Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

    Stop met zeveren dat iedereen tijd genoeg heeft gehad.
    inderdaad al heel lang angekondigd en hoe langer aangekondigd zonder dat mensen iets zien of kunnen doen, hoe ongeloofwaardiger het wordt.
    De inschrijvingen konden pas van 27 augustus 2009, dus geen maanden op voorhand, zelfs geen maand zoals geïnsinueerd.
    Niet iedereen is op dat moment thuis en niet iedereen kan op dat moment al zeggen, ok, ik schrijf me in. Er is nog zoiets als werkplanning, huisplanning en een leven naast BD dat even belangrijk, zelfs belangrijker is.
    Je kon je misschien wel al voorbreiden maar ...
    Wat workshops en dergelijke betreft zijn die pas kenbaar gemaakt bij de inschrijvingen ..., neen een week vooraf toen de website-ontwikkeling af was, maar daar werd dan ook gezegd dat niets definitiefs was.
    Na 10 dagen waren er al workshops volzet en inderdaad, voor alle BD-leden, niet-betalende en betalende. Hier had BD wel degelijk eens een mooi en terecht onderscheid kunnen maken tussen hun betalende en hun niet-betalende leden.
    Dat iedere geregistreerde BD-er vanaf nu de volle prijs moet betalen vind ik voor de eventuele laattijdige heel sneu, en dat een eventuele BD-financieel-ondersteunende klant zelfs geen korting krijgt getuigt van weinig respect voor zijn geste. Dank zij zijn inbreng is BD misschien verworden wat het nu is en is dit festijn mogelijk.
    Ik ben gelukkig geen betrokken partij, maar ik vind toch dat de geuite opmerkingen van enkele kandidaat-deelnemers terecht is.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Hier had BD wel degelijk eens een mooi en terecht onderscheid kunnen maken tussen hun betalende en hun niet-betalende leden.
      Dat iedere geregistreerde BD-er vanaf nu de volle prijs moet betalen vind ik voor de eventuele laattijdige heel sneu,
      geheel mee eens.
      hotel is trouwens geboekt hoor, we komen evengoed.
      grt,bouk.
      Last edited by bouk; 23 september 2009, 14:01.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
        Staat reeds geruime tijd aangekondigd

        Je kan tot vanavond nog inschrijven aan vzw-tarief via de site.
        Vanaf morgen is er nog slechts één tarief, de volle prijs.
        En waar staat aangekondigd dat gisteren de laatste dag was ? Ik heb dus prijs en mag als lid de volle pot betalen. Ik ben niet in de mogelijkheid om weken op voorhand te beslissen of ik kan komen of niet, ik zei ook "ik ben een laatbeslisser".
        En verder : mijn oorspronkelijke vraag was gewoon of ik nog op tijd ging zijn. Had ik op bovenvernoemde link die deadline gevonden had ik :
        1) Die vraag niet moeten stellen
        2) Nog kunnen inschrijven aan het leden tarief
        3) Geen tijd moeten verbruiken van jullie allicht heel drukke agenda net voor dit evenement.
        Verder zie ik niet in wat een extra werk dat aan de kassa moet zijn om 9.95 euro of 5 euro te vragen op vertoon van je BD lidkaart. Waar heb je die anders voor ? Integendeel. 5 euro is sneller betaald dan 9.95....
        Last edited by Nat; 24 september 2009, 09:24.
        natwork.be

        Comment


        • #19
          Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

          Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
          Verder zie ik niet in wat een extra werk dat aan de kassa moet zijn om 9.95 euro of 5 euro te vragen op vertoon van je BD lidkaart. Waar heb je die anders voor ? Integendeel. 5 euro is sneller betaald dan 9.95....

          mee eens:
          en waarom moet het, het (bijna) dubbele bedrag zijn?

          maar toch gaan we er een mooi weekend van maken hoor, lekker een hotelleke geboekt en genieten maar.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

            Wel ik ben ook een laatbeslisser en dat is werkgebonden. Enfin die beslissing is nu genomen, als vzw-lid nog eens 5 euro extra betalen is er te veel aan. Ik kijk wel uit naar een andere activiteit.
            Veel succes aan de organisatoren, ik zal alvast het binnenkomen van de voorinschrijvers niet bemoeilijken.
            Geniet van foto's maken

            Comment


            • #21
              Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

              waarom kunnen de BD leden niet op vertoon van hun kaart aan verminderde prijs binnen?

