Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photo Days 2022 - Vind hier je kortingcode!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photo Days 2022 - Vind hier je kortingcode!



    De volgende Photo Days beurs komt eraan, en natuurlijk is ook Belgiumdigital opnieuw van de partij!

    Kom ons bezoeken op onze stand, en fotografeer onze vertrouwde modellen in onze studio.

    Met de kortingcode PhDBeldigL22 kan toegangstickets kopen aan 8€ (i.p.v. 12€ aan de kassa of 10€ online).

    Ga naar de tickets pagina, klik op HEB JE EEN CODE? en voer de kortingcode in.

    Meer informatie over de beurs op de officiële website.




    Tot en met 20 augustus kan je ook foto's insturen voor de fotowedstrijd, waarbij mooie prijzen te winnen zijn.

    Tot binnenkort in Brussel!
    Last edited by baloo; 21 augustus 2022, 22:21.

  • #2
    Re: Photo Days 2022

    Hoi, lijkt mij zeker interessant om eens naartoe te gaan...
    Ben daar nog nooit geweest, maar wel vroeger naar bv Photokina...

    Is dit gelijkaardig maar kleinere schaal?

    Meer focus op equipment of meer naar workshops?
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Re: Photo Days 2022

      De schaal is compacter dan Photokina - maar dat had u wellicht verwacht.
      Eigenlijk is er voor mij voldoende te beleven - de belangrijkste fabrikanten/verdelers zijn aanwezig - je kan zowel "speelgoed" testen, als interessante mensen spreken, als lezingen volgen, foto's gaan bekijken - en uiteraard ook fotograferen (niet enkel op de bd-stand).
      Bekijk de beelden van de vorige events, zowel op BD als op de webstek van het evenement zelf ga je dat wellicht wel vinden.

      Comment


      • #4
        Re: Photo Days 2022

        ... en een leuke babbel op de stand van Belgiumdigital is ook altijd leuk. Onze leden in levende lijve ontmoeten is voor ons heel leerrijk en prettig.
        Dus, zeker de BD-stand bezoeken [emoji106]

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Photo Days 2022

          Oorspronkelijk geplaatst door RvB Bekijk bericht
          Vanaf 1 augustus vind je hier een kortingscode voor toegangstickets.
          Komt die kortingscode hier?
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Photo Days 2022

            Zie aanpassingen aan eerste bericht in deze draad!
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

            Comment


            • #7
              Re: Photo Days 2022

              Hoi,

              Is er mss ergens een lijst of plan van wie waar stond op de beurs?

              Ben opzoek naar de naam van een fotograaf die rechtover de stand van BD foto's uithangen had. Was zwart wit fotografie

              Comment


              • #8
                Re: Photo Days 2022

                Oorspronkelijk geplaatst door Heremans M Bekijk bericht
                Hoi,

                Is er mss ergens een lijst of plan van wie waar stond op de beurs?

                Ben opzoek naar de naam van een fotograaf die rechtover de stand van BD foto's uithangen had. Was zwart wit fotografie

                Beste,

                Tegenover de stand van Belgiumdigital was een muur met allemaal foto's van de firma Laminamarc.
                Ze zorgen blijkbaar voor het lamineren van foto's. De voorbeelden waren waarschijnlijk van een aantal verschillende fotografen.
                Googelen op hun naam leverde helaas geen bruikbare resulaten op ...
                Misschien heb jij meer succes?

                Links van Belgiumdigital was de stand van de Beroepsfotografen (waar ook geregeld lezingen waren) - www.beroepsfotografen.be
                Daar hingen ook een aantal zwartfitfoto's, voornamelijk boudoir/lingerie. Misschien bedoelde je die stand?

                Groeten,
                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Re: Photo Days 2022

                  Laminamarc is een Spaans familiebedrijf dat zich uitsluitend toelegt op framing voor professionals in de fotografische, decoratieve, reclame, enz ...
                  Link: https://laminamarc.com/en/home/ (Engelse versie - ook in Spaans, Frans en Duits te lezen).

                  De foto's zijn daarom inderdaad wellicht van verschillende fotografen.

                  De firma is een sponsor van Beroepsfotografen.be, vandaar vermoedelijk de nabijheid van beide stands.
                  Misschien weten zij je te vertellen of er ook foto's van Belgische fotografen bij zijn?
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photo Days 2022

                    Hoi,

                    Daar kan ik al mee aan de slag, bedankt voor de reactie.
                    Het ging inderdaad over de beroepsfotografen stand, hier kan ik al mee opzoek :-)

                    Comment

                    Working...
                    X