Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster Bekijk bericht
    klopt, alles goed ontvangen, voor mij althans.

    nogmaals, voor distributie in de omgeving eindhoven wil ik wel zorgdragen.
    Ik ga toch mijn 3 exemplaren (en nog zo'n veldhovense ;-) ophalen, al was het maar om een keer handje te schudden.
    Daar kan ik me ook wel in vinden.
    Ik woon 20km van eindhoven af en kom er iedere week wel eens.

    Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Ben net terug van een 'goed voor druk' te geven, heel de nacht door wordt het BoF gedrukt! Morgenvroeg wordt de cover gedrukt... Een paar foto's van daarjuist... Oja, de drukker is een D70 gebruiker die beloofd heeft om hier eens een kijkje te komen nemen









      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
        Ben net terug van een 'goed voor druk' te geven, heel de nacht door wordt het BoF gedrukt! Morgenvroeg wordt de cover gedrukt... Een paar foto's van daarjuist... Oja, de drukker is een D70 gebruiker die beloofd heeft om hier eens een kijkje te komen nemen
        Aahh - Dit is leuk om te zien. 'k Wist niet dat het drukken gewoon per 4 op een A-eentje of tweetje gebeurde. Logisch als je erover nadenkt.
        Ziet er veelbelovend uit.

        Fijn dat deze foto's met ons gedeeld zijn, maar pas op: er mogen er maar 3 per topic
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          erg attent dat je dit doet!
          het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
          Telecaster weblog
          km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
            Fijn dat deze foto's met ons gedeeld zijn, maar pas op: er mogen er maar 3 per topic
            Hoe gaat dat ook alweer? Uitzonderingen bevestigen de regel . . . Ik denk dat niemand hier in dit geval er een probleem over maakt.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Waw.

              Na al die maanden wordt HET BoF boek tastbaar.......
              Fijn om die foto's met ons te delen Wim.

              Groetjes
              SKitch
              Last edited by Skitch; 13 november 2007, 21:25. Reden: Grammatica :-(
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Ze gaan de foto's nog verplaatsen naar de startpost...

                Zoals je ziet is de achtergrond in druk zwart ipv grijs, we hebben het op het laatst nog gewijzigd omdat het grijs te moeilijk stabiel te houden is tijdens het drukken... Het is gewoon neutraal zwart geworden maar niet zo diep zwart als wat in de foto's zit en dat is ook de bedoeling van het ontwerp. De cover is grijs gebleven maar is Pantone Cool Grey 11C steunkleur geworden zodat het geen probleem meer is...

                Op de laatste foto zie je de scanner die de colorstrip opmeet, kleuren worden over de hele breedte opgemeten en deze parameters gaan dan automatisch naar de drukpers... vroeger moest de drukker manueel ieder vakje opmeten en manueel bijregelen... de tijd staat daar ook niet stil...
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Ik moet van MM iedereen de groeten doen, hij staat nu op dit moment naast de drukker te kijken hoe katern 2 van de pers aan het rollen is (18.000 vel per uur, dat is 300 vel per minuut, dat is 5 vel per seconde, dat is 40 A4's per seconde )

                  Voor de kenners: er wordt gedrukt met een raster van 300LPI! Je gaat dus ieder detail in de foto kunnen zien, bij perfecte foto's is dat prachtig maar helaas is dat bij sommige foto's wat ruis, artifacts of net iets te lage resolutie... het zal zichtbaar zijn in druk voor een geoefend oog want we hebben alles op 300DPI doorgegeven.
                  Last edited by Wim; 13 november 2007, 21:50.
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                    Ze gaan de foto's nog verplaatsen naar de startpost...

                    ...
                    Wat ondertussen ook is gebeurd, ik laat deze foto's echter wel staan hier . . .

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      yep, 'k ben terug.

                      amai 't ziet er daar goed uit zunne!
                      morgenochtend wordt de cover gedrukt.
                      allicht rond een uur of 8.

                      het idee waar we maanden aan gewerkt hebben wordt nu
                      écht tastbaar! een boek van cellulose en inkt!

                      wim is dat al lang gewoon, maar mij gaf het toch een kick
                      om het daar uit de persen te zien rollen!

                      mm
                      ∏__|_ ∏__|_
                      "no rules, great shots"
                      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        trouwens, nog drie dagen!
                        en dan gaat de prijs onverbiddelijk met €5 omhoog.

                        bestel nu, voor het te laat is ...

                        mm
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"
                        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Trek nu maar de kurk uit de fles, Chapeau voor het hele team.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                            Trek nu maar de kurk uit de fles, Chapeau voor het hele team.
                            Inderdaad! Ik kan me voorstellen dat dit belangrijke en spannende dagen zijn voor alle mensen die hier maanden aan gewerkt hebben! Alvast proficiat!

                            Groetjes, Wim
                            Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                            Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                            Comment


                            • Re: Book of Fame 2007

                              Net overgeschreven!
                              Ik ben altijd laat als het op betalen neerkomt...

                              Ook voor mij mag ie naar Feb (Temse) gebracht worden!
                              Alvast bedankt aan alle medewerkers!

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                yes!!! Eindelijk!!! Nu kunnen we eindelijk echt zien waar we met z'n allen aan gewerkt hebben. Langs mijn kant ook nogmaals een dikke merci aan iedereen die er aan meegewerkt heeft, zo heb ik meteen een hoop mensen leren kennen die voor mij vroeger slechts nicknames op een forum waren. De kroon op het werk, een een jaar van fotografie op bd vereeuwigd.

                                Comment

                                Working...
                                X