Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EERSTE SPREKERS BEKEND voor Photo Inspiration Day 2019 komt eraan op 15 september!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EERSTE SPREKERS BEKEND voor Photo Inspiration Day 2019 komt eraan op 15 september!


    Twintig jaar geleden werd het Belgiumdigital forum opgericht, als dé toonaangevende community voor digitale fotografie. En tien jaar geleden stond BD mee aan de wieg van het fotomagazine Shoot.
    Meer dan redenen genoeg om met z'n allen samen een feestje te bouwen!

    Zowel Belgiumdigital als Shoot hebben als missie om fotografen te inspireren. Een evenement als deze Photo Inspiration Day leek ons dan ook een ideaal opzet.

    Op zondag 15 september 2019, in de stijlvolle locatie van BluePoint Antwerpen, kun je een hele dag lang genieten van boeiende lezingen, leerrijke demonstraties en praktische workshops.
    Wil je meteen ook zelf aan de slag? Meer dan 15 exposanten zullen je op het event voorzien van productadvies en geven je de mogelijkheid de nieuwste toestellen, lenzen en accessoires te testen.
    En uiteraard zorgen wij ook voor de nodige fotogenieke onderwerpen!

    We zijn nog - samen met Shoot - Shoot en Belgiumdigital volop bezig om het volledige dagprogramma in detail vast te leggen.
    Neem alvast een kijkje te nemen op Photo Inspiration Day 2019 website, waar we regelmatig de lijst van bevestigde sprekers en exposanten bijwerken.
    Je kunt je er ook aanmelden voor de nieuwsbrief.

    Nog tot 16 juli kan je een super early bird ticket kopen voor het Photo Inspiration Day 2019 evenement. Met dit ticket heb je toegang tot de beursvloer, lezingen en workshops.
    (Voor een klein aantal workshops met beperkte deelname zijn extra tickets vereist, deze worden aangeboden zodra de agenda compleet is.)


    Als vzw-lid van Belgiumdigital geniet je van €3,00 korting op de geldende ticketprijs. De kortingscode daarvoor vind je in het vzw-forumdeel.
    We hopen héél veel feestvierders te kunnen verwelkomen!

    P.S. Wist je dat Belgiumdigital in 2009, bij de 10de verjaardag, ook al een bijzonder evenement organiseerde? Dat heette BelgiumdigitalLive (en werd herhaald in 2010 en 2011). Neem hier een kijkje hoe het er toen aan toe ging!
    Last edited by baloo; 10 juli 2019, 10:57. Reden: update programma

  • #2
    Re: SAVE THE DAY: Photo Inspiration Day 2019 komt eraan op 15 september!

    De eerste BelgiumdigitalLive in 2009 vind ik nog altijd de beste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: SAVE THE DAY: Photo Inspiration Day 2019 komt eraan op 15 september!

      Daar was ik nog aanwezig als lesgever voor de Eventfotografie.
      BTW the expression is "Save the DATE"

      Comment


      • #4
        Re: SAVE THE DAY: Photo Inspiration Day 2019 komt eraan op 15 september!

        Moer er voor de workshops apart worden betaald en/of ingeschreven ?
        Wanneer wordt de planning van de workshops bekend gemaakt ?

        Tot 15/9.

        Comment


        • #5
          Re: SAVE THE DAY: Photo Inspiration Day 2019 komt eraan op 15 september!

          Hallo,
          Zijn er mensen die ingeschreven zijn voor namiddagsessie van Peter Nackaerts, maar die eventueel ook om 10u deze sessie kunnen en willen volgen?
          Ik wou deze sessie graag volgen (samen met nog iemand), maar de enige vrije sessie valt samen met Lieve Blancquaert en die willen we ook heel graag volgen... Vandaar, onder het motto "ik kan maar eens proberen", stel ik hier deze vraag...
          Nikon D5200 - Nikkor AF-S 35 mm f/1.8 - Tamron 18-270 mm f/3.5-6.3

          Comment

          Working...
          X