Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumstructuur update.... 1ste fase

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Forumstructuur update....

    Zoals ik al zei ik wacht af ,ik was zéééééééééééér ontgoocheld ,bij het discussie (extra )systeem door het gebrek aan reacties van de betere fotografen en ik vrees dat deze nieuwe structuur hier geen soelaas brengt ;goed van opzet maar gaat er hier nu meer reactie komen dan in het vroegere systeem ik vrees ervoor maar wacht af;de eerste reactie van een senior member in het nieuwe beginnershoekje doet me walgen ;;;sorry

    Comment


    • #32
      Re: Forumstructuur update....

      Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk bericht
      Zoals ik al zei ik wacht af ,ik was zéééééééééééér ontgoocheld ,bij het discussie (extra )systeem door het gebrek aan reacties van de betere fotografen en ik vrees dat deze nieuwe structuur hier geen soelaas brengt ;goed van opzet maar gaat er hier nu meer reactie komen dan in het vroegere systeem ik vrees ervoor maar wacht af;de eerste reactie van een senior member in het nieuwe beginnershoekje doet me walgen ;;;sorry
      Inderdaad afwachten en geen voorbarige conclusies trekken

      En wat de reactie van de senior member betreft...dat heeft te maken met dit ...
      Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
      Ik mis de forumregels bij fotobeoordelingen.

      Er ontstaat dan zo iets.


      mvgr
      antoine200
      Mvg Tim

      Comment


      • #33
        Re: Forumstructuur update....

        't spijt me snap het niet

        Comment


        • #34
          Re: Forumstructuur update....

          Waar kan je nu foto's kwijt die vroeger in "showcase" gepost werden en waar er "gezellige commentaren" op kwamen die niet geargumenteerd moesten zijn ?
          Kunnen we deze nog steeds kwijt onder "showcase" of moeten we deze in de rubriek "beginnershoek" posten

          Comment


          • #35
            Re: Forumstructuur update....

            Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
            Waar kan je nu foto's kwijt die vroeger in "showcase" gepost werden en waar er "gezellige commentaren" op kwamen die niet geargumenteerd moesten zijn ?
            Kunnen we deze nog steeds kwijt onder "showcase" of moeten we deze in de rubriek "beginnershoek" posten
            Gewoon op de knop "Forum" drukken op de witte menu-balk en dan de zaak eens rustig bekijken.

            Misschien gaat het dan dagen.

            Nu nog een sticky in elk nieuwe subforum en we zijn vertrokken.
            Last edited by Jos Vanhengel; 29 december 2007, 21:25.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #36
              Re: Forumstructuur update....

              Kan dat nieuw gedeelte niet terug de vertrouwde kleuren en het vertrouwde uitzicht krijgen?
              Die grote grijze vlakken trekken nu toch op niet veel eh
              Met zwart-wit in het begin nog in de vertrouwde kleuren was er nog hoop, maar dat is ondertussen al verandert
              StijnDeGrauwe.be

              Comment


              • #37
                Re: Forumstructuur update....

                Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                Kan dat nieuw gedeelte niet terug de vertrouwde kleuren en het vertrouwde uitzicht krijgen?
                Die grote grijze vlakken trekken nu toch op niet veel eh
                Met zwart-wit in het begin nog in de vertrouwde kleuren was er nog hoop, maar dat is ondertussen al verandert
                Idd ik vind die zwarte achtergrond ook niks hebben hoor, maak het gewoon zoals de rest
                Waarom veranderen?
                De structuur is anders en op eerste zicht ook niet echt slecht, duidelijker is het wle en je kan rechtstreeks naar de categorie klikken

                alleen die achtergrond manne

                Glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment


                • #38
                  Re: Forumstructuur update....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                  Idd ik vind die zwarte achtergrond ook niks hebben hoor, maak het gewoon zoals de rest
                  Waarom veranderen?
                  De structuur is anders en op eerste zicht ook niet echt slecht, duidelijker is het wle en je kan rechtstreeks naar de categorie klikken

                  alleen die achtergrond manne

                  Glenn
                  details

                  Comment


                  • #39
                    Re: Forumstructuur update....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Wij troosten ons met de gedachte, dat daar ook een héél stuk van Nederland bij betrokken zal zijn (tot een stuk boven de Rijp).
                    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                    https://sites.google.com/view/pdh65/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Forumstructuur update....

                      't is even wennen maar toch chapeau
                      en natuurlijk zijn er altijd die willen en blijven hetzelfde eten dus klagers zullen er altijd zijn.
                      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                      https://sites.google.com/view/pdh65/

                      Comment


                      • #41
                        Re: Forumstructuur update....

                        Ik vraag me gewoon af waarom "journalistiek" tussen de "beginnershoek" en "FotoFun" geklasseerd is. Is dit een mindere vorm van fotograferen???????
                        Sorry, ik de ben laatste tijd veel mee bezig met "evenementen" en vind het gewoon zwak dat dit daar geklasseerd wordt. Is dit dan een minder "kwalitatief" onderdeel dan mensen en modelen???, Natuur???? Zoja, graag de motivatie. Waarom ook daar geen verschil : beoordeling en showcase????
                        Zonder uitleg vind ik de indeling gewoon.
                        Last edited by vinstermik; 29 december 2007, 22:28.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Forumstructuur update....

                          Ik denk dat er hier zijn die te vroeg van stapel lopen...
                          als je DIT open doet, denk ik dat je een heel goed beeld krijgt van hoe het er uit ziet... en ik vind het heel leuk en tof gedaan.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Forumstructuur update....

                            Overzichtelijker structuur met eindelijk meer onderscheid tussen 'beoordelen' en 'showcase'. In showcase verwacht ik nu alleen nog maar kippenvelfoto's. Of is dat te veel gevraagd?

                            Comment


                            • #44
                              Re: Forumstructuur update....

                              Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                              Ik denk dat er hier zijn die te vroeg van stapel lopen...
                              als je DIT open doet, denk ik dat je een heel goed beeld krijgt van hoe het er uit ziet... en ik vind het heel leuk en tof gedaan.
                              Blijft mijn vraag waarom journalistiek niet onderverdeeld is in "beoordeling" en "showcase". Maar daar kan jij geen antwoord o p geven natuurlijk.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Forumstructuur update....

                                Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                                Blijft mijn vraag waarom journalistiek niet onderverdeeld is in "beoordeling" en "showcase". Maar daar kan jij geen antwoord o p geven natuurlijk.
                                Omdat in dit forum ook foto's terecht kunnen die niet van de beste kwaliteit zijn maar wel nieuwswaarde hebben
                                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                                Comment

                                Working...
                                X