Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

    Mij (eindelijk ) ook ingeschreven.

    Ben ik blind of is de link naar de vzw echt van de site verdwenen?
    Ik heb de link hierboven gevolgd maar was eerst aan het zoeken via de site en heb hem daar niet gevonden.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #17
      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

      De link staat inderdaad niet via het menu online, er stond vroeger een banner die naar deze vzw pagina verwees.

      Komt binnenkort in orde als ik wat meer tijd heb om die pagina's een grote update te geven, samen met de homepage zelf...

      wim
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #18
        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

        Voilà bedrag overgeschreven !

        Comment


        • #19
          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

          Ik heb weer voor een jaar getekend!

          Comment


          • #20
            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

            Ik heb net een mailtje gestuurd naar ieder 2004 lid, hopelijk komt alles maar 1x toe want er waren toch weer een 40-tal foute emailadressen... Mag ik jullie vragen om je gegevens uptodate te houden... zeker het emailadres... Als je twijfels hebt stuur een mailtje met je nieuw adres...

            wim
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #21
              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim
              Ik heb net een mailtje gestuurd naar ieder 2004 lid, hopelijk komt alles maar 1x toe want er waren toch weer een 40-tal foute emailadressen... Mag ik jullie vragen om je gegevens uptodate te houden... zeker het emailadres... Als je twijfels hebt stuur een mailtje met je nieuw adres...

              wim
              Mailtje is correct binnen gekomen !
              Hopelijk is betaling even correct buitengegaan...

              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #22
                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                Mailtje daarnet correct binnengekomen!
                Centjes vestuurd!

                Gr,

                sailor
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                Comment


                • #23
                  Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                  ofdat jullie het zagen aankomen vanmorgend centen overgeschreven, net mailtje ontvagen ...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                    Moderator Wim
                    moet ik dan nog eens betalen ? Heb al eens betaald zonder dat mailke
                    Oh, ja, ik had beloofd bij aankoop strap met logo van BD via Corné om die 3 euro zelf te btealen, je weet wel, heel die heisa, ik ga die vanavond ook nog eens doorstorten. Belofte maakt schuld
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #25
                      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                      Mijn betaling is ook juist gebeurd, nu kan ik weer een jaar lang foto's trekken !!!
                      Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                      www.bartvo.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                        Oei.. ik heb net voor Sunami 00001212 gestort...
                        Zal dus één jaar moeten passen...

                        Comment


                        • #27
                          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                          Ok, ik betaal toch... (grapje)

                          Maar op één voorwaarde !!!
                          Dat de nickname in het groot op de lidkaart komt en de echte naam in het klein, zodat we geen badges meer moeten maken op de shootings.
                          En in het groot he? Ik bedoel groot genoeg zodat je niet op de borst of borsten van den BDer moet gaan hangen om em te lezen.
                          Dan hebben we iets aan die lidkaart. (nu was hij nutteloos)
                          En kom nu nie af met gezever gelijk verleden jaar:
                          "Jamaar, dat moet zo voor de regels van de VZW..."
                          De nickname in 't groot basta! VZW of niet.
                          Alé merci he...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                            Voila zonet mijn lidgeld opnieuw betaald en ook een nieuw lid bij zoals mijn wederhelft Trees

                            Erik.D en Trees K.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                              Oorspronkelijk geplaatst door mic
                              Oei.. ik heb net voor Sunami 00001212 gestort...
                              Zal dus één jaar moeten passen...
                              Wel ja ik ook,eerst zijn de duur feestdagen nog maar juist voorbij,dan storten voor Tsunami ( wat normaal is ) en dan zijn die van BD vzw daar nog.
                              En voor Tsunami krijg je tenminste nog een attest voor de belastingen.
                              Jama jama zenne,nu moet ik op water en brood tot de 15° van de maand.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

                              Comment


                              • #30
                                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                                Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                                Wel ja ik ook,eerst zijn de duur feestdagen nog maar juist voorbij,dan storten voor Tsunami ( wat normaal is ) en dan zijn die van BD vzw daar nog.
                                En voor Tsunami krijg je tenminste nog een attest voor de belastingen.
                                Jama jama zenne,nu moet ik op water en brood tot de 15° van de maand.
                                Allé Cois 'k zal solidair zijn en mee op water en brood gaan tot de 15e ten eerste omdat ik ook mijn lidgeld heb gestort en ten tweede omdat het goed is voor mijn lijn na de feestdagen
                                Groetjes Vicky

                                Comment

                                Working...
                                X