Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumnieuws!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Forumnieuws!

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Waar mensen zich tegenwoordig allemaal druk om maken.....

    Ja soit, 'k heb daar nu eenmaal problemen mee, om me te uiten als betalend lid.

    Niet meer betalen, lost dit probleem zelf op. Maar dit zou ik langs ene kant jammer vinden, dus hoop ik op een administratieve oplossing, dat ik gewoon in de groep van de niet betalende leden terecht kom, en dus zonder bol zit. Technisch lijkt met dit nu niet echt een zwaar probleem
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #62
      Re: Forumnieuws!

      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Ja soit, 'k heb daar nu eenmaal problemen mee, om me te uiten als betalend lid.

      Niet meer betalen, lost dit probleem zelf op. Maar dit zou ik langs ene kant jammer vinden, dus hoop ik op een administratieve oplossing, dat ik gewoon in de groep van de niet betalende leden terecht kom, en dus zonder bol zit. Technisch lijkt met dit nu niet echt een zwaar probleem
      JDM, het maakt nu toch niets meer uit, iedereen weet nu toch dat je "betalend" lid bent.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #63
        Re: Forumnieuws!

        Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
        De meerderheid wou de 'bol'... Dus het zal zo blijven...

        ... en van mij mag ze ook blijven...

        Welke meerderheid?????

        Van de mensen die op die dag aanwezig konden zijn?

        Comment


        • #64
          Re: Forumnieuws!

          Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
          Welke meerderheid?????

          Van de mensen die op die dag aanwezig konden zijn?
          Ben nog een beetje vergeten en ik zal wel een zeikerd zijn, maar als betalend lid van een VZW de volgende vraag.

          Tussen haakjes, reeds privé aan Hombre gesteld, maar nooit een antwoord op gekregen.

          Waar gaat het geld naartoe wat gestort wordt door de VZW leden, hoeveel betalende leden zijn er, wat gebeurd er daadwerkelijk met ons gestortte geld.

          Voor zover ik begrepen heb worden aanpassingen aan de server via "sponsers" betaald. Aanbiedingen voor het laten ontwikkelen van foto's is geen kost voor de VZW van BD, gewoon reclame voor de aanbieder. Lijkt me trouwens ook logisch.

          Ook dat foto studio gebeuren lijkt me "at no cost" te zijn voor BD.

          Laat me het kort houden, waarom krijgen de betalende leden eens geen financieël verslag van de onlangs gehouden vergadering.


          Moet toch niet moeilijk zijn leden van de rvb.

          Comment


          • #65
            Re: Forumnieuws!

            Bij de laatste vergadering die ik heb meegemaakt, alweer een tijdje geleden (shame on me) werd het financieel verslag live uit de doeken gedaan tijdens die vergadering. Of dat zo maar online moet gezet worden daar heb ik nog zo mijn twijfels over...?

            Comment


            • #66
              Re: Forumnieuws!

              Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht

              Waar gaat het geld naartoe wat gestort wordt door de VZW leden, hoeveel betalende leden zijn er, wat gebeurd er daadwerkelijk met ons gestortte geld.

              Voor zover ik begrepen heb worden aanpassingen aan de server via "sponsers" betaald. Aanbiedingen voor het laten ontwikkelen van foto's is geen kost voor de VZW van BD, gewoon reclame voor de aanbieder. Lijkt me trouwens ook logisch.

              Ook dat foto studio gebeuren lijkt me "at no cost" te zijn voor BD.

              Laat me het kort houden, waarom krijgen de betalende leden eens geen financieël verslag van de onlangs gehouden vergadering.

              Op de VZW-vergadering is alles netjes uit de doeken gedaan, dus óók het financieel verslag en de aanwezige VZW-leden hebben dit verslag goedgekeurd en Karel ook bedankt voor het zéér overzichtelijke verslag.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #67
                Re: Forumnieuws!

                Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                Op de VZW-vergadering is alles netjes uit de doeken gedaan, dus óók het financieel verslag en de aanwezige VZW-leden hebben dit verslag goedgekeurd en Karel ook bedankt voor het zéér overzichtelijke verslag.

                Prima Jan,

                Mogen de niet aanwezige betalende leden daar ook een verslag van krijgen.



                Ben zelfstandige en druk bezig, kan me niet steeds vrij maken en als je dat privé vraagt kan dat toch geen probleem zijn denk ik.

                Je moet toch weten waar onze centen naartoe gaan zonder daarom te denken dat ze verkeerd besteed worden.

                Comment


                • #68
                  Re: Forumnieuws!

                  Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                  JDM, het maakt nu toch niets meer uit, iedereen weet nu toch dat je "betalend" lid bent.


                  Als die bol weg is, is dat binnen 24u vergeten . En volgende maand is het weer lidgeld te betalen (of niet)
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #69
                    Re: Forumnieuws!

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    Als die bol weg is, is dat binnen 24u vergeten . En volgende maand is het weer lidgeld te betalen (of niet)
                    Ik ga dubbel betalen dan krijg ik twee bollen.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #70
                      Re: Forumnieuws!

                      vind deze bollen wel leuker dan sterren hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #71
                        Re: Forumnieuws!

                        Ben ook betalend lid, al jaren , moet je om die bol te krijgen eerst een andere avatar uploaden of zo?
                        Groetjes Christianne
                        Christianne's fotoweb
                        BD0243nl

                        Comment


                        • #72
                          Re: Forumnieuws!

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                          Ja soit, 'k heb daar nu eenmaal problemen mee, om me te uiten als betalend lid.

                          Niet meer betalen, lost dit probleem zelf op. Maar dit zou ik langs ene kant jammer vinden, dus hoop ik op een administratieve oplossing, dat ik gewoon in de groep van de niet betalende leden terecht kom, en dus zonder bol zit. Technisch lijkt met dit nu niet echt een zwaar probleem
                          Schrijf je in met een ander ID en gebruik dat om te posten , probleem opgelost.
                          Jezus, het is ook nooit goed
                          Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Forumnieuws!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Christianne Bekijk bericht
                            Ben ook betalend lid, al jaren , moet je om die bol te krijgen eerst een andere avatar uploaden of zo?
                            Sorry, waarschijnlijk een foutje. We brengen het in orde!

                            Willy
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #74
                              Re: Forumnieuws!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                              Sorry, waarschijnlijk een foutje. We brengen het in orde!

                              Willy
                              al gebeurd, dank
                              Groetjes Christianne
                              Christianne's fotoweb
                              BD0243nl

                              Comment


                              • #75
                                Re: Forumnieuws!

                                Allemaal positieve veranderingen bij BD forum , goed zo.
                                Groeten Leon
                                http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                                Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

                                Comment

                                Working...
                                X