Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

    Voila, ook zopas ingeschreven voor een drukke dag aan workshops

    Vooral de concert workshop is
    More information about my work & my workshops
    http://www.guntherfrans.be

    Comment


    • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

      ik heb me ook ingeschreven, en heb een bevestigingse-mail gekregen waar totaal NIETS instaat

      Heeft er nog iemand dit probleem? Kan het secretariaat kijken of ze alles wel goed ontvangen hebben?
      Vriendelijke groeten, Sven
      Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

      Comment


      • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

        Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
        ik heb me ook ingeschreven, en heb een bevestigingse-mail gekregen waar totaal NIETS instaat

        Heeft er nog iemand dit probleem? Kan het secretariaat kijken of ze alles wel goed ontvangen hebben?
        Bedankt voor de melding.
        Zie dat je gegevens wel genoteerd werden, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken.

        Comment


        • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

          Ook ingeschreven.
          Het "onderwerp" van mijn bevestigingsmail was wel "leeg", maar in de tekst van de mail was toch duidelijk vermeld voor welke workshops ik mij heb ingeschreven en o.a. het tijdstip dat ik mij hen ingeschreven.
          Verder staat in de mail ook vermeld dat ik zo snel mogelijk een bevestiging van mijn reservaties zal ontvangen en een uitnodiging tot betaling.
          Meer mooet dat niet zijn .

          (Misschien kan wel even iemand naar de lay-out van de mails kijken; deze bevat heel wat html code, die blijkbaar geen "effect" heeft en eventueel wat voor verwarring kan zorgen).
          Jan Akkermans
          (BD1097BE)
          Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

          Comment


          • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

            En hierbij heb ik mij ook ingeschreven . Ik kijk er al naar uit !!
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

            Comment


            • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

              Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
              (Misschien kan wel even iemand naar de lay-out van de mails kijken; deze bevat heel wat html code, die blijkbaar geen "effect" heeft en eventueel wat voor verwarring kan zorgen).
              Tijdens onze testen bleek dat het probleem slechts in beperkte gevallen naar boven kwam (we vermoeden afh. van cient) Onze eerste prioriteit was de site online zetten, we onderzoeken verder of we die schoonheidsfoutjes asap kunnen oplossen.

              Comment


              • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                PSE:
                [21] 12u30-11u30 – 100 plaatsen beschikbaar (stand op 27/8)
                welke van de twee tijdstippen is fout?

                edit: hmm, en bij de inschrijvingen staat andere tijdstippen dan bij de beschrijvingen.
                ik wil ni moeilijk doen hoor
                Last edited by Freewillie; 27 augustus 2009, 13:47.
                "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                Comment


                • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                  een ieder schrijft zich ergens voor in, maar mag je ook komen kijken zonder je ergens voor in te schrijven of aan mee te doen.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                    Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                    Tijdens onze testen bleek dat het probleem slechts in beperkte gevallen naar boven kwam (we vermoeden afh. van cient) Onze eerste prioriteit was de site online zetten, we onderzoeken verder of we die schoonheidsfoutjes asap kunnen oplossen.
                    ok, zolang we nog een mailtje krijgen met bevestiging en het te betalen bedrag is't goed. Wil graag betalen he
                    Vriendelijke groeten, Sven
                    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                    Comment


                    • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                      Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                      PSE:
                      welke van de twee tijdstippen is fout?

                      edit: hmm, en bij de inschrijvingen staat andere tijdstippen dan bij de beschrijvingen.
                      ik wil ni moeilijk doen hoor
                      het foutje is al gemeld en wordt deze avond aagepast
                      de uren op het inschrijvingsformulier zijn correct
                      groetjes linda16093

                      Comment


                      • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        een ieder schrijft zich ergens voor in, maar mag je ook komen kijken zonder je ergens voor in te schrijven of aan mee te doen.
                        grt,bouk.
                        ja natuurlijk Bouk, er staat toch nergens vermeld dat je een workshop moet volgen

                        groetjes linda16093

                        Comment


                        • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                          Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                          PSE:
                          welke van de twee tijdstippen is fout?

                          edit: hmm, en bij de inschrijvingen staat andere tijdstippen dan bij de beschrijvingen.
                          ik wil ni moeilijk doen hoor
                          Van 12u30 tot 13u30
                          Zoals het staat op inschrijvingsformulier staat het correct, op detailpagina workshop staat inderdaad een typfoutje
                          Zal het vanavond even rechtzetten, bedankt voor je opmerkzaamheid.

                          Comment


                          • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                            Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                            ja natuurlijk Bouk, er staat toch nergens vermeld dat je een workshop moet volgen

                            groetjes linda16093
                            aha..maar kan ik wel alvast een toegangskaartje betalen/overmaken, is goedkoper dan plaatselijk aan de kassa toch?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              aha..maar kan ik wel alvast een toegangskaartje betalen/overmaken, is goedkoper dan plaatselijk aan de kassa toch?
                              grt,bouk.
                              zeker Bouk je kan via het inschrijvingsformulier ook enkel een ticket bestellen in voorverkoop, doe je dit niet ..... dan betaal je aan de kassa 9,95 €

                              Kom je af, gaan we je ook eens live ontmoeten???

                              Comment


                              • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                                Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                                Het zal een combinatie worden van NMBS + De Lijn dan.
                                Goede busverbindingen vanuit Antwerpen, Boom, Aartselaar, Niel.
                                Oppassen. In het weekend is het aantal bussen vaak gehalveerd ....
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X