Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

    Mijne numero is voor een jaar extra bezet
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #32
      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

      Zo de eurootjes zijn weer onderweg, we moeten de boel wel draaiende houden.
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #33
        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

        Mailtje binnengekregen van de week/vorige week

        Heb geld overgemaakt, dus weer lid in 2005.
        Nikon D70 + Tamron 28-300

        http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

        Comment


        • #34
          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

          Mag niet achterblijven natuurlijk...

          Comment


          • #35
            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

            Ik heb vorige week al betaald om de boel hier mee draaiende te houden .
            Dat is een goede investering .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #36
              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

              Mijn 25 eurootjes voor 2005 zijn ook al een tijdje vertrokken..
              Hoeveel eurocent per uur forumgebruik zou dat zijn?
              Is this the real life? Is this just fantasy?
              Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

              Comment


              • #37
                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                heb ook een tijdje terug betaald en we zijn er weer voor een jaartje bij

                maar krijgt ge daar een mailtje van?
                gr, eb

                Comment


                • #38
                  Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                  Oorspronkelijk geplaatst door k@rel
                  Mijn 25 eurootjes voor 2005 zijn ook al een tijdje vertrokken..
                  Hoeveel eurocent per uur forumgebruik zou dat zijn?
                  denk dat ge niet ga toekomen met die 25eurokes
                  gr, eb

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                    Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
                    heb ook een tijdje terug betaald en we zijn er weer voor een jaartje bij

                    maar krijgt ge daar een mailtje van?
                    Als we de betalingen overlopen zal je een mailtje krijgen en daarna krijg je met de post een nieuwe lidkaart...

                    groeten,
                    wim
                    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                    Comment


                    • #40
                      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim
                      Als we de betalingen overlopen zal je een mailtje krijgen en daarna krijg je met de post een nieuwe lidkaart...

                      groeten,
                      wim
                      En wanneer is dat dan, want vorig jaar heeft het bij mij wel een 4-tal maanden geduurd voor ik mijn lidkaart ontving.

                      Hubert
                      Hubert

                      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                        Voila mijn laatste 25 euro zijn weer goed besteed
                        Cypho
                        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                        Comment


                        • #42
                          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                          Ik heb nog steeds mijn lidkaart niet ontvangen, maar wel al betaald op 5 januari. Of krijg je dat pas halfweg het jaar misschien ?

                          Comment


                          • #43
                            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                            Het ga jullie goed maar ik heb mijn lidmaatschap niet verlengd.ik ga er tussen uit.
                            misschien in een later stadium dat ik het weer oppik maar nu even niet.
                            ik zal nog wel regelmatig het forum blijven bezoeken maar daar hoef je geen lid voor te zijn.
                            "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                            Comment


                            • #44
                              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                              Normaal zou je je lidkaard eind januari, begin februari zeker moeten ontvangen...
                              Reden waarom sommigen langer moeten wachten hebben vorig jaar is omdat ze zeer laat in het jaar nog ingeschreven hebben en we groeperen de lidkaarten per 9 (omdat er zoveel op een A4 passen).
                              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                              Comment


                              • #45
                                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                                Oorspronkelijk geplaatst door frevaro
                                Het ga jullie goed maar ik heb mijn lidmaatschap niet verlengd.ik ga er tussen uit.
                                misschien in een later stadium dat ik het weer oppik maar nu even niet.
                                ik zal nog wel regelmatig het forum blijven bezoeken maar daar hoef je geen lid voor te zijn.
                                Voor 0.0685 cent per dag of (minimum....) 0.02 cent per uur..... 'k zou me niet laten kennen hoor...... Zeker weten.

                                Veel goedkoper dan een officiële "photoshop"........ of zo.
                                En alhoewel ik hier af en toe wel eens mijn gedacht wil zeggen. Soms eens te veel voor sommige mods. En dan soms een gebanned wordt....... soms ook weer niet. .
                                Sommige mods zijn sneller in hun reacties dan mijn denkvermogen. (Anciens zijn soms eens trager dan al dat jong volk.... )
                                Soms onterecht... Soms onterechter

                                Maar :
                                'k maak er gebruik van , niet op "toevallige basis" (daar betaal je geen belastingen noch lidgelden voor) maar wel bijna dagelijks.
                                Het is gemakkellijk betaalbaar (democratischer in vgl van wat Bill, Corel en Adobe vragen.... ), dus...... 'k zou niet kunnen verdragen dat ik mezelf geen "ancien" meer kan noemen. Dat vooral.
                                En dat voor 0.02 cent per uur dat ik naar BD kijk. LOL.

                                Frevaro : Ik heb alleszins mijn BD betaald voor 2005.
                                Met veel overtuiging. Niet met volle overtuiging. Maar toch met heel veel.
                                En niet om een lidkaart te krijgen. Maar omdat BD nu eenmaal BD is.


                                Skitch,

                                Een stille genieter.
                                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                                Comment

                                Working...
                                X