Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
    Het duurde even voor ik vond wat je bedoelde ...
    Inderdaad zeer goed gedaan.

    Ik heb vandaag het boek besteld via overschrijving.

    Groetjes, Wim
    Ben nog zoekende.... durf bijna niet te vragen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ben nog zoekende.... durf bijna niet te vragen

      Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
      Af en toe komt er een banner tevoorschijn met reclame voor het BoF
      bij deze , en als je zeker wil zijn, refresh regelmatig uwen Internet Explorer met F5
      Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
      Mijn foto's
      Mijn blogje

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        boekske besteld. Hopelijk schiet ik in het komende jaar ook een plaatje kwalitatief voldoende is om in zo'n boek te staan. Lijkt me een hele eer!
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Zonet ook mijn 30 eurokes betaald voor dit prachtige boek.
          BD0723BE

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Bijna deze topic gemist, deze avond ook mijn overschrijving doen

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Zonet betaald voor BoF2007 en lidmaatschap
              pitteljon.be
              The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Op Algemene Vergadering vandaag heeft Feb ons proberen te overtuigen om BoF aan te schaffen ... je bent er in geslaagd dus Feb, de sneak-preview van 2 blz. zag er geweldig goed uit en ik bestel er direct eentje
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                  Op Algemene Vergadering vandaag heeft Feb ons proberen te overtuigen om BoF aan te schaffen ... je bent er in geslaagd dus Feb, de sneak-preview van 2 blz. zag er geweldig goed uit en ik bestel er direct eentje
                  Mogen wij die sneak ook zien
                  Last edited by KvP; 13 oktober 2007, 20:15.
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Van't zelfde..., idemdito hier...
                    Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                    Op Algemene Vergadering vandaag heeft Feb ons proberen te overtuigen om BoF aan te schaffen ... je bent er in geslaagd dus Feb, de sneak-preview van 2 blz. zag er geweldig goed uit en ik bestel er direct eentje
                    BD0910BE

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                      Mogen wij die sneak ook zien
                      De sneak preview is hier te bekijken !
                      Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                      Mijn foto's
                      Mijn blogje

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        Amai Feb da's rapper dan rap ... nog veel succes met BoF
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Oorspronkelijk geplaatst door RvB Bekijk bericht
                          Tijdens de AV werd vandaag de lay-out van het Book of Fame gepresenteerd, uiteraard willen we dit de BD-leden niet onthouden:

                          de Rvb en het BoF-team.
                          Allereerst even stellen wat voor prachtig initiatief ik dit vind en hoedje af voor allen die hier aan meewerken.

                          toch een piepkleine opmerking over de layout: in de titel (kaft van het boek) komt 2x het gebruik van het woord "OF" uit "Book of Fame" naar voor. 1x letterlijk, en 1x ingekleurd.
                          Lijkt me wat dubbelzinnig om zo de "OF" 2x naar voren te schuiven.
                          Ik zou zeggen: maak daarin je keuze - letterlijke OF of ingekleurde.

                          Mijn voorkeur: ingekleurde versie, maar dan iets duidelijker ingekleurd

                          Voor de rest prachtige layout

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door CvdB Bekijk bericht
                            Allereerst even stellen wat voor prachtig initiatief ik dit vind en hoedje af voor allen die hier aan meewerken.

                            toch een piepkleine opmerking over de layout: in de titel (kaft van het boek) komt 2x het gebruik van het woord "OF" uit "Book of Fame" naar voor. 1x letterlijk, en 1x ingekleurd.
                            Lijkt me wat dubbelzinnig om zo de "OF" 2x naar voren te schuiven.
                            Ik zou zeggen: maak daarin je keuze - letterlijke OF of ingekleurde.

                            Mijn voorkeur: ingekleurde versie, maar dan iets duidelijker ingekleurd

                            Voor de rest prachtige layout
                            CvdB heeft misschien wel een punt om over na te denken
                            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                            Comment


                            • Re: Book of Fame 2007

                              Feb

                              Ook ik ben overtuigd geraakt. Mijn overschrijving is onderweg.

                              Patrick
                              BD0694BE
                              http://pdeco.fotopic.net

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Oorspronkelijk geplaatst door CvdB Bekijk bericht
                                Lijkt me wat dubbelzinnig om zo de "OF" 2x naar voren te schuiven.
                                ...
                                Voor de rest prachtige layout
                                allereerst dank je voor 't kompliment
                                de versie die feb liet zien is een eerst draft.
                                terwijl jullie gezellig zaten te vergaderen hebben wim en ik
                                het ontwerp nog wat bijgewerkt en op punt gesteld.
                                de of/oF questie is daar ook ter sprake gekomen, en we
                                hebben gekozen de "letterlijke" of minder prominent te plaatsen.

                                mm
                                ∏__|_ ∏__|_
                                "no rules, great shots"
                                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                                Comment

                                Working...
                                X