Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

    [/url]

    Belgiumdigital: hét trefpunt voor digitaal fotograferen

    In juli 1999 besloten enkele enthousiaste fotoliefhebbers bij het prille begin van de digitale fotografie samen de mogelijkheden van dit nieuwe medium te verkennen. Wat startte als een kleinschalig communicatiemiddel voor bevriende hobbyisten is intussen uitgegroeid tot een toonaangevende online-gemeenschap voor iedereen die enthousiast bezig is met en meer wil leren over digitale fotografie. Beginners, gevorderden en (semi)professionelen zijn allen even welkom.

    Centraal in de werking staat het grootste Nederlandstalig discussieforum waar – geheel gratis – fotografen ideeën en foto’s kunnen uitwisselen, de laatste nieuwtjes bespreken, en antwoorden vinden op praktische en technische vragen. Vandaag telt het Belgiumdigital forum meer dan 61.000 geregistreerde gebruikers en meer dan 4,8 miljoen berichten. Dagelijks komen tot 12.000 unieke bezoekers een kijkje nemen.

    Een selectie van de gepubliceerde foto’s wordt wekelijks verzameld in een ‘Hall of Fame’. Verder zijn er de maandelijkse ‘BD Challenge‘ fotowedstrijd (momenteel even met rust, in afwachting van een software update) en de regelmatige ‘Shooting Days’ (foto-uitstappen) met gevarieerde thema’s en locaties. Af en toe komen er instructieve workshops. Daarnaast zorgt Belgiumdigital voor animatie op publieke evenementen, zoals de jaarlijkse Photo Days beurs.

    Belgiumdigital werkt nauw samen met het Belgische fotomagazine Shoot sinds de lancering ervan in 2009.

    Je kunt onze vereniging ook volgen op onze Facebook pagina en (sinds kort) via Instagram. Onze leden zijn verder actief in de belgiumdigital.com Facebook groep.


    Belgiumdigital vzw

    De werking van Belgiumdigital wordt gedragen door een ploeg vrijwilligers: moderatoren die de discussies in goede banen leiden, mensen die de activiteiten organiseren of begeleiden, en een kleine bestuursploeg. Al deze medewerkers zetten zich volledig belangeloos in. Om de financiële en organisatorische aspecten correct te beheren werd al vroeg ‘Belgiumdigital vzw’ opgericht, een Vereniging zonder Winstoogmerk (in Nederland vergelijkbaar met een Stichting). De benodigde werkingsmiddelen worden gehaald uit (vrijwillige) lidgelden en uit samenwerkingen met partners.
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

  • #2
    Re: Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

    proficiat ,en chapeau voor al die mensen die zich hier dagelijks voor inzetten ,we kunnen wel eens commentaar geven en kritiek ,maar een complimentje mag ook wel eens gegeven worden . Ik kijk uit naar de toekomst met de eventuele nieuwe software

    Comment


    • #3
      Re: Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

      Proficiat aan al de mensen die achter de schermen dit forum in goede banen leiden en houden.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

        Proficiat! Knap werk!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

          Al ben ik hier niet meer (zo) actief , ik wens BD een heel goede verdere toekomst toe!! Ik bewaar er warme herinneringen aan en zal af en toe komen 'langswaaien'.

          groeten Jan aka Jamonadap
          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

            Oorspronkelijk geplaatst door jamonadap Bekijk bericht
            Al ben ik hier niet meer (zo) actief , ik wens BD een heel goede verdere toekomst toe!! Ik bewaar er warme herinneringen aan en zal af en toe komen 'langswaaien'.

            groeten Jan aka Jamonadap
            Hoi Jan,

            Leuk om je hier weer te zien/lezen/horen ... [emoji6]

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Hiep! Hiep! Belgiumdigital bestaat vandaag 23 jaar! Hoera!

              proficiat en bedankt aan alle vrijwilligers!
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

              Comment

              Working...
              X