              Comment


              • #22
                Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                Niet alle leden hebben een lidkaart.
                Begin v/h jaar kaart, later op het jaar volgend jaar ;-)
                Dan zou je die ook weer benadelen, enz...
                Canon IXUS95IS + wenslijst :)

                Comment


                • #23
                  Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                  oeps...ook juist...nog niet aan gedacht

                  Comment


                  • #24
                    Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                    Oorspronkelijk geplaatst door willydp Bekijk bericht
                    Niet alle leden hebben een lidkaart.
                    Begin v/h jaar kaart, later op het jaar volgend jaar ;-)
                    Dan zou je die ook weer benadelen, enz...
                    dit was ook één van onze bedenkingen ... vandaar de beslissing: aan de inkom zelf 1 tarief (bij veel evenementen is dit ook zo)

                    ook bij de voorinschrijvingen zijn er personen die een BDlidnummer opgaven maar niet betaald hadden voor dit jaar ....
                    groetjes linda

                    Comment


                    • #25
                      Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                      Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen
                      Wat is nu 5€ meer of minder voor het goede doel om de boel te laten draaien.
                      Er zijn er hier veel op dit BD forum die wellicht niet begrijpen wat er allemaal komt bij kijken om
                      alles te organiseren en van de opgeofferde vrije tijd van de organisatoren / moderatoren nog niet te spreken.
                      Respect voor deze mensen a.u.b. die dit alles mogelijk maken.
                      Ik zou zeggen:"Keep up the good work!"
                      En voor de anderen drink een paar glazen minder en betaal die 5€ met een glimlach en amuseer je
                      Last edited by willydp; 24 september 2009, 23:44.
                      Canon IXUS95IS + wenslijst :)

                      Comment


                      • #26
                        Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                        Oorspronkelijk geplaatst door willydp Bekijk bericht
                        Niet alle leden hebben een lidkaart.
                        Begin v/h jaar kaart, later op het jaar volgend jaar ;-)
                        Dan zou je die ook weer benadelen, enz...
                        nee...das alleen maar een administratief gebeuren, bij BD is bekend wie er wel of niet betaald heeft.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #27
                          Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                          Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                          dit was ook één van onze bedenkingen ... vandaar de beslissing: aan de inkom zelf 1 tarief
                          zie mijn comment hierboven.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                            Oorspronkelijk geplaatst door willydp Bekijk bericht
                            Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen
                            Wat is nu 5€ meer of minder voor het goede doel om de boel te laten draaien.
                            Er zijn er hier veel op dit BD forum die wellicht niet begrijpen wat er allemaal komt bij kijken om
                            alles te organiseren en van de opgeofferde vrije tijd van de organisatoren / moderatoren nog niet te spreken.
                            Respect voor deze mensen a.u.b. die dit alles mogelijk maken.
                            Ik zou zeggen:"Keep up the good work!"
                            En voor de anderen drink een paar glazen minder en betaal die 5€ met een glimlach en amuseer je
                            Het is al even gemakkelijk om redenen te vinden om laattijders (willens, nillens) inderdaad die 5 EUro extra te laten betalen.
                            En als het inderdaad op 5 Euro niet aan komt, misschien kan je die van die laattijders betalen ? Men had dan evengoed vanaf de inschrijving die 5 Euro erbij doen betalen. 't was dezelfde moeite en voor iedereen hetzefde aantal glazen minder.
                            Dat koken geld kost weet ik ook wel, neemt niet weg dat niet iedereen kan inschrijven op voorhand.
                            En het extra geven van 5 Euro als geste, Je kan dat dan even goed in de omgekeerde richting zien, inderdaad, niet die 5 Euro extra doen betalen als geste.
                            En dit heeft niets met respect te maken voor de organisatoren.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #29
                              Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                              Aan de kassa is er geen tijd voor discussie en controle. Iedereen wil graag op tijd binnen. Wij ook, want als de workshops niet tijdig kunnen beginnen, dan loopt de hele organisatie in 't honderd.

                              Voor al wie nog twijfelt ...
                              Kijk eens op de website van BelgiumdigitalLive! Daar is recent nog een knopje toegevoegd met een ferme prijzenpot.
                              Veel meer waard dan 5€

                              Comment


                              • #30
                                Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                                En zoals ik altijd zeg en schrijf heeft iedereen steeds gelijk. Hoe je het keert of draait.
                                Enfin , ik heb een leuker alternatief voor morgen, euh overmorgen
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X