Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden in 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lid worden in 2006

    Da's nu eens 30€ dat ik met plezier overschrijf .... veel succes toegewenst aan alle BD-medewerkers.
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #17
      Re: Lid worden in 2006

      Moeten we niet wachten tot 1/1/2006 1 seconde na 00:01 uur om te betalen?
      Anders gaat die stortingen bij het boekjaar 2005 zijn.
      Lut zei me om het de boekhouder makkelijk te maken even te wachten tot 1 sec na middernacht van 't nieuwe jaar.
      Dus vanaf 00:01 uur zondagmorgen beginnen met storten. en daarna pas het glas champagne (Fanta)heffen...

      Comment


      • #18
        Re: Lid worden in 2006

        Oorspronkelijk geplaatst door lut
        Precies! en dan nog wachten tot na 1 januari, om boekhoudkundige probleempjes te vermijden!
        Tegenwoordig duurt dat ook weer enkele dagen die overschrijvingen... Dus hopelijk komen ze té laat aan...
        -=- Light is the key...

        Comment


        • #19
          Re: Lid worden in 2006

          Heb ik iets gemist lidgeld opgetrokken van 25€ naar 30€.???
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

          Comment


          • #20
            Re: Lid worden in 2006

            Betaling vertrekt hier de 2de
            Prettige eindejaarsfeesten en voorzichtig het nieuwe jaar in
            Groetjes,
            Peter

            Comment


            • #21
              Re: Lid worden in 2006

              Oorspronkelijk geplaatst door Cois
              Heb ik iets gemist lidgeld opgetrokken van 25€ naar 30€.???
              Yep, op bestuursvergadering laatst in st-truiden samen goedgevonden voor het verdere bestaan van BD met acties zoals SD's etc... (en verzekeringen... )
              -=- Light is the key...

              Comment


              • #22
                Re: Lid worden in 2006

                Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                Yep, op bestuursvergadering laatst in st-truiden samen goedgevonden voor het verdere bestaan van BD met acties zoals SD's etc... (en verzekeringen... )
                Dank U voor den uitleg.
                Maar daar ik nog weinig actief ben op forum's moet ik daar toch nog eens over nadenken.
                Want tenslotte betaal je ook voor de niet betalende leden bij,als er meer mee moesten betalen was het misschien voor de andere ook goedkoper.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #23
                  Re: Lid worden in 2006

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                  Dank U voor den uitleg.
                  Maar daar ik nog weinig actief ben op forum's moet ik daar toch nog eens over nadenken.
                  Want tenslotte betaal je ook voor de niet betalende leden bij,als er meer mee moesten betalen was het misschien voor de andere ook goedkoper.
                  Het is een forum en om al het materiaal en bandbreedte te sponseren moet er geld zijn hé... Er zou misschien een onderscheid komen tussen betalende/niet betalende leden, maar das nog afwachten. En euh 5€ extra valt nog wel mee... als het elk jaar zo zal zijn, tja dan kan je er eens anders over nadenken. Het is hoe je het zelf bekijkt en 30€/jaar is nu niet echt een probleem hé... Ik heb althans hier veeel bijgeleerd.

                  Nog vele jaren voor BD... en sebiet is 2005 al voorbij....
                  -=- Light is the key...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Lid worden in 2006

                    Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                    Het is een forum en om al het materiaal en bandbreedte te sponseren moet er geld zijn hé... Er zou misschien een onderscheid komen tussen betalende/niet betalende leden, maar das nog afwachten. En euh 5€ extra valt nog wel mee... als het elk jaar zo zal zijn, tja dan kan je er eens anders over nadenken. Het is hoe je het zelf bekijkt en 30€/jaar is nu niet echt een probleem hé... Ik heb althans hier veeel bijgeleerd.

                    Nog vele jaren voor BD... en sebiet is 2005 al voorbij....
                    We zullen wel zien,in ieder geval nog een prettig einde jaar en een goede gezondheid 2006 zenne.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #25
                      Re: Lid worden in 2006

                      Mijn steun hebben jullie ook....na een beetje woelige wateren het voorbije jaar varen we hopelijk dit jaar in een kalme zee
                      En ja 5 euro meer....als we de "boel" daarmee draaiende kunnen houden
                      Hopelijk dit jaar nog wat meer steunende(betalende) leden, want zeg nu zelf welke vereniging is nu volledig gratis...de informatie die we hier bijeen sprokkelen kost dan nog geen fluitje van een cent
                      Aan iedereen nog een fijn BD-jaar toegewenst !!!
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Lid worden in 2006

                        Daarnet (jawel op 1 januari) de 30 Euro overgeschreven.

                        Al heel veel bijgeleerd op dit forum.
                        Beste Wensen !

                        Comment


                        • #27
                          Re: Lid worden in 2006

                          'k was een tevreden betalend lid tijdens het afgelopen 2005. Dus daarom maar meteen hetzelfde gedaan voor 2006.

                          Doe zo verder BD !
                          Groeten,
                          Ludo

                          Comment


                          • #28
                            Re: Lid worden in 2006

                            Ziezo, het lidgeld voor 2006 is onderweg.
                            Dat BD nog mag groeien en bloeien in 2006.

                            Eigenlijk is dat weinig geld voor 365 dagen plezier.......
                            Een concertticketje voor één avondje is veeeel duurder.

                            Groetjes

                            Skitch
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • #29
                              Re: Lid worden in 2006

                              Voila ze, ze zijn ook weer betaald
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • #30
                                Re: Lid worden in 2006

                                gaat het op Alfabet, Corien heeft een uitnodiging gehad om te betalen, ik nog niet???.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X