Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...



    Beste Belgiumdigital(vzw)lid,

    Het ene jaareinde is het andere niet, dat staat vast.

    2008 was op velerlei terreinen een woelig jaar waarin een aantal vaste waarden leken te wankelen of dat effectief deden.
    Belgiumdigital bleef echter jullie veilige thuishaven voor digitale fotografie en alles er omheen.
    Sterker nog, Belgiumdigital durfde het aan om uit te breiden en te vernieuwen.
    Kortom, Belgiumdigital is en blijft een sterk merk en dat kan enkel dank zij jullie lidmaatschap – al dan niet binnen de VZW-gemeenschap.

    Belgiumdigital kan onmogelijk voor iedereen het allerbeste doen, maar we doen steeds onze uiterste best om het iedereen zoveel mogelijk naar zijn/haar zin te maken. Dat kan enkel dank zij een gemotiveerde ploeg medewerkers die elke dag weer opnieuw een onmisbare bijdrage levert. In naam van het bestuur maak ik hen hier onze oprechte dank over en ik hoop dat we in 2009 ook weer op hen kunnen rekenen.

    2009 wordt een zeer belangrijk jaar voor Belgiumdigital: we vieren dan het 10-jarig bestaan van onze community.
    Deze mijlpaal kan uiteraard niet ongemerkt voorbijgaan en een werkgroep is intensief bezig met de voorbereiding ervan.

    Naast de decenniumviering staat er nog een ander, zeer belangrijk en innoverend project op stapel waaraan momenteel definitief vormgegeven wordt. De communicatie errond zal je weldra hier kunnen lezen.

    Om af te ronden wens ik jullie allemaal een vreugdevol, voorspoedig, gezond en creatief 2009, een jaar waarin Belgiumdigital ook weer hoopt een plaatsje te mogen innemen ….
    Belgiumdigital is een blijvende waarde, eentje die nog versterkt zal worden, wacht maar af ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW
    Namens het bestuur van Belgiumdigital VZW
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

    Mijn beste wensen retour, voorzitter.

    Op naar 2009!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

      Ook mijn beste wensen voor 2009 Jaja.

      En laat 2009 maar schitteren.

      Groetjes
      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

        hallo Jaja eveneens onze beste wensen en moge 2009 weer een topjaar voor BD worden !!!.

        Mvg.
        Erik.D en Trees.K (twee oudgedienden ;-)

        Comment


        • #5
          Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

          Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Ja Ja... we gaan gewoon door...
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

            Ook van mij de beste wensen aan de kapitein en de bemaning (zeer belangrijk) voor 2009
            Want dit forum was al groter dan de A 380 nog voor dat deze op de tekentafel lag

            PS: gebruikt men eigenlijk nog een tekentafel in het eerste studiejaar
            Wil dit weten omdat ik dit, eu volgend jaar 6 jaar zal worden
            gr, eb

            Comment


            • #7
              Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

              Beste wensen Jaja.

              En natuurlijk ook aan alle personen achter de schermen en zekers niet te vergeten aan de modjes

              Jo(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment


              • #8
                Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                Beste wensen voor ieder die BD een warm hart toedraagt.

                Greetz rich
                D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                Comment


                • #9
                  Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                  Iedereen de allerbeste wensen en een bedankje naar de mensen die dit forum draaiende weten te houden. Top!!
                  Dennis

                  www.dennisbeekelaar.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                    Aan alle leden, medewerkers en sympathisanten, en zeker ook voor de mensen achter de schermen die het forum, het web en de vereniging in 't algemeen draaiende houden : bedankt voor de toewijding in 2008 en een schitterend 2009 toegwenst.
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                      Ook van mijnentwege de beste wensen voor 2009. Laten we onze kaartjes maar weer lekker volschieten .
                      Nikon stuff and more ...
                      https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                        Van ons ook de allerbeste wensen voor 2009 voor jou en al de hardwerkende mederwerkers achter de schermen maar vooral onze dank voor zoveel inzet zodat wij onze hobby met vele anderen kunnen delen op dit prachtige forum.
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                          Ook van deze kant het beste gewenst voor 2009
                          Met een bedankje aan het team van BD voor dit knap, leuk forum!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
                            Laten we onze kaartjes maar weer lekker volschieten .
                            Inderdaad, dit is alvast mijn voornemen voor 2009 , dit was vorig jaar even anders.
                            Aan iedereen op dit forum, de beste wensen voor 2009
                            Groeten,
                            Ludo

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                              De beste wensen voor iedereen ...

                              Mvg Alain - Regina - Wouter
                              Matala & Jacko

                              Scheldewindeke
                              Nikon D90 , extra glas , licht en veel goeie moed ..

                              Comment

                              Working...
                              X