Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden in 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Lid worden in 2006

    Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
    Tja... een rationeel denkend individu zet zich nu eenmaal niet in voor collectieve doelen e .

    Verzekering is alleen voor de BD leden hoor

    Het gaat me niet om die 25 euro (voor het collectieve welzijn), die betaal ik al sinds het begin, maar wel over die extra 5 euro voor de verzekering. Indien ik hiermee verzekerd ben (ook materieel ?) dan ben ik akkoord. Indien het een verzekering is voor elk groepsgebeuren: niet akkoord. Dan moet er een bijdrage per deelnemer per activiteit voorzien worden en het lidgeld op 25 euro gehouden worden!
    lijn
    canon eos 350d

    Comment


    • #92
      Re: Lid worden in 2006

      Oorspronkelijk geplaatst door katelijn
      Het gaat me niet om die 25 euro (voor het collectieve welzijn), die betaal ik al sinds het begin, maar wel over die extra 5 euro voor de verzekering. Indien ik hiermee verzekerd ben (ook materieel ?) dan ben ik akkoord. Indien het een verzekering is voor elk groepsgebeuren: niet akkoord. Dan moet er een bijdrage per deelnemer per activiteit voorzien worden en het lidgeld op 25 euro gehouden worden!
      Katelijn, de concrete uitwerking van het hele verzekering-gebeuren zal pas kunnen als er een verzekeringscontract is afgesloten. Dan pas weten we wat kan en wat niet kan.
      In principe zijn enkel de VZW-leden verzekerd als er een ledenverzekering komt. Wordt er gekozen voor een verzekering per activiteit, dan kunnen niet-VZW leden ook genieten van een verzekering mits een kleine bijdrage.

      Naar alle waarschijnlijkheid zal de €5 onvoldoende zijn om een verzekering af te sluiten, op die verhouding tot het totale lidgeld zou ik me dan ook niet doodstaren.

      Meer hierover zodra er nieuws te melden is.

      Enne, voor alle duidelijkheid, fotomateriaal zal niet verzekerd worden via BD.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #93
        Re: Lid worden in 2006

        Ik ben er zeker van (na de uitleg op de algemen vzw vergadering) dat dit in orde gaat komen.
        Er gaan twee soorten SD's zijn...
        Een gewone vlug in elkaar gestoken, effe naar Bokrijk of Mechelen trekken met een paar BDers. Daar heb je geen verzekering voor nodig en moet je dus ook niet aan BD aanvragen.
        En een andere SD, een grote georganiseerde SD. Soms op prive terrein, zoals de SD Waterschei modellendag ('t is maar een voorbeeld he? .)
        Zo'n SD wordt aangevraagd bij BD en daar komt dan een verzekering voor. Of dit nu voor leden of niet leden is blijft gelijk... De niet leden moeten dan maar, zoals Hombre zegt, een kleine verzekeringbijdrage geven...

        Het zal wel los lopen. Ik begrijp ook, en dat heb ik op de vergadering ook gezegd, dat dit niet van vandaag op morgen kan. Zoiets vergt tijd. Maar het komt er en daar zijn we blij om.

        Comment


        • #94
          Re: Lid worden in 2006

          Oorspronkelijk geplaatst door mic
          Het zal wel los lopen. Ik begrijp ook, en dat heb ik op de vergadering ook gezegd, dat dit niet van vandaag op morgen kan. Zoiets vergt tijd. Maar het komt er en daar zijn we blij om.
          Inderdaad en er wordt dan ook aan gewerkt achter de schermen van dit forum en na de normale werkuren
          Groeten,
          Ludo

          Comment


          • #95
            Re: Lid worden in 2006

            Mijn bijdrage is onderweg
            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

            Comment


            • #96
              Re: Lid worden in 2006

              even een vraagje:
              krijg je een uitnodiging om te betalen persoonlijk, of per mail adres, Corien mocht nl al betalen, maar ik nog niet.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #97
                Re: Lid worden in 2006

                @Bouk en Corien, zie PM

                Comment


                • #98
                  Re: Lid worden in 2006

                  voor mekaar hoor Lut.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #99
                    Re: Lid worden in 2006

                    ik heb mij ook opnieuw lidgemaakt in 2006.
                    ik hoop er evenveel plezier aan te bevelen als vorig jaar.
                    ik kan alleen maar zeggen:
                    doe zo verder!
                    eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
                    --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

                    Comment


                    • Re: Lid worden in 2006

                      ook betaald.
                      ik had de overschrijving al wel gedaan alvorens ik bevestigingsmail had gekregen. Hoop dat dit geen probleem is (heb bij ref gewoon nickname gezet, woonplaats begunstigde is niet ingevuld).
                      Stijn Swinnen
                      Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                      I am not a gear whore showing off my glass collection

                      Comment


                      • Re: Lid worden in 2006

                        Ook weer mijn goede daad gedaan
                        Groetjes,
                        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                        Comment


                        • Re: Lid worden in 2006

                          Betaling is uitgevoerd
                          meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                          Comment


                          • Re: Lid worden in 2006

                            Even over het hoofd gezien, als ik vandaag nog overschrijf ben ik dan nog op tijd voor het ontvangen van de lidkaart?


                            Greetz, RonnyE

                            Comment


                            • Re: Lid worden in 2006

                              Mijn bijdrage is eveneens onderweg.....
                              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                              Comment


                              • Re: Lid worden in 2006

                                Zo juist men lidnummer gekregen en men 30 euro overgeschreven alle kleintjes maken een groot en een dikke PROFICIAT aan de mensen die BD draaiend houden alvast bedankt mvg duindistel

                                Comment

                                Working...
                                X