Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbel accounts - gebruik/misbruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

    Je vangt met ip bans enkel de dommeriken, diegenen die niet willen 'gesnapt' worden gaan via een anonieme proxy server.

    Comment


    • #32
      Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

      Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
      Maar jij bent toch geen moderator?
      Of zit je op hetzelfde ip-adres met een moderator?


      Een intrigerend vraagje inderdaad

      Walter
      D850

      Comment


      • #33
        Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

        Ik begrijp het probleem niet goed. Ik heb de IP-adressen toch niet nodig? De accounts waarover het gaat zijn door de forumleiding vermeld in de openingspost.

        Een aantal threads van de betrokkene(n) eens nalezen en zien wie (in casu de betrokkene(n) zelf) er op welke manier steeds opnieuw reageert geeft al genoeg informatie.
        Doe eens wat opzoekingswerk hé mensen, de zoekfunctie gebruiken is moeilijk blijkbaar...

        Ik zit trouwens op een IP-adres van de KULeuven, dat gaat hoogstwaarschijnlijk met een aantal andere accounts overlappen. Maar ik betwijfel of er moderatoren aan de KUL werken
        Enfin, analyseer gerust mijn account en mijn posts. Ik heb een zuiver geweten. En als je dan toch bezig bent, geef gerust wat meer commentaar op m'n foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Je vangt met ip bans enkel de dommeriken, diegenen die niet willen 'gesnapt' worden gaan via een anonieme proxy server.
        Ja, maar je hebt dus geen IP-adres nodig om het misbruik te zien hoor.
        Last edited by ThierryM; 29 mei 2009, 10:45.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #34
          Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

          Zucht....

          Comment


          • #35
            Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Zucht....
            Van wie ben jij het Alter Ego?

            :P
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #36
              Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Van wie ben jij het Alter Ego?

              :P
              Sloeber, dat heeft hij toch zelf gezegd?

              Comment


              • #37
                Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Van wie ben jij het Alter Ego?

                :P
                Er lopen er geen twee rond gelijk ik .

                Comment


                • #38
                  Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                  Gelukkig maar!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #39
                    Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                    Het is triestig dat iemand zich met zoiets bezig houdt maar het is even triestig dat er zoveel mee op de boot springen om mensen af te breken en uit zijn op het negatieve.
                    De kindertuin is weeral open.

                    Laat de mensen van BD daar eens een beslissing in nemen, die weten toch waarmee ze bezig zijn?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                      Even vermelden zodat iedereen weer op de hoogte is : de account Snoephuisje is weer actief, deze beslissing is genomen nadat er contact opgenomen is en verdere uitleg is verschaft. De andere accounts blijven gebanned.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                        dank u om ons op de hoogte te houden.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                          Oorspronkelijk geplaatst door Forumleiding Bekijk bericht
                          Even vermelden zodat iedereen weer op de hoogte is : de account Snoephuisje is weer actief, deze beslissing is genomen nadat er contact opgenomen is en verdere uitleg is verschaft. De andere accounts blijven gebanned.
                          dank jullie voor het melden hier van
                          ik heb heel deze discusie is stilte gevolg en gelezen
                          tja en weet eigenlijk niet goed wat zeggen hiervan
                          maar vind het wel heel tof van snoephuisje dan ze weer een foto heeft geplaats in het macroforum na al deze heisa
                          want ik denk dat het niet makkelijk is
                          en moed vraagt om toch maar weer te beginnen tewijl je niet weet hoe de mensen van je denken
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                            maar vind het wel heel tof van snoephuisje dan ze weer een foto heeft geplaats in het macroforum na al deze heisa
                            ahum, ik vind dan weer dat het een wrang smaakje heeft.
                            Snoephuisje heeft toch maar Duindistel mee opgehemeld in zijn topics.
                            En nu post ze terug foto's alsof er niets gebeurd is.
                            Persoonlijk zou ik uit schaamte een tijdje van het forum wegblijven.
                            Maar ja, normen en waarden verschillen van mens tot mens.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                              De ene opmerking hoefde niet en de andere ook niet.
                              De ban voor snoephuisje is opgeheven en ze mag het forum terug vrij gebruiken.
                              Daar waar ze betrokken was in de situatie, zal ze zelf haar conclusie trekken.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Dubbel accounts - gebruik/misbruik

                                Vooreerst ben ik een beetje verbouwereerd na het lezen van alle namen ,hopelijk zijn die personen eerst gehoord .
                                Ik zelf ben niet tegen het dubbel gebruik van een IP adres ,zowel ik als mijn vrouw zijn geintresseert in fotografie ,we hebben 1 account nl. MICKA maar dat wil niet zeggen als mijn vrouw wenst dat ze een eigen account moet kunnen maken zonder dat zij zich daarvoor hoeft te verantwoorden .
                                Over het feit dat iemand eerst gebannen werd en nu terug in de armen gesloten word heb ik ernstige twijfels over het kenbaar maken van de namen want er zijn nu reeds stemmen te horen alsof de gebannene een besmettelijke ziekte heeft terwijl er misschien een logische verklaring was .
                                Mvg Micka (mannelijke helft)

                                Comment

                                Working...
                                X