)

          Comment


          • #20
            Re: RSS feeds belgiumdigital

            Het is al opgelost...

            Ik had blijkbaar bij de eerste installatie de RSS-feeds manueel uitgeschakeld...niet geïnstalleerd dus. Ik kende het toen niet en dacht dat ik het dus ook niet nodig had.

            Ik heb nu THunderbird opnieuw gedownload en gewoon geïnstalleerd. Het programma bewaard automatisch alles. Ik kon gewoon terug opstarten en verder doen...

            Comment


            • #21
              Re: RSS feeds belgiumdigital

              ben er nu ook mee vertrokken (werk met rssreader)
              heb wel 1 vaststelling: niet alle nieuwe posts worden in mijn reader getoond!
              nog iemand hier ervaring mee?
              www.digitalclickx.com

              Comment


              • #22
                Re: RSS feeds belgiumdigital

                Dat heb ik ook...maar ik heb nog een groter probleem. Ik kan in mijn Thunderbird de nieuwe feeds niet ophalen zo lijkt het...

                Waar kan dit aan liggen? Als ik op vernieuwen of ophalen klik gebeurt er helemaal niks...

                Wat nu?

                Comment


                • #23
                  Re: RSS feeds belgiumdigital

                  Kan het zijn dat de RSS feed van het volledige forum enkel de 15 meest recente posts bevat? (Individuele feeds niet geprobeerd) Is er een manier om dit aantal te verhogen?
                  Groeten, David

                  Comment


                  • #24
                    Re: RSS feeds belgiumdigital

                    Ik gebruik als reader o.a. Google
                    Zeer overzichtelijk en je hebt enkel een browser nodig.

                    http://www.google.com/reader

                    Comment


                    • #25
                      Re: RSS feeds belgiumdigital

                      Is best leuk deze RSS feed, maar ik heb de indruk dat de updatesnelheid véél te traag is ivm het debiet aan boodschappen op BD. Kan dit eventueel aangepast worden:?

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: RSS feeds belgiumdigital

                        Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                        Is best leuk deze RSS feed, maar ik heb de indruk dat de updatesnelheid véél te traag is ivm het debiet aan boodschappen op BD. Kan dit eventueel aangepast worden:?
                        Sugar, de feeds zijn continue beschikbaar, en steeds actueel. Wanneer je de RSS link opvraagt worden ze aangemaakt.

                        Bedoel je niet eerder dat je RSS reader de feeds niet snel genoeg actualiseerd?

                        Ik gebruik bloglines.com als RSS reader en daar merk ik dit fenomeen ook bij veel blogs.

                        peter

                        Comment


                        • #27
                          Re: RSS feeds belgiumdigital

                          Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                          Is best leuk deze RSS feed, maar ik heb de indruk dat de updatesnelheid véél te traag is ivm het debiet aan boodschappen op BD. Kan dit eventueel aangepast worden:?
                          Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                          Sugar, de feeds zijn continue beschikbaar, en steeds actueel. Wanneer je de RSS link opvraagt worden ze aangemaakt.

                          Bedoel je niet eerder dat je RSS reader de feeds niet snel genoeg actualiseerd?
                          Precies daarom vroeg ik ook eerder al of het niet mogelijk is om meer dan de 15 laatste posts te retourneren via RSS. Dan hoeft de update-speed niet noodzakelijk verlaagd te worden.
                          Groeten, David

                          Comment

                          Working...
                          X