Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

    Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
    Eens iets anders ...

    Ik heb elders gelezen dat er voor de BD viering in San Marco 10 (lees TIEN) modellen voorzien zijn terwijl er 1000 fotografen verwacht worden.

    Please tell me this is a joke?
    Als je het elders hebt gelezen zal het inderdaad een joke zijn, er is namelijk nog geen informatie naar buiten gegeven aangezien alles nog in planningsfase zit

    Ik denk ook niet dat er 1000 man in SMV binnenkan
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #62
      Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Ik denk ook niet dat er 1000 man in SMV binnenkan
      Toch wel, cfr. hun website (klik op tab 'bedrijven')bieden ze in totaliteit een capaciteit tot 2.000 personen.
      Maar we houden het bescheiden hoor

      Comment


      • #63
        Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

        Ok oef gelukkig maar hehe.

        Dan laat ik het maar in het midden waar ik die twee getallen gelezen heb
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment


        • #64
          Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

          Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
          volgens mij zijt gij één van die 10, want het is binary
          Nee, natuurlijk niet. Kijk naar het voorbeeld.

          Comment


          • #65
            Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

            Oorspronkelijk geplaatst door beeldstabilisator Bekijk bericht
            PS: een hoofdredacteur met de naam Erik, dat kan niet anders dan goed komen.
            Een releasedatum op 31 maart, dàt kan pas niet anders dan goed komen.
            Ben razendbenieuwd om het eerste exemplaar in handen te krijgen!

            Grtz,
            Palladio
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment


            • #66
              Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

              Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
              Je bent niet de enige
              Hier nog één. Hoeveel/jaar zal het magazine verschijnen?

              Tweede vraagje, Belgisch of Nederlands?
              Niet dat een NL redactie mij stoort, maar in Zoom zijn de meeste besproken locaties ver van Meise

              greetz,
              www.fotopie.be
              Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

              Comment


              • #67
                Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
                Hier nog één. Hoeveel/jaar zal het magazine verschijnen?

                Tweede vraagje, Belgisch of Nederlands?
                Niet dat een NL redactie mij stoort, maar in Zoom zijn de meeste besproken locaties ver van Meise

                greetz,
                A. Zie #1 : Elke 3 maand
                B. Zie #1 : Belgiumdigital heeft vanaf nu een nieuwe partner: het gloednieuwe fotografietijdschrift SHOOT dat in maart verschijnt.
                Het komt van dezelfde uitgeverij als Clickx, PC Magazine, FWD Magazine en Smart Busisness Strategies en moet het Belgische lijfblad worden voor alle amateur- en beroepsfotografen.
                BD0910BE

                Comment


                • #68
                  Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                  Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                  A. Zie #1 : FWD Magazine en Smart Busisness Strategies en moet het Belgische lijfblad worden voor alle amateur- en beroepsfotografen.

                  ...Vlaams ...?

                  -m-
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                    Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                    A. Zie #1 : Elke 3 maand
                    B. Zie #1 : Belgiumdigital heeft vanaf nu een nieuwe partner: het gloednieuwe fotografietijdschrift SHOOT dat in maart verschijnt.
                    Het komt van dezelfde uitgeverij als Clickx, PC Magazine, FWD Magazine en Smart Busisness Strategies en moet het Belgische lijfblad worden voor alle amateur- en beroepsfotografen.
                    oeioeioei Sorry, compleet overgezien

                    greetz,
                    www.fotopie.be
                    Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                      Blij dat ik BD-Lid geworden ben .

                      11 Februari was toevallig ook mijn verjaardag !

                      Een mooi geschenk die SHOOT !

                      Dank U

                      Comment


                      • #71
                        Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                        Ik ga er morgen ook om in de winkel, ben wel geen 'echte' fotografe, maar het interesseert me wel enorm
                        Als ik tevreden ben, maak ik me zeker lid !!
                        Beginnende 'fotografe' en model
                        Canon EOS 1000D

                        Comment


                        • #72
                          Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                          PROFICIAT BELGIUM DIGITAL

                          Ik heb gisteren ook Shoot gekocht. Mijn algemene indruk is possitief, het is een erg mooie uitgave met kwaliteit drukwerk
                          Een must voor elke beginnende amateur fotograaf!
                          eMJeke
                          website

                          Comment


                          • #73
                            Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                            Ik heb ook vandaag Shoot gekocht en het al kort bekeken, en ik moet zeggen: het ziet er erg knap uit. Dit ga ik op een rustig moment eens volledig lezen want er staan blijkbaar handige tips in voor een beginnende fotograaf zoals ik.
                            || Canon EOS 1000D + 18-55mm IS + 55-250mm IS + Sigma 50mm f1.4 + Canon EFS 17-55mm IS + Walimex Pro 8mm + Metz Mecablitz 48 af-1 ||
                            ~Nothing is true, everything is permitted~

                            Comment


                            • #74
                              Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                              Oorspronkelijk geplaatst door Chris-Canon Bekijk bericht
                              Ik heb ook vandaag Shoot gekocht en het al kort bekeken, en ik moet zeggen: het ziet er erg knap uit. Dit ga ik op een rustig moment eens volledig lezen want er staan blijkbaar handige tips in voor een beginnende fotograaf zoals ik.
                              Idd maar er mag gerust wat dieper gegaan worden ook ivm cameratests.
                              Deze vind ik persoonlijk zeer interessant, wrm niet alla 'cameralabs' gaan en wat meer indiepen in de camera? (specs, verg testfoto's)

                              Zoals ik onlangs las ergens kan het idd wel een kort leven beschoren zijn, niettegenstaande het een mooi initiatief en blad is . . .
                              Ik weet natuurlijk niet welk segment ze van de markt aanspreken en of het lucratief is.

                              mvg
                              glenn
                              Mijn site...
                              vandaelefotografie.be
                              * BD0916BE *

                              Comment


                              • #75
                                Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                                Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                                Idd maar er mag gerust wat dieper gegaan worden ook ivm cameratests.
                                Deze vind ik persoonlijk zeer interessant, wrm niet alla 'cameralabs' gaan en wat meer indiepen in de camera? (specs, verg testfoto's)
                                We hebben dat in het magazine niet duidelijk genoeg vermeld (staat een beetje verloren op p8) maar van de grotere cameratests vind je de testresultaten op http://www.shoot.be/test

                                Comment

                                Working...
                                X